Jump to content
IGNORERAD

Vem saknar du från TT?


Joints

Recommended Posts

Quote

Finns gott om tjejer som faktiskt trivs med det dom gör.

Så länge de själv kan välja sitt sällskap,

behöver de ju inte gå med svinpelle eller perverse Abdullah.

BTT

Exaktemente Bäste Bror Tok-Tok, det är alltså dessa olyckliga som komma hit till oss i Sverige med sin feta, nedsupna svinpelle.

Pelle-Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    10

  • ban99arne

    8

  • broder tuk tuk

    7

  • Rospigg

    5

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Exaktemente Bäste Bror Tok-Tok, det är alltså dessa olyckliga som komma hit till oss i Sverige med sin feta, nedsupna svinpelle.

Pelle-Arne

Hur fick du ihop den kontentan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

BTT

Quote

Kim!

" med dina djupt föraktfulla uttalanden om thaitjejer"

" dina kommentarer om att alla thaitjejer är glädjeflickor"

Om du tolkar mina inlägg som att jag skulle syfta på alla nu levande thaitjejer så har du grovt misstolkat det mesta av vad jag skrivit under ca 5 år på TT och nu här på MPR.

Risken finns ju då ochså att andra medlemmar har tolkat mina inlägg på samma sätt.

Enligt dig så sitter jag ju som grodan i en kokosöt och har inte koll längre än till närmsta bar.

Då förstår jag inte hur du sedan kan påstå att jag menar alla thaitjejer.

De har jag väl ingen koll på i så fall.

Visst jag har kanske en del kontroversiella synpunkter på vissa tjejer som jobbar eller jobbat inom prostitiuionsbranchen,

men förakt?

Jag kan inte med bästa illvilja någonsin påminna mig att jag skulle ha föraktat någon thailändsk kvinna, varken i eller utanför baren,

tvärtom så har jag nog kanske varit för snäll i många lägen och älskat för mycket.

Thailändska kvinnor är i allmänhet de raraste, mjukaste, vänligaste och mest omtänksamma kvinnor som finns på jorden.

Hade det inte varit så, så hade jag knappast tillbringat fyra år i Thailand.

Att det sedan finns en och annan lurendrejerska bland barerna vet ju de flesta.

BTT

Kan inte heller påminna mig om någon thaitjej som inte trivts i mitt sällskap, i eller utanför sängen.

hehe... Perverse Abdullah?. Vad säger buzzen nu då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hur fick du ihop den kontentan?

Bäste Jon TS, tillåt mig förklara.

Eftersom det enligt Tok-Tok är en myt att bardamerna inte skulle trivas på sitt jobb, pippa är ju kul, så borde det vara de fåtalet damer som inte trivs som flyttar hit.

Densamme Tok-Tok är ju även Forumets största statistiker och har räknat ut att 99% av de damer som anländer till Svedala kommer från baren där de blivit tillsammans med en fetlagd & halvalkholiserad skallig svensk.

Det kan medges att det inte alltid är lätt att förstå konsekvenserna av Tok-Toks djupa forskningsresultat, tex att sannolikheten för att jag är halvalkholiserad är 0,99. Det är då troligt att alla på forumet är fetlagda och skalliga, däremot är det 1 % som inte är halv alkholiserade. De är nämligen heltidsalkholister.

Halvalkisar, är förmodligen ett begrepp för de som lämnar hälften kvar av groggen.

Skål, ta mig fan!

BanArne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärade ArneBanan,

Din slutledningsförmåga är bristfällig. Sluta bit dig i näsan. Jag gillar dig ändå.

Hälsar Joints

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Byzzen verkar ha semester så jag får väl hjälpa honom lite att upprätthålla ordningen här.  ;D

BTT

Det faller förmodligen flera flickor från balkonger i Sverige än det går att finna perversa Abdullor i Thailand...  :ahh:

Eller var det tvärtom?  :rolleyes3:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kim!

Om du tolkar mina inlägg som att jag skulle syfta på alla nu levande thaitjejer så har du grovt misstolkat det mesta av vad jag skrivit under ca 5 år på TT och nu här på MPR.

