Jump to content
IGNORERAD

Känsligt ämne


Guest twin1

Recommended Posts

Hej alla! Tänkte ta upp ett känsligt ämne men tror att det kan diskuteras, är det verkligen bara pengar dom vill ha thaitjejerna eller som dom säger "take care of" Vet att tjejer som kommer från lite rikare familjer inte bryr sig så mycket men dom andra, vet thaitjejer som inte ens vet vad kärlek är, har träffat mång långliggare i Thailand och samtliga har blivit blåsta av sin thaitjej en eller flera ggr. Så till frågan kan man hitta kärleken i Thailand eller är det bara stålarna och att få komma till sverige som gäller ?

Mvh Mikael

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kim

    9

  • jannegbg

    8

  • GammalDansken

    7

  • måne

    6

Mest aktiva i denna tråd

Min fru fick det då sämre ställt sedan hon flyttade till mig...så det gäller nog inte alla.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ful som stryk och fattig som en kyrkråtta, så det vete tusan vad frugan är ute efter.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru fick det då sämre ställt sedan hon flyttade till mig...så det gäller nog inte alla.

Menar inte alla men väldigt många då :) Ni som har fruar vart träffade ni dom ? Vet att dom flesta tjejerna träffar man på barerna så det behöver man ju inte förneka.

Mvh Mikael

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ful som stryk och fattig som en kyrkråtta, så det vete tusan vad frugan är ute efter.

mvh. Lars

Nja riktigt så illa är det nog inte va ? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Trist och lite dum fråga (ja det finns dumma frågor).

Självklart kan man finna kärleken i Thailand.

Jag har hittat min, och hon sin.

Pratar ibland om att flytta till Sverige, men det är inte så ofta, och det är mest hon som vill stanna i Thailand.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Trist och lite dum fråga (ja det finns dumma frågor).

Självklart kan man finna kärleken i Thailand.

Jag har hittat min, och hon sin.

Pratar ibland om att flytta till Sverige, men det är inte så ofta, och det är mest hon som vill stanna i Thailand.

MVH Tommy

grattis då får man fråga vart i Thailand ni träffades och hur ni träffades ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Från början är svaret ja.Det är en möjlighet för dom att komma upp sig ekonomiskt.Sen om farangen sköter sig kan det utvecklas till att bli ett kärleksförhållande.Gäller nog speciellt dom thaitjejer som inte varit i barsvängen för länge.Kan vara lätt att bli yrkesskadad.

Link to comment
Dela på andra sajter

varför utgår somliga skribenter här på detta forum från att alla thaikvinnor utanför thailands gränser har jobbat i barsvängen?

mvh.Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla! Tänkte ta upp ett känsligt ämne men tror att det kan diskuteras, är det verkligen bara pengar dom vill ha thaitjejerna eller som dom säger "take care of" Vet att tjejer som kommer från lite rikare familjer inte bryr sig så mycket men dom andra, vet thaitjejer som inte ens vet vad kärlek är, har träffat mång långliggare i Thailand och samtliga har blivit blåsta av sin thaitjej en eller flera ggr. Så till frågan kan man hitta kärleken i Thailand eller är det bara stålarna och att få komma till sverige som gäller ?

Mvh Mikael

Visst kan du hitta kärleken i Thailand även om det kan dyka upp fällor på vägen. Kärlek är väl nåt som byggs upp mellan 2st sen

finns det ju vissa attribut som kan påskynda det hela ex. pengar, utseende, humor eller samma intressen osv listan kan bli lång.

Sen så är det ju så att många kanske söker efter en bättre framtid som även många i väst också gör exempel unga kvinnor med äldre rika män.

Skulle det bara vara stålar eller komma till sverige som du säger så kan man nog se dom signalerna rätt tidigt om man är vaken och då ta en funderare.

Så lycka till i din jakt på den rätte

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nästan att det bara är jag här på forumet som har träffat frugan i baren

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nästan att det bara är jag här på forumet som har träffat frugan i baren

Ja det här med att träffat frugan i baren verkar inte vara så lätt för alla att erkänna, men som sagt det va ett känsligt ämne.

