Jump to content
IGNORERAD

Hyra bil i Udon Thani?


Serath

Recommended Posts

Tänkte hyra en bil i udon thani, Kollat runt en del och fastnat för "Lek Car Rental" vilka verkar seriösa samt eventuell självrisk ser ut att vara låg vid olycka. Nån som har bra eller dåliga erfarenheter av dom?

IKK skall man visst skaffa utifall det går galet, vilket är på gång.

Nånting annat att tänka på?

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hyr alltid av Lek Car Rental, har även bokat nu till den 23/11 - 23/1 de möter upp en på flygplatsen så man kan ta bilen direkt

Nya fina bilar och bra försäkring, bra service och trevlig personalgreat.gif

IKK är bra att ha och har du barn så kan du låna bilbarnstol gratis

Hälsningar

Kenneth

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Funka finfint med Lek Car Rental, Moppedist smällde in i sidan på mig sista dagen på resan... Hyrbilsfirman kom dit och sa lugnt att jag kunde gå så dom skulle fixa allt. Vart lite nervös ett tag iom jag skulle flyga hem.

Rekommenderar starkt denna firma om nån annan tänkt hyra bil i Udon Thani.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Har också en hyrt från Lek. Kom med bilen till flygplatsen. Hyrde deras Mitsubishi Triton ett par veckor. En trevlig bil att köra tycker jag. Allt funkade smärtfritt, även när jag lämnade tillbaka bilen.

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...