Nej, jag menar inte att du förtalat alla thaitjejer i Thailand, bara alla dom som lever i Sverige med en svensk kille. Du har ju poängterat vid ett stort antal tillfällen att dom enda tjejer som står till buds för faranger är dom som legat på rygg mot betalning. Resten av tjejerna är inte intresserad av faranger överhuvudtaget och därför kan dom, enligt ditt resonemang, inte heller återfinnas i Sverige.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

99 % är inte alla.

Om man betänker att det finns ganska många thailändskor i Thailand( har ingen exakt siffra) så är ju ändå 1% en ganska anselig summa, som då inte har ett förflutet i barsvängen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Porto, 99% av balkongolyckerna i Sverige beror på en skallig, halvfet och halvalkholiserad muslim.

Så är det allt

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

99 % är inte alla.

Om man betänker att det finns ganska många thailändskor i Thailand( har ingen exakt siffra) så är ju ändå 1% en ganska anselig summa, som då inte har ett förflutet i barsvängen.

BTT

Men nu var det ju inte thailändskor i Thailand du beskrev med siffran 99 utan thailändskor i Sverige. Men eftersom du tidigare sagt att den enda thaitjej du träffat privat i Sverige är din kompis flickvän så då behöver man ju inte ta så allvarligt på ditt statistikunderlag som tur är. Fast ibland så undrar man ju vilken procent av just den tjejen som aldrig varit i barsvängen om 99% av henne varit det? ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Quote

" Myten" om den olyckliga bartjejen ska man nog ta med en nypa salt.

Finns gott om tjejer som faktiskt trivs med det dom gör.

Så länge de själv kan välja sitt sällskap,

behöver de ju inte gå med svinpelle eller perverse Abdullah.

BTT

"trivs med de dom gör" ??

Hur många barer känner du till i Pattis där tjejerna inte måste "gå" med gäster om de inte vill bli av med jobbet eller jobba gratis?

De barerna blir allt färre och färre. Just för tillfället känner jag bara till 2.

Det finns naturligtvis säkert fler men att det finns "gott om" tjejer som kan välja sitt sällskap är en stor överdrift.

De kan välja mellan ett antal gäster de egentligen inte har något personligt intresse av att vara intima med.

Men de flesta kan inte välja att avstå några månader och vänta på någon de verkligen vill gå med.

"trivs".. gör nog ingen.

Eller menar du på fullt allvar att det finns tjejer som vaknar på morgonen - fulla av energi och entusiasm inför mötet med

dagens barhängare och fulla av förväntan inför vad dagens händelser på jobbet ska ge dem för lärdomar eller spännande sociala kontakter?

I bästa fall kan de tycka att det är kul att dansa, träffa kompisar, och fly den allmänna tristessen.

Men trivas ??

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men nu var det ju inte thailändskor i Thailand du beskrev med siffran 99 utan thailändskor i Sverige. Men eftersom du tidigare sagt att den enda thaitjej du träffat privat i Sverige är din kompis flickvän så då behöver man ju inte ta så allvarligt på ditt statistikunderlag som tur är. Fast ibland så undrar man ju vilken procent av just den tjejen som aldrig varit i barsvängen om 99% av henne varit det? ;)

Hon kanske har satt in en ny tand sen dess :Drogar-Dolar(LBG): :crazy:

Smaken är som baken....en del har ingen!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Jag tycker det skulle vara roligt om Thaikaj skrev lite mer.

Oftast välskrivna inlägg, inte sällan med inslag av humor som får mig att skratta.

Sällan jag håller med honom i sak men gillar hans sätt att skriva.

Semi skulle även han gärna få visa sig lite mer tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Kära Barn Arne! Jag är i sanning glad att se dig! Mer underfundiga kommentarer får man leta efter. Det är klart att inte alla här har förmågan att förstå dem men det gör inget! Fortsätt och + karma från mig!  :wai:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

"trivs med de dom gör" ??

