Jump to content
IGNORERAD

Känsligt ämne


Guest twin1

Recommended Posts

Thailändskor gillar gamla..

Thailändskor gillar unga..

Thailändskor gillar rika...

Thailändskor gillar äkta kärlek..

Thailändskor gillar snälla...

.. bla bla bla ..

Fattar ni inte? - Din Thailändska gillar dig!

Och Thailändskor som gillar sina män vill få dem att må bra.

Så...

om du är smal - så gillar de smala,

om du är tjock - så gillar de tjocka,

- och - om du är gammal, så gillar de "lite äldre" killar.

Dom som verkligen vill veta vad Thailändskor gillar - innerst inne - kan maila mig och fråga.

För jag vet!! :clapping:

3 attribut kan ni få gratis..

Thailändskor gillar:

1: Tjecker.

2: Män kring 42 som ser ut som 39.

3: Glasögon och lagom kal hjässa. (det är tydligen sexigt)

..resten berättas mot gratisöl.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kim

    9

  • jannegbg

    8

  • GammalDansken

    7

  • måne

    6

Mest aktiva i denna tråd

Ante mig nästan att grabbarna i Bangkok Nomenklaturen hade svar på åldersfrågan och allt annat också.

Buzzen vet allt och mot gratis alkohol så delar han med sig av denna kunskap.

Wille räknar inte år, nä, Wille han räknar centimeter, ny infallsvinkel, absolut.

Och Atom, ja vad kan man säga. Har läst tråden flera gånger nu, hmm..hur många tjugoåringar blir det? Hänger inte riktigt med där.

Gillar dock tillviss del tanken på att om jag så önskar kunna byta ut Fru Vax mot 3 tjugoåringar när hon fyller sexti. eller kanske 4 femtonåri..nähä.

Frågade henne med det var kört, och anledning till det är väl antagligen att när hon är sextio, så är jag sjuttio.

En perfekt ålder för en man, sedd ur en Thailändskas ögon, i alla fall enligt UdonCH ?

Kim, snälla Kim, vi är unga och snygga, låt ingen få dig att tro något annat. Bara för att våra fruar börjar komma till åren så skall inte detta behöva dra med oss i detta åldrande.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

UdonCh's inlägg var ett av de roligaste och mest ironiska inlägg jag läst på MPR, vore värt ett karma om jag bara vore säker på att det var ironi. Om det inte var ironi så borde...nej, det klart att det var ironi yes.gif .

Det finns nog manga thaitjejer i 30-årsåldern, särskilt om de har barn från ett kraschat äktenskap och allmännt dåliga forutsättningar, som mer än gärna gifter sig med en 50-60 årig svensk. Självklart kan detta forhållande bli väldigt lyckligt medans ett forhållande som startade med en blixtforälskelse kan gå åt skogen. Att det vore deras forsta alternativ, om de hade mojlighet att välja, är nog bara sant for en tiondels procent eller två; rik och ung är trots allt även for thailändskor mer attraktivt än rik och gammal.

ATOM snacka att sätta den kommentaren till 100% :) Men vill man tro nått annat så får man väl det, sen tycker väl jag att lite ålders skillnad kan det vara, men inte 25-30 år då blir det lite peddo i mina ögon, själv är jag 35 härliga år och skulle alldrig ta en tjej under 25 men inte över 30 heller :)

Mvh Mikael

Link to comment
Dela på andra sajter

. Jag har nämnligen inte ett öre, hon har tagit allt allaredan.

He he!

Vem var det som tog initiativet till, och sponsrade din frus thaikurs i ekonomi?!

Jag kommer ihåg att du någon gång nämnde att du inte fattade ett skvatt av kursliteraturen, men nu har du iaf fått kvitto på att fru Vax fattade desto mer. :yes:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej NoBuzz,

"3 attribut kan ni få gratis..

Thailändskor gillar:

1: Tjecker.

2: Män kring 42 som ser ut som 39.

3: Glasögon och lagom kal hjässa. (det är tydligen sexigt)

..resten berättas mot gratisöl. "

OK, jag utlovar en gratisöl om du kan berätta om dom gillar att mannen använder internet mycket? Jag tycker mig märka en viss aversion hos fru Chang, men hon kanske är ett undantag?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

En del insinuerar att det är en nackdel att vara flintskallig som jag är. Evolutionsforskare har tillsammans med experter på energifrågor kommit fram till varför en del saknar hår på hjässan. Det beror på att en hjärna som är i arbete producerar ungefär lika mycket värme som en glödlampa på 15 Watt. Låter inte mycket men tänk er en glödlampa som ständigt är påslagen innanför pannbenet, mycket värme blir det och den är jäkligt svår att bli av med om man har isolering som förhindrar avdunstningen.crazy.gif

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

UdonCh's inlägg var ett av de roligaste och mest ironiska inlägg jag läst på MPR, vore värt ett karma om jag bara vore säker på att det var ironi. Om det inte var ironi så borde...nej, det klart att det var ironi yes.gif .

