Jump to content
IGNORERAD

LIÅÅÅ (Leo) reklam


buriram

Recommended Posts

Det funkade jag blev iaf sugen på en LEO! :clapping:

"Dricka Öl å åka hoj!" :drinks:

(Hmm hur gör man i denna den 5-6e varianten av MPR för att Tuben skall synas direkt i inlägget?)

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tommy klicka på Media knappen i menyraden och infoga länken till ditt videoklipp

Så ska det bli så här

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan Lars, självklart är det jag :whistle: Var på väg och tanka mera öl, hade bara två, For The Road.

Tack Broskan, rätt knapp nästa gång // Hälsningar anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan Lars, självklart är det jag :whistle: Var på väg och tanka mera öl, hade bara två, For The Road.

Tack Broskan, rätt knapp nästa gång // Hälsningar anders

Hehe.då är du värd +! :great:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt Broskan den var underbar,riktig HD ljud på den moppen hahaha :clapping:

Mvh Maitan

I Thailand har ju alla råd med en HD precis som Anders i videon, HondaDream

Tack för tipset Broskan!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

Shyst ljud i den moppen, en anna är ju lite svag för "motorljud" speciellt då ifrån gamla flyplansmotorer, är väl en form av arbetsskada.

post-3280-12514953314_thumb.jpg

post-3280-12514953314_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Min gamla flyglärare lärde ut avanserad flygning med en sådan här en gång i tiden, ett riktigt roligt plan

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

Har aldrig flygit Tiger Moth tyvärr,skola och flög P28 i SAS flygklubb.

Här en ngt torr reklamfilm om SAS flygklubb, GPN (Gustav Petter Nicklas) som ses i videon var den maskin jag flög mest.

Här en ngt "rockigare" variant

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...