Jump to content
IGNORERAD

Byggvaror


Bunma6

Recommended Posts

Hej!

Undrar om det finns någon som vet priser på byggvaror,armeringsnät,järn till hustak,tegelmm.

Detta är i udontrakten.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag antar att det betyder att du har byggnadsplaner i Udon?

Kan tyvärr inte hjälpa dig men är även jag intresserad av priser på byggmaterial i Udonthani. Kommer att följa länken och ska själv ned i slutet av oktober och kan kanske bidra med något då.

Hälsningar

Svempa

Link to comment
Dela på andra sajter

Polaren fick gula febern och köpte ett hus som behövdes renoveras till sin kärring. Själv vet jag inte vad det kostar, går bara på vad han sa nu och detta var i Chayapum, antar att priserna är samma över hela Thailand på ett ungefär. Fan va billigt det var, mesta kosta samma i baht som det gör i kronor här, och det som inte kostade samma var mycket billigare. Han jobbar som hantverkare här i Sverige så antar att han har pejl på dom svenska priserna. Toaletten vet jag han reagerade på, rören kostade knappt nånting.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Svempa!

Det är inte jag som har byggplaner,det är en nära vän som skall göra detta.

Han är nu i dessa tankar,själv kan han inget om datorer(som om jag skulle det)söker därför hjälp på detta forum.

Allt är av nytta.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på dig Farang!

Det var ett tag sedan vi sågs,jag körde den träffen,i Malmö för något år sedan.

Får väl träffas igen, men då kör jag nog inte,får ´bli Taxi`då.

Tror nog att du är inne på rätt bana.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Halloj Bunma6, reagerade inte på ditt nick, sorry :bag:

Jo jag kommer mycket väl ihåg den kvällen, var på en thairestuarang på gatan bakom Centralen.

Vi kör om det nån gång hoppas jag, och även du kan. :drinks:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Undrar om det finns någon som vet priser på byggvaror,armeringsnät,järn till hustak,tegelmm.

Detta är i udontrakten.

Mvh Nick!

Jag bygger själv just nu i Udon och allt detta du frågar efter köper vi i olika småfirmor, oftast efter Ring road. Priserna varierar en hel del så i början åkte vi ganska mycket fram och tillbaka för att kolla priserna. Armeringsjärn är billigt på Ring road alldeles före avfarten till Nong Khai om du kommer söderifrån och alltså har passerat Lotus. Stål till hustak var billigast där Pracha Racha Rd mynnar ut på Ring road.

Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej!

Är det någon som känner till någon duktig snickare, målare, elektriker i Udon? Vi skall renovera lite i min hustrus lägenhet.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...