Det finns nog manga thaitjejer i 30-årsåldern, särskilt om de har barn från ett kraschat äktenskap och allmännt dåliga forutsättningar, som mer än gärna gifter sig med en 50-60 årig svensk. Självklart kan detta forhållande bli väldigt lyckligt medans ett forhållande som startade med en blixtforälskelse kan gå åt skogen. Att det vore deras forsta alternativ, om de hade mojlighet att välja, är nog bara sant for en tiondels procent eller två; rik och ung är trots allt även for thailändskor mer attraktivt än rik och gammal.

Nej, du har nog inte förstått riktigt, ..Vad är ironi.?

Bara erfarenhet skrives om här. Du gjorde rätt att inte ge mig karma.Tack... :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

kul inlägg av er alla, men jag är lite nyfiken på hur mycket kunskaper man kan få för en back öl buzzen,jag vill ju inte köpa grisen i säcken

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

En del insinuerar att det är en nackdel att vara flintskallig som jag är. Evolutionsforskare har tillsammans med experter på energifrågor kommit fram till varför en del saknar hår på hjässan. Det beror på att en hjärna som är i arbete producerar ungefär lika mycket värme som en glödlampa på 15 Watt. Låter inte mycket men tänk er en glödlampa som ständigt är påslagen innanför pannbenet, mycket värme blir det och den är jäkligt svår att bli av med om man har isolering som förhindrar avdunstningen.crazy.gif

Fritz..

Ja, det ar val evolution helt enkelt. Vissa maste anvanda sin fulla hjarnkapacitet for att ta sig genom dagen och deras hjarnor gar pa hogvarv for jamnan - darmed behovs den naturliga avkylning i form av flint for att forhindra fullstandig utbrandhet eller kortslutning. Andra glider fram med att ga pa halvfart och behover bara anvanda den fulla kapaciteten lite da och da och kan darmed halla sig med lyxen att ha en val isolerande man av ungt och virilt har.

Ändrades av wille
Link to comment
Dela på andra sajter

hej udonch

jag 49 tanten 48 det var det sista jag skulle vilja göra i detta liv att byta ut henne mot 2 20 åringar,kan ni se framför er 2 östrogenstinna höns skälla på mig

blotta tanken får mig att få ont i huvudet. vilken rolig tråd, då det finns olika åsikter samt att ingen ryker ihop utan ser det roliga i det hela

vik inte ner dig udonch

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

så om killen är 40 å tjejen 27 så är man peddo då eller?

eller om tjejen är 40 å killen 27 är hon då peddo?

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

så om killen är 40 å tjejen 27 så är man peddo då eller?

eller om tjejen är 40 å killen 27 är hon då peddo?

MANTRA om du sätter dig ner och läser mitt inlägg så står det att om det skiljer 20-25 år DÅ tycker JAG det är lite peddo varning. En helt personlig åsikt, sen är det klart att om han/hon e 40 och han/hon e 60 spelar ju ingen roll, men när hon/han e 20 och hon/han e 45-50 då är det peddo varning. Va det svar på dina frågor ?

Mvh Mikael

Ändrades av twin1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha! Då har man blivit en peddo! Frugan är 31 å 1/2 år å ja é lite äldere, 56 år för att vare exakt.

Fast vi trivs jäkligt bra tillsammans!!!!!!!!!!

men det räknas väll inte?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha! Då har man blivit en peddo! Frugan är 31 å 1/2 år å ja é lite äldere, 56 år för att vare exakt.

Fast vi trivs jäkligt bra tillsammans!!!!!!!!!!

men det räknas väll inte?

hej

skäms på dig, läs inlägg 88 en klar gräns enligt mig,men säkrast är att avakta pastor arnes åsikt

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok! Jag skäms å väntar på Arnes dom, huva huva!unsure.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok! Jag skäms å väntar på Arnes dom, huva huva!unsure.gif

hej pastor arne om jag får be, du får inte glömma hur hårt pastor arne håller på titlarna

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Atom, ja vad kan man säga. Har läst tråden flera gånger nu, hmm..hur många tjugoåringar blir det? Hänger inte riktigt med där.

