Jump to content
IGNORERAD

Beer Paradise

Destination Philippines

Recommended Posts

lycka till hoppas du får roligt :drinks::drinks::drinks::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Hej!

Var ju som sagt pa beerweekend igar och provade en del olika ol, otroligt mycket folk och olen i det narmaste forsade fram bland kullerstenarna, mycket glaskross var det oxa. Det skumaste olet jag drack var ett mango-ol som man drack ur en urgropt kokosnot, mango, ol och kokosnot later inte som en vidare bra kombination men det var faktiskt gott,valdigt laskande, det vore kanske ngt for Thailand . Fanns aven i andra exotiska varianter som, kokosol och bananol m.m. Snodde med mig olsejdeln/kokosnoten med mig hem.

Ha det..

Dela på andra sajter

Fick lite bilder mailade ifrån Belgien i veckan, en del lämpar sig inte att publicerar här men här är i alla fall ett par.

Först en bild på mig när jag sörplar i mig mango-öl ur en kokosnöt på Belgian Beer Weekend sen en bild på mina fingrar som hittat ett par rediga mjölkbehållare.

Sorry men måste säga att både bersen och mjölken smakar bättre i Belgien

post-3280-125278874221_thumb.jpgpost-3280-125278877213_thumb.jpg

post-3280-125278874221_thumb.jpg

post-3280-125278877213_thumb.jpg

Dela på andra sajter

fan jag som hoppades du såg ut som din avatar :blink::blink::angry:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

fan jag som hoppades du såg ut som din avatar :blink::blink::angry:

Jag har klippt mig och skaffat ett jobb.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...