Jump to content
IGNORERAD

Kontaktsökande på MPR


mikhay

Recommended Posts

Har bara en liten kort undran om det är någon som vill tala om hur det har gått för de tjejer och för all del de killar som satt ut en kontaktannons här på MPR? Har ju sett annonserna och det är alltid lika kul att fantisera om hur det har gått för dem, men tänkte att ni kanske vill delge oss andra hur det gick sen.

Kan ju dessutom bli lite av en förnyelse av den kontaktannons ni redan lagt in men som på sistone inte har givit så mycket napp. Vilken såpa detta kan bli...

Hoppas det nu är någon som vågar ta första steget. Har tyvärr ingen egen annons utlagd här men kanske man skulle prova nu då man är pank och fågelfri igen efter det senaste thaiäventyret... :whistle: Känns dock mest som pank, för fri som en fågel blir man väl aldrig... är ju fjättrad av idogt arbete!

Nej nu börjar jag svamla ska nog gå och lägga mig så får vi se om nån nappat imorgon när jag vaknat.

MVH

Micke :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen var det bara jag som hade ett hjärnsläpp i natt när jag tyckte detta lät kul...

Skål på er i alla fall :drinks:

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja Micke,

Du ställer en mycket intressant fråga!

Jag får dock känslan av att de som lagt ut kontaktannonser inte är så pigga på att svara i denna tråd av diverse skäl. Inget fel i det. Det verkar också som att för många annonsörer är det första och sista inlägget på MPR. Inget fel i det heller, även om man gärna sett några fler inlägg.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ingen fara du får nog svar snart :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...