Nu är klockan drygt 2 på natten och jag har varit ute och karaokat (är det ett verb?) med foreträdare for Proletariatets Paradis så jag är kanske inte helt lämpad att forklara så pass avancerad logik. Den korta forklaringen är; jag är både ung, nåja, och rik, alltså ska jag inte behova dras med en jämnarig fru. Jag växlar in henne mot två hälften så gamla snärtor och hon tar en dubbelt så gammal gubbe. Han dor givetvis snart och jag använder hälften av pengarna till att kopa två nya ungdomar och frugan koper losbrost. Så kan vi hålla på tills vi båda ar i 60-årsåldern och frugan inte ens är snygg nog att lura en gammal gubbe från Pajala. Vi säljer då alla 20-åriga brudar jag trottnat på och flyttar till Kiruna, den enda staden i hela världen som inte ligger under vatten pga den globala uppvärmningen. Formodligen bygger vi ett slott och sitter och groggar med Kim och hans familj tills den sista vågen från Bottensjon skoljer over oss, eller också inte. Vem fan vetwink.gif .

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är klockan drygt 2 på natten och jag har varit ute och karaokat (är det ett verb?) med foreträdare for Proletariatets Paradis så jag är kanske inte helt lämpad att forklara så pass avancerad logik. Den korta forklaringen är; jag är både ung, nåja, och rik, alltså ska jag inte behova dras med en jämnarig fru. Jag växlar in henne mot två hälften så gamla snärtor och hon tar en dubbelt så gammal gubbe. Han dor givetvis snart och jag använder hälften av pengarna till att kopa två nya ungdomar och frugan koper losbrost. Så kan vi hålla på tills vi båda ar i 60-årsåldern och frugan inte ens är snygg nog att lura en gammal gubbe från Pajala. Vi säljer då alla 20-åriga brudar jag trottnat på och flyttar till Kiruna, den enda staden i hela världen som inte ligger under vatten pga den globala uppvärmningen. Formodligen bygger vi ett slott och sitter och groggar med Kim och hans familj tills den sista vågen från Bottensjon skoljer over oss, eller också inte. Vem fan vetwink.gif .

Joru Atom, den karaokekvällen hade man ju gärna varit med på. :drinks:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Atom,ska du skåla med Kim så får du åka till Luleå drinks.gif (har du vintertid redan?? wink.gif Mvh Måne

Måne, allt som ligger riktigt långt norrut är Kiruna. Om det finns en suburb de kallar Luleå, kunde inte bry mig mindre wink.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu såg jag...jag ar i Shanghai, en timme fore Thailand, nu nastan 3.

Ändrades av Atom
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

I en annan tråd diskuterades nödvändigheten av ett gemensamt språk.

Enligt många en förutsättning för att öht. hitta den rätta.

Abstraktionsnivån i samtalen med den utvalde var ett mått på huruvida

en annan skulle vara kapabel att skilja på begreppen "lust" och "love", sas det.

När man läser denna tråd verkar utseende och ålder, enligt samma skara,

vara minst lika avgörande.

Vad trött man kan bli ibland av alla förståsigpåares mera eller mindre

tvärsäkra uttalanden om vad som är rätt eller fel i mötet mellan människor.

Antingen är man för fet eller för tunnhårig eller för rik eller också har ladyn

ingen smak eller är tvingad av sin livssituation i baren eller den fattiga landsbyn.

För att bli kvitt alla frågetecken ang. kvaliteten i förhållandet är det bäst

att ålder och interessen och utbildnings- och inkomstnivå inte skiljer överhuvudtaget.

Jag börjar undra om det överhuvudtaget är möjligt att hitta den perfekta partnern i Thailand :-)

Vad gjorde vi fel, som lyckades?

Sannolikheten är så liten att Danielsson skulle kunna säga nåt roligare om den, om han levd i dag.

mvh GD

PS

Var nu snälla och ta detta för vad det är.

En lättsam filosoferan, upa, kring de avtryck som MPR-diskussioner kan lämna efter sig.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth 4618

Jag är också pedofil, och det är jag glad över, annars hade jag aldrig träffat min fru!

Jag är 63, min fru är 37, vi har varit gifta i 12 år, och varit tillsammans lite längre.

Vilken jävla löjlig tråd.

Antingen stämmer det mellan två personer, eller också gör det inte det. Skit samma vad amn har gjort tidigare, eller hur man ser ut. Eller hur lite pengar man har.

Möljis

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...