Jump to content
IGNORERAD

Beer Paradise


Destination Philippines

Recommended Posts

Avregistrerad clion

lycka till hoppas du får roligt :drinks::drinks::drinks::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

Hej!

Var ju som sagt pa beerweekend igar och provade en del olika ol, otroligt mycket folk och olen i det narmaste forsade fram bland kullerstenarna, mycket glaskross var det oxa. Det skumaste olet jag drack var ett mango-ol som man drack ur en urgropt kokosnot, mango, ol och kokosnot later inte som en vidare bra kombination men det var faktiskt gott,valdigt laskande, det vore kanske ngt for Thailand . Fanns aven i andra exotiska varianter som, kokosol och bananol m.m. Snodde med mig olsejdeln/kokosnoten med mig hem.

Ha det..

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

Fick lite bilder mailade ifrån Belgien i veckan, en del lämpar sig inte att publicerar här men här är i alla fall ett par.

Först en bild på mig när jag sörplar i mig mango-öl ur en kokosnöt på Belgian Beer Weekend sen en bild på mina fingrar som hittat ett par rediga mjölkbehållare.

Sorry men måste säga att både bersen och mjölken smakar bättre i Belgien

post-3280-125278874221_thumb.jpgpost-3280-125278877213_thumb.jpg

post-3280-125278874221_thumb.jpg

post-3280-125278877213_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

fan jag som hoppades du såg ut som din avatar :blink::blink::angry:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

fan jag som hoppades du såg ut som din avatar :blink::blink::angry:

Jag har klippt mig och skaffat ett jobb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...