Jump to content
IGNORERAD

Prostitution blir lagligt i Thailand?


ragson

Recommended Posts

49 svar och inte en enda som ens brytt sej om frågan i tråden?
Istället vart det mera pajkastning...MPR år 2020...😄

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • LTD

    7

  • Tommy

    6

  • Alarik

    6

  • ArneMorales

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om det blir lagligt så förlorar väl polisen och andra en hel del mutor kan jag tro. Det kanske inte faller i god jord och därmed stoppas. Det är ju väldigt vanligt förekommande så det är väl lika bra att släppa det fritt kan jag tycka.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev ragson:

49 svar och inte en enda som ens brytt sej om frågan i tråden?
Istället vart det mera pajkastning...MPR år 2020...😄

Vi kanske skulle definiera "prostitution". Var går gränsen?

Sitta i en bar och hångla med en eller flera tjejer och bjuda på ladydrinks. Är det prostitution?

Happy ending på en massagebänk, är det prostitution?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bjuda pa LD  borde vara sponsring😂

Happy ending borde vara service😅

Nar man koper saker ifran matvagnen skovagnen etc borde vara bidrag😂

Om alla dessa detta leder till natt mer   da ar jag en torsk😂🐟

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev JJC:

Jag tänder inte på det och jag är inte tjurskallig. Bedöm inte andra efter dig själv.

Jag är förfarande en man som kan få kvinnor på fall utan att jag behöver betala för utlösning.

Det är upp till dig om du vill betala. JAG GÖR INTE DET.

 

Har du flickvän/fru/sambo? 

Tjänar du mer än henne? 

Har ni delad ekonomi? 

 

Om du är singel. 

Bjuder du på nåt vid dejter eller delar ni på notan? 

 

Gratis är inte alltid gratis... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag betalar men får inget? Hur är det med det då? Har inte träffat sambon på länge nov 2019 senast.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev JJC:

Undrar bara ni som bjuder en kvinnligt eller manligt jobbar kompis på drink eller öl så har ni i tanken att ni får k**lla de. Ni har ju betalat så är tanke är att nu är ligg ordnad?

 

Bjuder jag en kompis/vän/bekant oavsett kön så vill jag inte pöka men om jag bjuder en söt tjej på en dejt i syfte att kanske bli pojkvän el dyl så tro fn att jag vill k**lla henne.

 

Har du bjudit dom du knullat på nåt så har det inte varit gratis även om det inte varit uttalat ex antal kr per knull. 

Dom flesta betalar bra mycket mer för sina fruar i Sverige än vad en falang i Thailand gör som köper hror. 

Väldigt få saker som är gratis.. 

 

Jag säger inte att det är samma sak men att du knullat gratis hela livet tror jag inte på. Du bara missar en del kostnader i ekvationen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev LTD:

Bjuder jag en kompis/vän/bekant oavsett kön så vill jag inte pöka men om jag bjuder en söt tjej på en dejt i syfte att kanske bli pojkvän el dyl så tro fn att jag vill k**lla henne.

 

Har du bjudit dom du knullat på nåt så har det inte varit gratis även om det inte varit uttalat ex antal kr per knull. 

Dom flesta betalar bra mycket mer för sina fruar i Sverige än vad en falang i Thailand gör som köper hror. 

Väldigt få saker som är gratis.. 

 

Jag säger inte att det är samma sak men att du knullat gratis hela livet tror jag inte på. Du bara missar en del kostnader i ekvationen. 

Har alla dina flickvänner och fruar prostuerade? 

Om du betalar middag till din fru och sedan för du sätta på henne betyder det enligt dig att du köpte sex och din fru är luder? 

Synd om din fru som har en man med den inställning. 

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev JJC:

Har alla dina flickvänner och fruar prostuerade? 

Om du betalar middag till din fru och sedan för du sätta på henne betyder det enligt dig att du köpte sex och din fru är luder? 

Synd om din fru som har en man med den inställning. 

Du påstår ju att du knullar GRATIS. 

Om det kostar dig något så är det inte gratis även om det inte är en prostituerad du sätter på. 

 

Säg istället att du aldrig knullar prostituerade så e jag med dig, men gratis knullar du inte om inte din fru drar in minst lika mycket stålar som dig och inte gör av med mer. 

 

Gratis är helt enkelt fel ord men det lät väl häftigt i tanken när du skrev det. 

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är skillnaden mellan att ha en fru eller pöka prostituerade? 

En skillnad är väl att frun är jäkligt mycket dyrare per pök och hon går inte med på allt man kanske vill.

Då kanske man gör som Paulo och jäklar va dyra både frun och horan blev helt plötsligt 🤔🤪

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev LTD:

Vad är skillnaden mellan att ha en fru eller pöka prostituerade? 

En skillnad är väl att frun är jäkligt mycket dyrare per pök och hon går inte med på allt man kanske vill.

Då kanske man gör som Paulo och jäklar va dyra både frun och horan blev helt plötsligt 🤔🤪

Synd om din fru verkligen.

Klar tu berättar inte för henne att DU tycker att hon är en luder.

Efter vad jag läser så du måste vara en RIKTIG JÄVLA MANSGRIS

 

Därmed diskussion med dig är klart.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det som är ”illegala sexleksaker” eftersom det är blurrat i bilden?

