Jump to content
IGNORERAD

Annandagsträffen I Udon Thani.


sarne

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • sarne

    173

  • Baa

    166

  • Maitan

    96

  • Avregistrerad clion

    72

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, tack för ett mycket trevligt arrangemang!

 

Nu har jag och hakancnx anlänt Chiang Mai, så hög tid att ladda för kvällens forumträff ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, tack för ett mycket trevligt arrangemang!

 

Nu har jag och hakancnx anlänt Chiang Mai, så hög tid att ladda för kvällens forumträff ;)

 

Herr Chang har talat.

Du har ett tufft program he he

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ett tufft program he he

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

 

Ja, men nu får det vara nog... i morgon ska jag fokusera på att skaffa thainummer och inget annat ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lämnade Udon Thanis home for girls med kluvet hjärta.Ena halvan glad för att vi gjort något,andra halvan med sorg över vad världen har givit dessa barn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lämnade Udon Thanis home for girls med kluvet hjärta.Ena halvan glad för att vi gjort något,andra halvan med sorg över vad världen har givit dessa barn.

Exakt samma här, det finns en bild i tråden "Udon home fore girls" på en liten flicka, kanske ett o ett halvt år gammal som står med ansiktet tryckt emot glasdörren..fy fan vad sånt tar även på en "sur gammal gubbe",  i synnerhet när man ser ungarna här i byn som även de  springer omkring tillsammans, men sedan, när det är läggdax har dom ett eget hem, med egna föräldrar eller morföräldrar att sova med, visst verkar och är barnan på hemmet "hela o rena", skrattar o stimmar som alla andra, men som Du skriver, sovsalen, utan den familjära beröringen.där sitter törnen i hjärteroten!

Tack för en fin dag tillsammans!

/M

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Exakt samma här, det finns en bild i tråden "Udon home fore girls" på en liten flicka, kanske ett o ett halvt år gammal som står med ansiktet tryckt emot glasdörren..fy fan vad sånt tar även på en "sur gammal gubbe",  i synnerhet när man ser ungarna här i byn som även de  springer omkring tillsammans, men sedan, när det är läggdax har dom ett eget hem, med egna föräldrar eller morföräldrar att sova med, visst verkar och är barnan på hemmet "hela o rena", skrattar o stimmar som alla andra, men som Du skriver, sovsalen, utan den familjära beröringen.där sitter törnen i hjärteroten!

Tack för en fin dag tillsammans!

/M

 

 

Om någon skulle vara intresserad, är det möjligt att adoptera något av dessa barn?

Till sverige då tex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om någon skulle vara intresserad, är det möjligt att adoptera något av dessa barn?

Till sverige då tex.

Ja, det finns vissa möjligheter, men om jag fattade det hela rätt är det för farangpar inte helt  lätt, däremot om den ena parten är Thai öppnas större möjligheter, tror även att det var lättare att komma i fråga om man var bosatt i Thailand.

Men det inte är barnhemmet som bestämmer sådant utan staten!

Innan man överhuvudtaget kommer i fråga skall man bli godkänd i någon instans som jag inte känner till!

Däremot som fosterföräldrar finns stora möjligheter!

Fast detta kan jag inte men barnhemmet har naturligtvis reda på villkoren!

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Ja, det finns vissa möjligheter, men om jag fattade det hela rätt är det för farangpar inte helt  lätt, däremot om den ena parten är Thai öppnas större möjligheter, tror även att det var lättare att komma i fråga om man var bosatt i Thailand.

Men det inte är barnhemmet som bestämmer sådant utan staten!

Innan man överhuvudtaget kommer i fråga skall man bli godkänd i någon instans som jag inte känner till!

Däremot som fosterföräldrar finns stora möjligheter!

Fast detta kan jag inte men barnhemmet har naturligtvis reda på villkoren!

MVH

Baa

 

Tack!

Sambon är Thai.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill bara tacka alla inblandade i annandagstraffen for allt. Har inte haft  sa mycket

tid vid datorn nar man ar har i Los.

 

Ps Sussi halsar o tackckar

BAJEN 4-EVER

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att träffa dig, Sussie och alla andra nya och gamla deltagare i Annandagsträffen. Nu tar vi sats mot Annandagsträffen 2013, Maitan har ju redan sparkat igång insamlingen :-)

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kommer igen.

Så enormt trevligt vi hade.

Leif och Naree

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...