Jump to content
IGNORERAD

Känsligt ämne


Guest twin1

Recommended Posts

Roande läsning, dock känns det som om denna tråd numera handlar om vem som kan få flest brudar.

En klassisk kraftmätning mellan de "unga, vackra men fattiga" och de "gamla, fula men rika".

Jag väntar ivrigt på fortsättningen om vem som ska vinna denna testosteron kamp.

Alltså, vill bara upplysningsvis informera om att jag redan vunnit.

Eftersom jag inte har haft plats för alla brudar samtidigt så har jag lämnat ifrån mig några lite då och då.

Men också för att mindre kapabla bröder ska ha något att tuppa sig om.

Ändrades av noBuzz
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kim

    9

  • jannegbg

    8

  • GammalDansken

    7

  • ITOY

    6

Mest aktiva i denna tråd

Alltså, vill bara upplysningsvis informera om att jag redan vunnit.

Eftersom jag inte har haft plats för alla brudar samtidigt så har jag lämnat ifrån mig några lite då och då.

Men också för att mindre kapabla bröder ska ha något att tuppa sig om.

vi är djupt ärade att en så stor personlighet vill hedra detta forum och sprida sina visdoms ord till oss som inte är så världsvana.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Alltså, vill bara upplysningsvis informera om att jag redan vunnit.

Eftersom jag inte har haft plats för alla brudar samtidigt så har jag lämnat ifrån mig några lite då och då.

Men också för att mindre kapabla bröder ska ha något att tuppa sig om.

Klart att du har, som har en fot i bägge grupperna: både fattig, ful och gammal.

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars sömmerska,

För all del. Det är bara kul att få bidra. :)

GD.

"fattig, ful och gammal"

Är inte det tre saker? Är du också invandrare?

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Lars sömmerska,

För all del. Det är bara kul att få bidra. :)

GD.

"fattig, ful och gammal"

Är inte det tre saker? Är du också invandrare?

Har du problem med att förstå mera än två saker åt gången, menar du?

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska nog förklara rakt ut vad jag menar, kan börja med att säga att jag hänger själv i barerna ibland och allt vad det innebär :) Men det som äcklar mig är när äldre män på 60 bast går fram till en tjej på 20 och börjar fingra henne på kissemurran, det är peddo för mig. PS är inget fel på nån som är 60 år men det va ett exempel som ni nog förstår. Sen att det finna pengar med i bilden är till 95% sant sen att det kan utvecklas till 100% kärlek är inget jag betvivlar alls. Men många fler har blivit tokblåsta på en massa pengar och inte bara en gång, fakta är ju ändå fakta hur mycket man inte vill det ska vara sant. Over and out

Mvh Mikael

Men det är ok att du gör det? Själv tycker jag det är ett gravt exempel på bristande respekt för thaitjejen att göra det offentligt, oavsett ålder.

SILOM

Varför jag inte såg ditt inlägg som provocerande beror på att du målade upp en ung pank fackföreningslooser samt en spontan, verbal, humoristisk vinnare i 50-årsåldern. Inget lustigt eller provocerande alls, för mig, att Noi väljer 50-åringen.

/SatanG som själv är 40 och gift med en vacker framgångsrik 29-åring :mdr:

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska nog förklara rakt ut vad jag menar, kan börja med att säga att jag hänger själv i barerna ibland och allt vad det innebär :) Men det som äcklar mig är när äldre män på 60 bast går fram till en tjej på 20 och börjar fingra henne på kissemurran, det är peddo för mig. PS är inget fel på nån som är 60 år men det va ett exempel som ni nog förstår. Sen att det finna pengar med i bilden är till 95% sant sen att det kan utvecklas till 100% kärlek är inget jag betvivlar alls. Men många fler har blivit tokblåsta på en massa pengar och inte bara en gång, fakta är ju ändå fakta hur mycket man inte vill det ska vara sant. Over and out

Mvh Mikael

Exactemente Herr TV In, det verkar som om många forumister inte ens känner till de mest basala umgängesregler.

Låt oss bringa klarhet i dessa för att skapa ett trefligt umgänge för alla:

<50 år: För herrar inom denna ålderskategori är det inget konstigt att gå fram och fingra på kissemurran hos okända yngre damer.

50-60 år: Dessa bör endast fingra ovan för midjan på damerna.

>60 år: Gamlingar bör i möjligaste mån undvika all form av ögonkontakt med yngre damer.

Dessutom så bör man ju efterstäva likhet även inom ändra områden än just ålder för att få så mycket gemensamt som möjligt. Äktenskap mellan syskon är oftast mycket lyckade.

Umgängaren Arne Ribbing

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du problem med att förstå mera än två saker åt gången, menar du?

Du verkar vara en trevlig kis. Gammal och bitter? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...