Jump to content
IGNORERAD

Vem saknar du från TT?


Joints

Recommended Posts

Jaha, nu har MPR snart varit öppen för allmänheten i en månad. De flesta har väl hittat hit men det verkar som en del inte gjort det eller bytt både namn och stil. Är det någon du saknar från TT? Jag själv som gärna debaterar politik tycker det vore bra om Sangdao gjorde sig synlig. Vaxet har visserligen skrivit här litegrann men det var längesedan och få har sådan talang att skapa intressanta trådar och skarpa analyser. Hoppas han är tillbaka snart.

Ordet är fritt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    10

  • ban99arne

    8

  • broder tuk tuk

    7

  • Rospigg

    5

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Jag saknar den kunnige och insatte horexperten och bocken Thaikaj.

Fanns alltid en god touch av humor i hans inlägg, framförallt i prostituionstrådarna.

Att han sedan inte var så rumsren alla gånger är en annan sak.

Men han hycklade inte om sina eskapader bland barerna i framförallt Pattaya.

En grabb man gärna skulle anförtro som bartjesguide för nykomlingar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag saknar den kunnige och insatte horexperten och bocken Thaikaj.

Fanns alltid en god touch av humor i hans inlägg, framförallt i prostituionstrådarna.

Att han sedan inte var så rumsren alla gånger är en annan sak.

Men han hycklade inte om sina eskapader bland barerna i framförallt Pattaya.

En grabb man gärna skulle anförtro som bartjesguide för nykomlingar.

BTT

Om du går in på medlemmar så hittar du Thaikai där. Han har dock endast levererat två inlägg så han har väl bättre grejer för sej gissar jag... :icon_wink:

Quote

Ban99Arne

Banarne är i gång som vanligt till bl a woiens och larbejo kanske inte så stora förtjusning. Han har även fått en lärjunge som är han i hasorna. Bajsarne. Hur förtjust originalet är av detta har jag ingen aning om.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag saknar den kunnige och insatte horexperten och bocken Thaikaj.

En grabb man gärna skulle anförtro som bartjesguide för nykomlingar.

BTT

Han är väl knappast en större horexpert än dig. Jag kommer ihåg att han skrev ganska välformulerade inlägg men hans brist på självförtroende var ganska beklämmande. Men helt klart livade han upp stämningen en hel del.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag misstänker att originalbananen känner sig lite jagad just nu.

Har egentligen aldrig förstått varför vissa retar sig på banane.

I mina ögon är han egentligen en ganska harmlös figur som mest tål att skrattas åt.

Tyvärr tror jag inte att lärjungekretsen stannar vid bajsarne.

Vi lär nog få se ett antal nya Arnor till så småningom.

Problemet är att trådarna till sist kommer att spåra ur ganska rejält.

Att läsa originalarne är inga större problem,

men det kan ju bli lite tröttsamt i längden att scrolla förbi ett antal kopior efter.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har egentligen aldrig förstått varför vissa retar sig på banane.

Jag tycker han kan vara väldigt träffsäker ibland och ett stort plus är att han gör det han gör med humor. Hoppas han kommer upp i den standard han hade på TT.

Link to comment
Dela på andra sajter

Humor??

:D:D:D:D:D

Fick ni ingen tutte när ni var små eller,,

Humorn e ju typ bajs och kissålder humor

Det står jag tamig fan för,,,,,,,,,,,,,,,,,

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Humor??

:D:D:D:D:D

Fick ni ingen tutte när ni var små eller,,

Humorn e ju typ bajs och kissålder humor

Det står jag tamig fan för,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jag kommer faktiskt inte ihåg.

Tycker din kommentar är ganska anal men att du står för dina åsikter är säkert rätt riktning i din terapi. Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

åh, min första minuspoäng för att jag är lite bakom. Din stygging, jag gav dig ju så fina råd i mattråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Forsnow hade visst en serie som kallades Nana. Vet inte hur långt han kom. Men en fortsättning här vore inte helt fel.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

ÅHHH så synd om dig då!!!

