Jump to content
IGNORERAD

Prostitution blir lagligt i Thailand?


ragson

Recommended Posts

ArneMorales
On 2020-06-18 at 17:32, skrev Amigo:

Jag betalar men får inget? Hur är det med det då? Har inte träffat sambon på länge nov 2019 senast.

Mycket vanligt i Thailand att kvinnorna i `branchen``  utover kunderna från Thai Friendly, Thai Love Links etc,  eller baren,  har ett antal män i Europa som betalar varje månad.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • LTD

    7

  • Tommy

    6

  • Alarik

    6

  • Wanchai

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Prostitution i Thailand? visste inte att sådant existerade? Det är ju förbjudet eller har varit vad blir skillnaden..  Alla mina turistguider som jag haft under åren i ett tidigare liv har inte pratat om det🤪

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev ArneMorales:

Mycket vanligt i Thailand att kvinnorna i `branchen``  utover kunderna från Thai Friendly, Thai Love Links etc,  eller baren,  har ett antal män i Europa som betalar varje månad.

I sverige behöver inte "utsatta" kvinnor flera män, de har försäkringskassan som bas för att försörja sig om de har barn och är separerade, de jagar bara på krogen/tinder lite för nöjes skull och ev för att hitta nån ny som vill dela kostnaderna så de kan behålla sitt boende de fick efter skilsmässan... Ibland blir de "förälskade" i en målare när huset måste målas om, och såklart faller nya ragget för fjäsket och " inga problem det fixar jag"...

 

Annars kan man tipsa de som gnäller på thailändskor att hålla sig hemma i svedala och kanske ta bussen till rinkeby för spännande upplevelser med kvinnor med egen inkomst och med mångkulturellamatkonster att erbjuda.

 

Så thailändskor är i överlevnadsbranschen

svenskor i öka välbefinnandetbranschen

migrant kvinnor är i bidragsbranschen.

 

Är vi färdiga med branschtjötet nu?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev ArneMorales:

Mycket vanligt i Thailand att kvinnorna i `branchen``  utover kunderna från Thai Friendly, Thai Love Links etc,  eller baren,  har ett antal män i Europa som betalar varje månad.

Kan det möjligen då anses vara betalning i förskott och straffbart om pengar skickats till en dam i Thailand och sedan sexuella aktiviteter skulle bli av då de träffas?

Undantaget då naturligtvis pengar skickas till exempelvis hustru.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales
53 minuter sedan, skrev Alarik:

Kan det möjligen då anses vara betalning i förskott och straffbart om pengar skickats till en dam i Thailand och sedan sexuella aktiviteter skulle bli av då de träffas?

Undantaget då naturligtvis pengar skickas till exempelvis hustru.

Nej, i Thailand, till skillnad från Sverige, är det inte straffbart att betala for sexuella tjänster.

Råder dig dock att inte betala i forskott eftersom många av de forskottsbetalande blir ``blåsta på konfekten``

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev ArneMorales:

Nej, i Thailand, till skillnad från Sverige, är det inte straffbart att betala for sexuella tjänster.

Råder dig dock att inte betala i forskott eftersom många av de forskottsbetalande blir ``blåsta på konfekten``

Men för en norrman numera och eventuellt även för en svensk i framtiden

skulle det ju kunna leda till åtal.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev rolba:

Min fru drar in mer stålar än mig. 

Jag gör nog av med mer än vad hon gör. 

Är jag en prostituerad då? 

Jag känner mig inte så i alla fall. 😉

 

Samma här :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Alarik:

Kan det möjligen då anses vara betalning i förskott och straffbart om pengar skickats till en dam i Thailand och sedan sexuella aktiviteter skulle bli av då de träffas?

Undantaget då naturligtvis pengar skickas till exempelvis hustru.

Enl Swebank så nagelfars alla som skickar småpengar till Thailand, även om det är ens fru på semester, för penningtvätt är riktigt farligt... Samtidigt bjuder de på fin-middagar för halvryssar och annan skit från öststaterna som skeppar miljarder okontrollerat genom Swedbanks bluffkonton... Fy fan.

3 timmar sedan, skrev ArneMorales:

Nej, i Thailand, till skillnad från Sverige, är det inte straffbart att betala for sexuella tjänster.

