Farang Inlagd September 6, 2009 Dela Inlagd September 6, 2009 Halloj Surin P3. Tänkte svara i en annan tråd men istället så startade jag denna. Bra va? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 6, 2009 Dela Inlagd September 6, 2009 Din rebell där... Bra idé du hade förresten. En tom pratbubbla som dök upp eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myran Inlagd September 6, 2009 Dela Inlagd September 6, 2009 Om en tråd skapas utan innehåll. Finns den då? Nått att tänka på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd September 6, 2009 Dela Inlagd September 6, 2009 Jag förstår inte att folk ens orkar skriva i denna tråd. Varför ödsla tid på att kommentera ett inlägg som inte handlar om någonting alls? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 6, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 6, 2009 Jag förstår inte att folk ens orkar skriva i denna tråd. Varför ödsla tid på att kommentera ett inlägg som inte handlar om någonting alls? Humor på hög nivå member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd September 6, 2009 Dela Inlagd September 6, 2009 Ännu ett bevis på att vi män klarar att tänka på absolut ingenting mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 6, 2009 Dela Inlagd September 6, 2009 Jag har just inget att säga, ändå säger jag det. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 6, 2009 Dela Inlagd September 6, 2009 Jag tänkte bara att jag inte hade något att säga Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest twin1 Inlagd September 6, 2009 Dela Inlagd September 6, 2009 Jag har massor att säga men gör det inte här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 6, 2009 Dela Inlagd September 6, 2009 Varför "sägs" det här i tråden när det ändå inte hörs BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 6, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 6, 2009 Jag har just inget att säga, ändå säger jag det. Herr Chang har talat. Balöö member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myran Inlagd September 6, 2009 Dela Inlagd September 6, 2009 Om jag nyser någon på axeln utan att någon ser, blir han då snorig på skjortan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 8, 2009 Dela Inlagd September 8, 2009 Det här var den mest givande tråden hitills . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 9, 2009 Dela Inlagd September 9, 2009 Tänkte att jag inte skulle säga något, men det verkar ju redan vara gjort. Så jag får väl hålla käften. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd September 9, 2009 Dela Inlagd September 9, 2009 Jag har någonting att skriva men det passar inte in i den här tråden så jag startar en ny. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.