Jump to content
IGNORERAD

Maitans Strandhugg (Changhugg)


Maitan

Recommended Posts

  • Svar 1,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    628

  • måne

    86

  • Nerike

    47

  • Odin

    39

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nej, nu stavade du rätt.

Ja, det ska bli skitkul. Då kan du se när bröstena hoppar på dom, sa min fru...

Mina egna erfarenheter av katöjer meddelar jag inte här på forumet! Men ni kommer väl ihåg Simon show på Walking Street?

Möljis

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare Maitan!

Tack för senast!

Har hunnit att avverkat en vecka på kattegatt, 38 tor till danmark. dä döö. Inge exotiskt dä inte.

Det blit några ggr till innan vi syns på ditt gemytliga värdshus.

Duane o jag håller kontakten. Kanske du får ringa prästen nästa gång!??

Ha de Bässt på dina Changhugg!

PIL

Lollo på C

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjänare Gubbs. :drinks:

Idag blir det inget strandhugg,för natten som var blev det ett natthugg.

Så man är lite sliten och trött,om ja går ner så blir det för changens

skull.Kommer lite bilder,men tar sin tid.Är ej nåt proffs på datorer.

Mvh Maitan. :mdr:

post-3491-125135030877_thumb.jpg

post-3491-125135030877_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjänare Gubbs. :drinks:

Idag blir det inget strandhugg,för natten som var blev det ett natthugg.

Så man är lite sliten och trött,om ja går ner så blir det för changens

skull.Kommer lite bilder,men tar sin tid.Är ej nåt proffs på datorer.

Mvh Maitan. :mdr:

Ojoj...ser spännande ut!

Mera Maitan! :yes:

(Verkar vara Ladyboys.enl 2:a bilden?)

Ändrades av lars60

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjänare Gubbs,idag blev en mycket rolig dag för mig själv.Tyvärr inga pics men detta skall försöka ändra på.

Har varit en dag man har fått bannig av kärringen det mesta går mot en,så sätter man sig i en solstol.Och

vad händer då,man träffar sköna thai å farang personer.Glömmer man allt man hade i huvudet innan man gick

ner och går rakt in i dimman,ni förstår säkert vad ja skriver om.Men ja älskar henne över allt annat,när

man kom hem så var allt bra igen. :drinks:

Mvh Maitan

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjänare Gubbs,idag blev en mycket rolig dag för mig själv.Tyvärr inga pics men detta skall försöka ändra på.

Har varit en dag man har fått bannig av kärringen det mesta går mot en,så sätter man sig i en solstol.Och

vad händer då,man träffar sköna thai å farang personer.Glömmer man allt man hade i huvudet innan man gick

ner och går rakt in i dimman,ni förstår säkert vad ja skriver om.Men ja älskar henne över allt annat,när

man kom hem så var allt bra igen. :drinks:

Mvh Maitan

Ännu en solskenshistoria från Maitan :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjänare Gubbs,idag blev en mycket rolig dag för mig själv.Tyvärr inga pics men detta skall försöka ändra på.

Har varit en dag man har fått bannig av kärringen det mesta går mot en,så sätter man sig i en solstol.Och

vad händer då,man träffar sköna thai å farang personer.Glömmer man allt man hade i huvudet innan man gick

ner och går rakt in i dimman,ni förstår säkert vad ja skriver om.Men ja älskar henne över allt annat,när

man kom hem så var allt bra igen. :drinks:

Mvh Maitan

Hehe.underbart, fattar! :whistle:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Balut Power ja ber om ursäkt,men så kände jag mig när ja kom upp från standen.

Och det var en skön dimma efter changen,när man satt ner vid datorn. :drinks:

Mvh Maitan. :huh:

Maitan, det är inget att be om ursäkt för, tycker det låt som du var nöjd och glad

när du kom upp från stranden. Och om man är nöjd och glad då leker livet, Chang på dig :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej göbbs på MPR.

Idag känner ja att man vill berätta mer vad som händer i en Blåvitts huvud när man tar den här Stranhugg eller Changhugg på Jomtiens playa.

Som idag haft ett trevlikt chattstund med Ferisulven,drog ner ca 12,00 Thai tid 07,00 Svensk tid,satte mig ner beställde en stor chang.

Började titta mig omkring ser de är nästan inget folk nere,man tänker mycket hur denna högsäsong kommer att bli.Kommer det ner tourister

eller inte,men som kronan stiger så hoppas man på det bästa.När man har funderat på detta har en heldel försäljare vatt på en man tar några

bilder med mobilen,sen går tankarna hem till Sverige.Föräldrar syskon man ej har sätt på tre år,tittar på Lee som har hand om solstolarna

hon är ju min reservmor som är mycket mån om mig.Och ja är mycket tacksam att hon finns.Plus att allt med bytet nu i oktober med lokal

kommer att gå bra,under tiden har det gått förbi glassförsäljare(tvetjärt på kvällarna)skaldjursförsäljare plus mycket mer.Sen märker man att

det står två tomma chang på bordet,och 1 1/2 timma av mitt liv försvann.Nu får det komma några bilder,ser ni en gumma som lytar sig över ett

blått skylskåp där är Lee min reservare.(Morsa)Detta var ungefär som gick igenom mitt skalle idag.Vänta hoppas Blåvitt tar tre poäng idag.

Med Vänliga Hälsningar Maitan. :huh:

Vänta Göbbs kommer åtta kort till vill ha det ihopp.

post-3491-125162038407_thumb.jpg

post-3491-125162084422_thumb.jpg

post-3491-125162038407_thumb.jpg

post-3491-125162084422_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...