Jump to content
IGNORERAD

Sommar och semester!


MickeN

Recommended Posts

Hur har ni tänkt inför sommaren blir det resa runt i Sverige eller avvakta Thailand?

Jag har tagit en vecka nu och åker ner till Karlstad på tisdag,  där blir det en natt på hotell. Tidigt på onsdag morgon åker jag till Björn Goops träningsanläggning Lökene gård utanför Kil. Där ska jag kolla in min häst som jag äger en andel i. Sen blir det en övernattning i Örebro på onsdag. Hemma igen på torsdag och fira midsommar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

En snabbis till PD på Orust och sedan vidare till Göteborg, sedan träffen i samma stad i augusti är det enda som är inplanerat just nu.😎

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lagt ned semester i år helt med litet hopp dock om att komma till Thailand i december. Jobbar hela sommaren. Får bli semester ett annat år

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Har semester i Sverige just nu. 

Länge sedan man jobbat så hårt, utan betalning. Döstädningen pågår. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Som vanligt, stugan i St:Anna. Åka runt och hälsa på kompisar med fyllejullen!

3A2F36E1-0F4C-4DEB-97D8-66DBA6CD53BD.thumb.jpeg.4be61f5f9bc5eb8ba561ee25f2ee3960.jpegE2E464E4-A137-49C7-A9CB-C6CC1F0BC904.thumb.jpeg.571b5d3bd1c402d83263fd81f73bf879.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev MickeN:

Hur har ni tänkt inför sommaren blir det resa runt i Sverige eller avvakta Thailand?

Jag har tagit en vecka nu och åker ner till Karlstad på tisdag,  där blir det en natt på hotell. Tidigt på onsdag morgon åker jag till Björn Goops träningsanläggning Lökene gård utanför Kil. Där ska jag kolla in min häst som jag äger en andel i. Sen blir det en övernattning i Örebro på onsdag. Hemma igen på torsdag och fira midsommar. 

Kanske en öl nånstans på onsdag? 🍻

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir till att Jobba hela sommaren och försöka komma iväg till Thailand i Nov/Dec

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev ellim63:

Kanske en öl nånstans på onsdag? 🍻

Jag bor på Scandic i centrum och det är väl inte så långt till Bishop arms därifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev MickeN:

Jag bor på Scandic i centrum och det är väl inte så långt till Bishop arms därifrån.

Tippar på ca 700 meter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle gärna vilja åka till någon huvudstad i Europa då min sem. börjar 13 Juli men vet inte om det går.

Förhoppningen är att åka till V-götaträffen iaf.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Började idag min semester. Kommer inte göra ett skit. När man inte kan resa får man njuta på HP

Link to comment
Dela på andra sajter

Abercrombie

Har semester vecka 29 tom 32. Blir hemma hela tiden, förhoppningsvis lite elcykelturer i omgivningarna. Brukar åka till Thailand@Kungsträdgården men det verkar ju inte bli något i år? Är dessutom sjukt sugen att gå på trav, så jag hoppas att travbanorna öppnar upp, kanske i augusti? 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Årets målsättning under semestern . Gå ner i vikt och få lite färg på kroppen. Brukar undvika båda i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en vecka semester i augusti funderar på att köpa ett hotell pass på Nordic Choice och ta en runda i sverige 8000 tkr för 10 nätter.

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev matz:

Har en vecka semester i augusti funderar på att köpa ett hotell pass på Nordic Choice och ta en runda i sverige 8000 tkr för 10 nätter.

 

//matz

Ska kollas upp, Tack för tipset! 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev matz:

Har en vecka semester i augusti funderar på att köpa ett hotell pass på Nordic Choice och ta en runda i sverige 8000 tkr för 10 nätter.

 

//matz

Bra tips,, O samtidigt passa på o våldgästa några vänner i vårt avlånga land...

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...