 

Skrämmande lite som USA att ta bort svordomar, bröstvårtor, vuxnas könsdelar.

Men sen visa uppsprättade lik, självmordsoffer och skjutna människor / lik det är helt ok. Sånt tror jag skapar lite virriga tankar för en del mindre friska som kan se sånt i överflöd.

 

Sen varför skulle prostitutionen vara olaglig där den finns på varenda turistmål och stad i hela landet?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Rillex said:

Vad är det som är ”illegala sexleksaker” eftersom det är blurrat i bilden?

 

Skrämmande lite som USA att ta bort svordomar, bröstvårtor, vuxnas könsdelar.

Men sen visa uppsprättade lik, självmordsoffer och skjutna människor / lik det är helt ok. Sånt tror jag skapar lite virriga tankar för en del mindre friska som kan se sånt i överflöd.

 

Sen varför skulle prostitutionen vara olaglig där den finns på varenda turistmål och stad i hela landet?

 

Turistmål är ju det de flesta ser och tror det är där den stora.prostitutionen finns när det i stort sett varenda någotsånär större håla finns ett eller fler karaokeställen, där är prostitutionen vida överstigande turistorterna men den är förbehållen thailändska kunder till största delen och inte vilka som helst, där är det inga moraliserande faranger som behöver blidkas, och fast alla vet o ser händer ingenting i förbudsväg så lika bra att legalisera..

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Jive:

Vi kanske skulle definiera "prostitution". Var går gränsen?

Sitta i en bar och hångla med en eller flera tjejer och bjuda på ladydrinks. Är det prostitution?

Happy ending på en massagebänk, är det prostitution?

Aj,aj. Det finns högre stående människor här som sitter på höga hästar!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Baa:

Turistmål är ju det de flesta ser och tror det är där den stora.prostitutionen finns när det i stort sett varenda någotsånär större håla finns ett eller fler karaokeställen, där är prostitutionen vida överstigande turistorterna men den är förbehållen thailändska kunder till största delen och inte vilka som helst, där är det inga moraliserande faranger som behöver blidkas, och fast alla vet o ser händer ingenting i förbudsväg så lika bra att legalisera..

Visst finns det de i varje håla.

Det lustiga är bara att  killarna/gubbarna blir som små barn där..

Vi är generellt mer upplysta (nu pratar jag man-man prylar) även straighta asiat killar är ofta men inte alla nyfikna på falanger de vill gärna se och jämföra och gärna känna lite 😏 Ja de är sjukt ! 

Men för den delen fått höra se när tjejerna ska konkurrera med varandra och de lokala katoierna...

Turistmålen är lite mer städade eftersom falangerna gärna dricker öl, sprit medans för asiaterna blir det för mycket av det goda så generellt sett packar de ihop.

Och pengarna är den delen som lockar de till turistorterna men då krävs mer än ett ”hallo” (ofta är de rätt usla på engelska) om det ska vara värt besväret att åka ner till en turisthåla och jaga utlänningar.

Så att legalisera något som är så stort och utbrett skulle nog inte bli någon skillnad. Kanske mindre mord/våldtäkter om censuren inte var så hård.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Amigo:

Jag betalar men får inget? Hur är det med det då? Har inte träffat sambon på länge nov 2019 senast.

Som man bäddar får man ligga!

Link to comment
Dela på andra sajter

"Chef" i Southpark förklarar varför en del män väljer att träffa prostituerade, om ni har bråttom så börja titta 50 sekunder in i videon:

 

 

 

 

 

 

 

 

Spoiler! Your paying her to leave afterwards....

 

 

MVH

 

 

 

 

 

 

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett par av de mycket trevliga damerna jag betalade för att lämna, var i princip gratisknull, jag menar 500THB, knappt 100 kronor, då....

 

 

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev LTD:

Du påstår ju att du knullar GRATIS. 

Om det kostar dig något så är det inte gratis även om det inte är en prostituerad du sätter på. 

 

Säg istället att du aldrig knullar prostituerade så e jag med dig, men gratis knullar du inte om inte din fru drar in minst lika mycket stålar som dig och inte gör av med mer. 

 

Gratis är helt enkelt fel ord men det lät väl häftigt i tanken när du skrev det. 

Min fru drar in mer stålar än mig. 

Jag gör nog av med mer än vad hon gör. 

Är jag en prostituerad då? 

Jag känner mig inte så i alla fall. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales
18 timmar sedan, skrev Amigo:

Jag betalar men får inget? Hur är det med det då? Har inte träffat sambon på länge nov 2019 senast.

Var träffade du henne forsta gången?

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales
9 timmar sedan, skrev rolba:

Min fru drar in mer stålar än mig. 

Jag gör nog av med mer än vad hon gör. 

Är jag en prostituerad då? 

Jag känner mig inte så i alla fall. 😉

Är det fruns pengar du gor av med ?

 

Grattis!  Då är du nog den forste svenske man i Thailand som lyckats med detta.

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
10 timmar sedan, skrev rolba:

Min fru drar in mer stålar än mig. 

Jag gör nog av med mer än vad hon gör. 

Är jag en prostituerad då? 

Jag känner mig inte så i alla fall. 😉

Nej, du är en gold digger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...