Jump to content
IGNORERAD

Äntligen!


clas391

Recommended Posts

.Var man då tillbaks på banan, eller kanske man borde säga, inne på forumet igen. Efter Surins mjukvarubyte, var jag helt ute stängd, kunde inte logga in, oavsett vad jag än försökte, varje försök resultrade i, fel användarnamn eller fel lösenord, fick ett nytt lösen av Surin som gav samma resultat, dvs inget resultat. Hade en disskution med Herr chang som kopplade in Surin, som i egenskap av admin, har tillgång till den röda spaken, och kan fixa, om inte allt, så det mesta. Varför skriva detta? Jo jag vill helt enkelt säga tack till HC som verkligen försökte lösa mitt problem, även till Surin, som manipulerade mitt gamla konto, så att jag kunde rega mig igen, t o m med mitt gamla nick. Tack grabbar.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Grattis!

Skulle vart kul att läsa dina gamla inlägg men där kanske gränsen går

för vad Murphy's och andra naturlagar tillåter :-)

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att det löste sig! Tyvärr ser nu clas391 ut som en helt färsk medlem, men många vet ju hur det egentligen ligger till.

Tror nog att tidigare inlägg ligger kvar, fast under ett annat nick.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gammel Dansken,,vilket gott nick förresten, har alltid en flaska i kylen ( står i systemkatalogen som bitter ) tror att du misstänker att jag skulle ha blivit modererad eller utsparkad, så är inte fallet, utan något hände när Surin avslutade den gamla mjukvaran och lade in den nya. Om du vill kolla mina gamla inlägg så finns det gamla kontot kvar, dock numera inaktivt, du kan finna det under namnet clas391e

EDIT av P3: Du är nu samma medlem som förut. Alla inlägg syns under ditt "nya" användarnamn.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Gammel Dansken,,vilket gott nick förresten, har alltid en flaska i kylen ( står i systemkatalogen som bitter ) tror att du misstänker att jag skulle ha blivit modererad eller utsparkad, så är inte fallet, utan något hände när Surin avslutade den gamla mjukvaran och lade in den nya. Om du vill kolla mina gamla inlägg så finns det gamla kontot kvar, dock numera inaktivt, du kan finna det under namnet clas391e

Tror jag har läst dina inlägg när det begav sig. Vad bra att P3 fick ordning på inloggningen till slut.

Man kan undra vad det var som gick snett men det är väl som med alla andra saker i livet enligt Murphy:

Ju mer du behöver något desto mindre är chansen att du får det.

mvh GD

Och du har helt rätt ang nicket - att det inte syftar på ålder som flera (ömma tår) tar för givet :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...