Hur många barer känner du till i Pattis där tjejerna inte måste "gå" med gäster om de inte vill bli av med jobbet eller jobba gratis?

De barerna blir allt färre och färre. Just för tillfället känner jag bara till 2.

Det finns naturligtvis säkert fler men att det finns "gott om" tjejer som kan välja sitt sällskap är en stor överdrift.

De kan välja mellan ett antal gäster de egentligen inte har något personligt intresse av att vara intima med.

Men de flesta kan inte välja att avstå några månader och vänta på någon de verkligen vill gå med.

"trivs".. gör nog ingen.

Eller menar du på fullt allvar att det finns tjejer som vaknar på morgonen - fulla av energi och entusiasm inför mötet med

dagens barhängare och fulla av förväntan inför vad dagens händelser på jobbet ska ge dem för lärdomar eller spännande sociala kontakter?

I bästa fall kan de tycka att det är kul att dansa, träffa kompisar, och fly den allmänna tristessen.

Men trivas ??

Kan inte låta bli att undra över dina barkunskaper... Hur kan du som gift med familj ha så pass goda uppdaterade barkunskaper?  :wink:

Det är kanske brukligt att man som boende i Thailand fortsätter med sitt "barjumping" efter man gift sig?

Du känner till 2 barer... säger du i ditt inlägg! Hur många barer ingår i ditt referensområde? Vad säger din fru om att du häckar bland barerna i Pattaya?

Jobbar du extra för ECPAT och Thomas Bodström? eller du är bara allmänt intresserad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Wass ish ein Das sessionen

Fan här skriver man & tänker så man inte skriver fel etc osv,

& när man e klar & postar SSSSÅÅÅÅ! går det inte för possesionen bla bla!

& inte kan man redigera heller om man stavat fel,

MPR    botten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kan inte låta bli att undra över dina barkunskaper... Hur kan du som gift med familj ha så pass goda uppdaterade barkunskaper?    :wink:

Det är kanske brukligt att man som boende i Thailand fortsätter med sitt "barjumping" efter man gift sig?

Du känner till 2 barer... säger du i ditt inlägg! Hur många barer ingår i ditt referensområde? Vad säger din fru om att du häckar bland barerna i Pattaya?

Jobbar du extra för ECPAT och Thomas Bodström? eller du är bara allmänt intresserad?

Bajjanajjarn!!

Ser att du skriver inlägg över alla tider på dagarna nuförtiden.

Inte har väl mästerhammrarn slagit sina båda tummar ömma och måste sjukskrivas?

Undra på bara och fortsätt med dina åååh så listiga insinuationer. :great:   :mdr:

Vad säger Cholna om att du är smygkär i en manlig internetdebattör? Blir hon inte sotis?

Är ni fortfarande ihop föressten?

Det har varit lite tyst om ert samliv sedan dina skrönedagar om hennes husbygge i Khorat

och hur framgångsrikt lyckliga ni var.

Och har de blivit några fler resor till leendets land? Eller är du redan mätt och allvetande

efter dina 2 resor?

:mdr:

Kan vi kanske återgå till ämnet nu eller ska vi verkligen ta över tråden med att vrida fokus till dig och mig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Bajjanajjarn!!

Ser att du skriver inlägg över alla tider på dagarna nuförtiden.

Inte har väl mästerhammrarn slagit sina båda tummar ömma och måste sjukskrivas?

Undra på bara och fortsätt med dina åååh så listiga insinuationer. :great:   :mdr:

Vad säger Cholna om att du är smygkär i en manlig internetdebattör? Blir hon inte sotis?

Är ni fortfarande ihop föressten?

Det har varit lite tyst om ert samliv sedan dina skrönedagar om hennes husbygge i Khorat

och hur framgångsrikt lyckliga ni var.

Och har de blivit några fler resor till leendets land? Eller är du redan mätt och allvetande

efter dina 2 resor?

