Jump to content
IGNORERAD

Annandagsträffen I Udon Thani.


sarne

Recommended Posts

Resan ner bokad och betald, kommer upp till Udon den 26:e september. Räknar med att dyka upp med Lill-Krabban på annandagsträffen. Kommer förbi dig nån dag sen Baa. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • sarne

    173

  • Baa

    166

  • Maitan

    96

  • Avregistrerad clion

    72

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Resan ner bokad och betald, kommer upp till Udon den 26:e september. Räknar med att dyka upp med Lill-Krabban på annandagsträffen. Kommer förbi dig nån dag sen Baa. :drinks:

Kul Rickard..Du känner min brevlåda va...och din lilla älskling i butiken kommer att bli överlycklig... :lol::lol:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Guest Forden34

Ja du Mange, du fick med det mesta där, så även jag vill tacka för en jättekul träff

Det blev en tuff dag med start med första ölen 11:30 och sista avslut med vodka å lippo efter midnattdrinks.gif

ungdommarna klarade inte av gammlingarnas tempo och droppade av efter handwhistle.gif

Lägger en lite bilder utan kommentarer då Mange redan berättat det mesta

Lill Clirre fick en kamera i handen med uppdraget - Fota så mycket tjejer du kan!

post-3485-126198377472_thumb.jpg

post-3485-126198382647_thumb.jpg

Jag dyker upp då jag är i närheten, jag ser att ni var i baren som jag häckade i varje dag i 14 dagar, ägarinnan å hennes finska kille nu man till henne skjutsade mig till flyget då jag var där i april,

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske lite tidigt å fråga nu men jag frågar ändå

Vilka blir det i år då som ansluter :drinks:

Lite tidigt som sagt var...

Men redan har 6-7 stycken aviserat dryckenskap på annadan.

Bl.a. vad jag kan minnas

Kenneth4618,Björn,MangeUdon,Stjp8729,Gorocco,Clirre, Forden34+några till, osså jag... :rotfl::drinks:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

sen blir det ju di andra som inte skriver så möcke på forumet

malajen clirre :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Har bokat in dagen. Jag bor 20 mil nordost, tror nog att min fru följer med vi brukar ofta åka till Udon Thani och ta in på hotell.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite tidigt som sagt var...

Men redan har 6-7 stycken aviserat dryckenskap på annadan.

Bl.a. vad jag kan minnas

Kenneth4618,Björn,MangeUdon,Stjp8729,Gorocco,Clirre, Forden34+några till, osså jag... :rotfl::drinks:

Citera sig själv, jo man tackar,.. :whoco5:

Också kom det mitt i höstens begynnelse ytterligare ett par stycke, kul, ska ta ett alvarligt samtal med barmästaren på NB så han ser till att Changen räcker i år, men å andra sidan, det är ju fler vattenhål utefter promenadvägen till nattlivet så törstiga lär vi inte behöva förbli någon längre period. :drinks:

UK Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu är det bara 110 dagar kvar och det var länge sedan som hörde av Fest Generalen Sarne

men som tur är har vi ju Fest Generallöjtnant Baa på plats som kan styra upp det till det bästa

:drinks:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu är det bara 110 dagar kvar och det var länge sedan som hörde av Fest Generalen Sarne

men som tur är har vi ju Fest Generallöjtnant Baa på plats som kan styra upp det till det bästa

:drinks:

General Sarne är just nu i Australien på tjänsteresa och låter hälsa att årets annandag eventuellt kommer att bedrivas bland snö, kyla och annat satyg.. :diablo:

Men bäva icke, vi ska nog hitta en Changtanker nånstans som vi kan kapa i bästa MPR anda... :drinks:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

General Sarne är just nu i Australien på tjänsteresa och låter hälsa att årets annandag eventuellt kommer att bedrivas bland snö, kyla och annat satyg.. :diablo:

Men bäva icke, vi ska nog hitta en Changtanker nånstans som vi kan kapa i bästa MPR anda... :drinks:

Då blir det överstelöjtnant baa som får hålla välkomstalet :rotfl::giggle::great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Då blir det överstelöjtnant baa som får hålla välkomstalet :rotfl::giggle::great:

Och familjen Clirr anländer rätt datum detta år. :rotfl::great::whoco5::drinks:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Deckarn behöver anlända en dag i förväg så att damen hinner shoppa och clirrningen kan starta i tid :drinks: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Deckarn behöver anlända en dag i förväg så att damen hinner shoppa och clirrningen kan starta i tid :drinks: Mvh Måne

Va just det dom missade i fjol..träff klockan 12...Clirr kl 17. :rotfl::great::great:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är Generalmajor Sarne som talar från Adelaide.

Kamrater, det gläder mig att se och läsa att mitt manskap sköter den viktiga uppgiften med Annandagsträffen 2010.

Väl mött på NB hotell 12.00!

GM Sarne

Ändrades av Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Va just det dom missade i fjol..träff klockan 12...Clirr kl 17. :rotfl::great::great:

ja i år blir det till å komma den 25 :giggle:

post-3713-097290400 1284052308_thumb.jpg

post-3713-018016900 1284052379_thumb.jpg

post-3713-040676400 1284052503_thumb.jpg

post-3713-072336000 1284052577_thumb.jpg

post-3713-012665300 1284052658_thumb.jpg

post-3713-046048500 1284052757_thumb.jpg

post-3713-022883200 1284052835_thumb.jpg

post-3713-088919300 1284052924_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Middag hemma hos överstelöjtnant baa

post-3713-091110200 1284053390_thumb.jpg

Den beryktade kattjakten baa instruerar Joel :rotfl:

post-3713-052832500 1284053042_thumb.jpg

post-3713-086996400 1284053110_thumb.jpg

post-3713-064004900 1284053175_thumb.jpg

post-3713-026041300 1284053253_thumb.jpg

post-3713-063898300 1284053322_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är Generalmajor Sarne som talar från Adelaide.

Kamrater, det gläder mig att se och läsa att mitt manskap sköter den viktiga uppgiften med Annandagsträffen 2010.

Väl mött på NB hotell 12.00!

GM Sarne

Jamen, då dyker du upp i alla fall bäste betongblandar-generalmajor Sarne! Toppen! :great:

Själv ska jag börja snoka upp biljetter till vinterns resa snart. Annandagen i Udon är given.

Assisterar gärna både Baa och Generalmajoren efter bästa förmåga.

Hälsningar/

Understefuriren MangeUdon :crazy:

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger som Orsa kompani,

Jag lovar inget bestämt!

GM Sarne (på väg mot Melbourne)

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

funderar på att ansluta till denna träff,befinner ju oss i Rayong hela december så en liten utflykt på ett par dagar kan ju inte vara fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

funderar på att ansluta till denna träff,befinner ju oss i Rayong hela december så en liten utflykt på ett par dagar kan ju inte vara fel.

Gör Clirre sällskap upp den 25 dec. finns nog plats för MINST en till Göteborgare.. :giggle:

Garanterat fritt från potatis o säcklöpning.

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger som Orsa kompani,

Jag lovar inget bestämt!

GM Sarne (på väg mot Melbourne)

Det var ju herr Giftig som myntade det begreppet. Och han var ju bara korpral. Minns jag inte fel var det vid "komtillmåtta krog" :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annandagsträff i udon, jag vill så det värker. Flyttar ned i slutet på okt så möjligheten finns, Chayjaphum och Udon är ju inte så långt, ska försöka hålla koll på den här tråden, dessutom har jag i en annan tråd nästan lovat Baa en helflarra leo, ett sådant löfte förpliktigar. Är det några problem med bokning på NB eller kan man dyka upp och fixa ett rum på störten. Landar 29/10 skall tulla ut en flyttlåda skall få hem och stuva in grejorna skall fixa endel skall ordna detta skall,,,osv,,,osv,,,,,,,, sen är det snart jul och det känns som att det skulle va skönt att koppla av med en kväll i glada MPR tokars sällskap.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...