Kan du inte skriva något med substans istället? Tror inte det är någon som bryr sig om vad du tycker om mig. Vill du ansluta dig till hata arneabanan så finns det en annan tråd om det.

Är det kanske så att att du mår bättre när du får ge utlopp för dina destruktiva känslor även om ingen annan bryr sig? Hoppas det blir bättre för dig.

I all välmening,

Joints

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Forsnow hade visst en serie som kallades Nana. Vet inte hur långt han kom. Men en fortsättning här vore inte helt fel.

Han har gjort en hel del intressanta inlägg här. Hoppas han lägger i en högre växel snart.

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Saknar Swemags härliga matbilder.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Swemags fina matbilder i all ära, men låt oss slippa texterna. Så god är väl ändå inte den lokala husmanskosten?

Det tycks som det är ytterst få som verkligen är saknade. Kanske det är dags att gå igenom de senaste månadernas skrivare på TT för att utröna om någon av de mera än 8000 members som verkligen saknas.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni må förlåta en nykomling som inte visste att det fanns något TT överhuvudtaget, men en sak som slår emot mig varje gång jag kollar MPR, är Ni lika arroganta mot varandra när ni träffas, undrar i såfall om Ni inte börjar slåss med hink o spade eller tomflaskor på de barer Ni uppenbart bedriver Er tid i LOS på. Tror innerst inne att Ni har en gaska hög social kompetens öga mot öga och passar på att kasta :fan1: när man gömmer sig bakom nicks. Kanske jag överdriver lite men? ??? Tycker i alla mycket intressanta och framför allt allmännyttiga tips dominerar, sen kan man ju som sagts ge f-n i att läsa det man inte vill eller gillar. Summan är att humor är ett bra vapen i många led.    Bästa från Baa, som bott i Udon 6-7 månader om året de senaste 3 åren, inte direkt rookie men känner mig sådan eftersom jag ännu ej hittat till Pattaya. Lev väl o var lyckliga.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ni må förlåta en nykomling som inte visste att det fanns något TT överhuvudtaget, men en sak som slår emot mig varje gång jag kollar MPR, är Ni lika arroganta mot varandra när ni träffas, undrar i såfall om Ni inte börjar slåss med hink o spade eller tomflaskor på de barer Ni uppenbart bedriver Er tid i LOS på. Tror innerst inne att Ni har en gaska hög social kompetens öga mot öga och passar på att kasta :fan1: när man gömmer sig bakom nicks. Kanske jag överdriver lite men? ??? Tycker i alla mycket intressanta och framför allt allmännyttiga tips dominerar, sen kan man ju som sagts ge f-n i att läsa det man inte vill eller gillar. Summan är att humor är ett bra vapen i många led.    Bästa från Baa, som bott i Udon 6-7 månader om året de senaste 3 åren, inte direkt rookie men känner mig sådan eftersom jag ännu ej hittat till Pattaya. Lev väl o var lyckliga.

Mig veterligen så har det aldrig förekommit några handgemäng mellan forummedlemmarna i alla fall trots att hundratals av oss har träffats, dock inte på samma gång. :thumbsup:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaret, känns tryggt att veta eftersom jag ev. skall besöka detta omtalade mål i vinter ett par dagar(med TGF).

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Får hålla med Swippe om att det aldrig blir bråk mellan medlemmar när man träffas IRL. Inte vad jag sett i varje fall. Möjligen livliga men ändå vänliga diskussioner.

Snarare är det mycket intressant att se hur en del medlemmar är ganska annorlunda mot vad man väntat sig med tanke på deras inlägg. Ingen nämnd, ingen glömd!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

saknar cinnerator å hans käftsmällar till svar angående pytt å panna tjötet å annat ,, så cinerator va e du?? miss you long time!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var den nån som träffade Reine nån gång ?

Han retade upp många innan hans bortgång .. :wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag saknar trollet tortensson, han la sig inte i varenda tråd till skillnad mot trollet arne!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...