Mvh Mikael

Link to comment
Dela på andra sajter

Även jag.Hon hade haft en tre månaders vistelse där.Tror nog att dom flesta inte vill erkänna vart dom träffat damen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det här med att träffat frugan i baren verkar inte vara så lätt för alla att erkänna, men som sagt det va ett känsligt ämne.

Mvh Mikael

Nej vem vill erkänna att man går på barer? :bag:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Chansen att hitta kärleken är förmodligen större i Thailand än i Sverige. Men det förutsätter nog att man inte försöker med en 17 årig prinsessliknande tjej när man själv passerat 50, införskaffat ölmage och kal hjässa.

Att träffa en tjej utanför baren är nog också betydligt enklare i Thailand än att göra samma sak i Sverige men man då får man naturligtvis vara beredd på att det inte räcker med att vifta med en femhundring och tro att förhållandet fixar sig samma kväll. Lite social kompeten, tålamod och seriositet måste man ha även när man raggar brudar i Thailand. Fattar man bara det så är det hur lätt som helst att finna riktig kärlek.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Chansen att hitta kärleken är förmodligen större i Thailand än i Sverige. Men det förutsätter nog att man inte försöker med en 17 årig prinsessliknande tjej när man själv passerat 50, införskaffat ölmage och kal hjässa.

Att träffa en tjej utanför baren är nog också betydligt enklare i Thailand än att göra samma sak i Sverige men man då får man naturligtvis vara beredd på att det inte räcker med att vifta med en femhundring och tro att förhållandet fixar sig samma kväll. Lite social kompeten, tålamod och seriositet måste man ha även när man raggar brudar i Thailand. Fattar man bara det så är det hur lätt som helst att finna riktig kärlek.

Härligt då vet jag :)Man kanske ska be admin stänga denna tråden nu blir mycket sura miner här :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja felet e att dom tror att kulorna växer på trän.när dom har kommit hit å börjat kämpa med jobb och alt då e det inte lika rosenskimmrande

men det är ju bättre förutsättningar å få ihop en slant här än i los

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Chansen att hitta kärleken är förmodligen större i Thailand än i Sverige. Men det förutsätter nog att man inte försöker med en 17 årig prinsessliknande tjej när man själv passerat 50, införskaffat ölmage och kal hjässa.

Att träffa en tjej utanför baren är nog också betydligt enklare i Thailand än att göra samma sak i Sverige men man då får man naturligtvis vara beredd på att det inte räcker med att vifta med en femhundring och tro att förhållandet fixar sig samma kväll. Lite social kompeten, tålamod och seriositet måste man ha även när man raggar brudar i Thailand. Fattar man bara det så är det hur lätt som helst att finna riktig kärlek.

Helt rätt Kim

synd bara att så många vägrar inse det!

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror definitivt att man kan finna kärleken i Thailand (har dock inte varit och hälsat på min dam ännu, återkommer med rapport :dance1: ). Skulle gissa att det finns thai tjejer som bara är ute efter deg men det märks nog snabbt. Då gäller det att tänka med det stora huvudet och inte det lilla :whistle: . Men så funkar det ju här hemma också, finns svenska brudar som bara är ute efter stålar.

Hur/var man träffas spelar ju mindre roll. Själv så bryr jag mig inte om det förgångna, för mig är framtiden det som är intressant.

Ha det gött!

Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ock av vilken anledning skulle det vara lättare i Thailand om man inte passerat 50.Inte har ölmage,flintskalle ock har social kompetens??

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Vissa här verkar utgå från att alla som träffar tjejer i Thailand träffar bar tjejer endera beror det på att det verkar tro att alla enbart frekventerar barer, eller att de vägrar inse att Världen är densamma över allt det är ju så att vilka du träffar beror ju på var du är och vilka du umgås med. Och så är det över hela världen du träffar de du umgås med och även deras familj om du betraktas som trevlig och en nära vän av dom.

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...