:mdr:

Jaha... här träffade man en öm tå.  :glasses:

Mina 2 resor, framgångsrikt lyckliga, sjukskriven  . o.s.v.. hehe. jag förstår att du är frusterad över att inte få mer information över mitt privatliv. Men det överlever du nog..  :mdr:

Förövrigt så fick jag inte så mycket svar på mina frågor så det är väl fritt fram att tolka enligt eget tycke.  :glasses:

Hur var det nu med dina barerfarenheter?  Man kanske kan tolka det så här..  du träffar en tjej i baren, gifter dig och blir expert på Thailand, ojar dig så fort någon annan yppar ett ord om frigjordatjejer i baren som gör business på dig, men glider själv fortfarande runt bland barerna och tycker att livet som expat är gott!  :rofl:   hahah härligt.

Jag fördömmer dig inte buzzen, du är säkert väl värd all uppmärksamhet du kan få.  Och återkom gärna med fler barrapporter så vi som knappt varit i Thailand kan få lite feeling...  :glasses:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Men stackars bajjanajjarn... varför denna fokusering på lilla mig?

Quote

"trivs med de dom gör" ??

Hur många barer känner du till i Pattis där tjejerna inte måste "gå" med gäster om de inte vill bli av med jobbet eller jobba gratis?

De barerna blir allt färre och färre. Just för tillfället känner jag bara till 2.

Det finns naturligtvis säkert fler men att det finns "gott om" tjejer som kan välja sitt sällskap är en stor överdrift.

De kan välja mellan ett antal gäster de egentligen inte har något personligt intresse av att vara intima med.

Men de flesta kan inte välja att avstå några månader och vänta på någon de verkligen vill gå med.

"trivs".. gör nog ingen.

Eller menar du på fullt allvar att det finns tjejer som vaknar på morgonen - fulla av energi och entusiasm inför mötet med

dagens barhängare och fulla av förväntan inför vad dagens händelser på jobbet ska ge dem för lärdomar eller spännande sociala kontakter?

I bästa fall kan de tycka att det är kul att dansa, träffa kompisar, och fly den allmänna tristessen.

Men trivas ??

Hehe, ja buzzen. med tanke på dina egna skriverier och "know how inlägg" så måste man väl få undra hur var all din kunskap kommer i från?

Som det ser ut nu så (med hänvisning till ditt eget inlägg) så klarnar bilden något. Men det kan bara du själv bekräfta eller dementera.

Men om du har så pass bra koll på hur tjejerna "måste jobba" i barerna i Pattaya så krävs det ett visst engegeman. Och det har tydligen du!  :whistle:

Men det är hel ok för mig, jag dömmer inte dig för detta.

Lev livet NU, imorgon kan det vara försent!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Buzzen!

Baren är ofta tjejernas sociala kontext,

dvs där har de sina vänner, systrar och andra de känner.

Inte alla faranger är fulla svin, tvärtom de flesta gubbar kan vara både roliga och underhållande.

Många tjejer trivs med det sociala livet i baren,

att de sedan emellanåt måste ligga med någpn man på ett hotelrum, tror jag inte de flesta lider så mycke av

egentligen.

Nej jag tror många av de yngre tjejerna trivs alldeles utmärkt att jobba i bar.

I motsats till ett 7-7 jobb på en tvålfabrik i Bangkok.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Men snälla BTT :diablo: Är Du så korkad att Du tror att alla de tjejer som mer eller mindre tvingas in i ett liv som prostituerade är lyckliga därför att dom får träffa torskar. Alla människor gör det bästa av sin situation var dom än befinner sig, i skolan, miltären,fängelse, i svåra dåligt betalda arbeten eller i baren i Pattaya skaffar man sig vänner att ha något gemensamt med, men att därför tro att det är ett lyckligt liv, Njaaa så kul kan det inte vara att agera madrass åt mer eller mindre tankade torskar, alla dom andra, utom Du, betalar ju för sex av den anledning att dom vill ha det just då och där, inte f-n tänker dom på att göra damen lycklig, dom får ju inga kläder :D:D Vakna upp nu, DET ÄR INTE ROLIGT ATT VARA HO-A, dom gör det för PENGAR.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...