Råder dig dock att inte betala i forskott eftersom många av de forskottsbetalande blir ``blåsta på konfekten``

Nä det är helt okey att på krogen i sverige sälja sin kropp för att få taket lagat av snickaren hen raggat upp, eller om det är en målare som får sporadisk sex 2-3 månader då han samtidigt målar huset... Eller att få sin bil reparerad.... Så det är same same samma fast olika.

 

Så visa lite respekt för de thailändska kvinnorna.

Ändrades av Tekkor
Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev ArneMorales:

Är det fruns pengar du gor av med ?

 

Grattis!  Då är du nog den forste svenske man i Thailand som lyckats med detta.

Där har du fel...

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales
5 timmar sedan, skrev wavis:

Där har du fel...

Berätta mera Wavis. 

Hoppas jag har fel som du säger, men tills idag

känner jag inte till någon svensk i Thailand som kopt bil, condo, hus, semesterresor etc, for sin thaidarlings pengar.

Har dock hort talas om några darlingar som betalt sitt husbygge i Thailand  med egna intjänade pengar.

 

 

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-06-18 at 19:07, skrev JJC:

Synd om din fru verkligen.

Klar tu berättar inte för henne att DU tycker att hon är en luder.

Efter vad jag läser så du måste vara en RIKTIG JÄVLA MANSGRIS

 

Därmed diskussion med dig är klart.

 

Du som knullar gratis tycker alltså att din fru är Billig. Undra vad hon tycker om det. 

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

7 hours ago, ArneMorales said:

Berätta mera Wavis. 

Hoppas jag har fel som du säger, men tills idag

känner jag inte till någon svensk i Thailand som kopt bil, condo, hus, semesterresor etc, for sin thaidarlings pengar.

Har dock hort talas om några darlingar som betalt sitt husbygge i Thailand  med egna intjänade pengar.

 

 

Svenska män tjänar generellt sett mer än svenska kvinnor och thailändska män tjänar generellt sett mer än thailändska kvinnor; svenska män tjänar dessutom generellt sett väldigt mycket mer än thailändska män så givetvis är det vanligaste att svenska män tjänar betydligt mer än thailändska kvinnor.

 

Jag känner inga svenska män med thailändska kvinnor i Sverige (förutom några bekantskaper bland nuvarande och tidigare MPR-medlemmar) och känner inte särskilt många svenskar i Thailand heller. Jag känner dock fyra västerlänningar som jag vet tjänar mindre än sina thailändska fruar så även om de är en minoritet så är det inte överdrivet ovanligt. Min fru har inte jobbat på nästan 20 år så jag tjänar onekligen mer men hennes föräldrar har bidragit mer till dotterns sparkonto än vad mina föräldrar gjort och min fru kommer tveklöst ärva mer än vad jag kommer göra.

 

Den thailändska medelklassen är relativt liten i procent men i antal är de nog lika många som den svenska medelklassen, och deras köpkraft är nog väl så stark, så det är inte särskilt ovanligt med västerlänningar som har ganska välbeställda thailändska fruar.  

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev ArneMorales:

Berätta mera Wavis. 

Hoppas jag har fel som du säger, men tills idag

känner jag inte till någon svensk i Thailand som kopt bil, condo, hus, semesterresor etc, for sin thaidarlings pengar.

Har dock hort talas om några darlingar som betalt sitt husbygge i Thailand  med egna intjänade pengar.

 

 

Klart jag vet annars hade jag inte svarat dig. Samtidigt kan jag berätta att den första tjejen jag träffade i Thailand både ville bygga hus o köpa bil till mig lite utanför petchaburi ( felstavat) hennes farsa ägde 10 kilometer mark utmed havet och arrenderade ut  mark o sålde av efterhand men klickade inte o ville inte gå in i ett sånt förhållande då det bara hade blivit fel , Har fortfarande kontakt med henne o hennes nya Svenska gubbe kan nog skratta sig lycklig. Sen vet jag fler killar som har träffat Darlingar som har gott om det. Men tror nog man inte finner dessa damer i lampaffärerna 😉..Utan då får man röra sig i andra kretsar....

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev wavis:

Men tror nog man inte finner dessa damer i lampaffärerna

kanske mattaffären...

 

 

 

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...