Maitan Inlagd Augusti 23, 2009 Dela Inlagd Augusti 23, 2009 Tjänare Gubbs Det är skönt att vara här nere i Jomtien,sitta chatta med gooaa gubbar som ni alla är Men ang.allsvenskan så blir det Änglarna som tar hem det i år. Med all respekt till er alla,så ligger Göteborg i mitt hjärta. Mvh Maitan (från Götet boende Jomtien Pattaya) Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 23, 2009 Dela Inlagd Augusti 23, 2009 Nice med pics Maitan, men jag hittar ett fel, Changflaskan är oöppnad http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2009 Tjänare Balut Power Detta är taget före kl 12,00 å ja brukar gå ner till standen efter 14,00. Men en Chang var det. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 23, 2009 Dela Inlagd Augusti 23, 2009 och ingen aik tröja i kyrkan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2009 Clion det är upp till mina kunder kommer de med tröjor så hänger ja upp dem. Men bara svenska fotbolls lag. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 23, 2009 Dela Inlagd Augusti 23, 2009 Tjänare Balut Power Detta är taget före kl 12,00 å ja brukar gå ner till standen efter 14,00. Men en Chang var det. Mvh Maitan Jag bara skojade med dig, men det blir att korka upp före 12.00 när vi kommer i dec. och ingen aik tröja i kyrkan Vi får se hur det är med den saken efter jul http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Gomorron Gubbar,ja idag är det 24/8.Då får vi se om änglarna slår djurgården, och tar ledningen med 1 poäng över AIK. Mvh Ängeln Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Gomorron Gubbar,ja idag är det 24/8.Då får vi se om änglarna slår djurgården, och tar ledningen med 1 poäng över AIK. Mvh Ängeln Maitan. Maitan då, vad hämskt att vakna till ett sådant inlägg //Gnagarn BP http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 (ändrad) Vet inte varfor, men jag mar plotsligt mkt illa och fick snabbt kvava nagra krakreflexer. Tar inte Glenn & Co 3 pinnar mot alskade Djurgarden sa bor de faktiskt skammas. DIF lar val aka ur men da far vi hoppas att historien upprepar sig for da blir vi 2:a 2010 och vinner 2011 osv. Ändrades Augusti 24, 2009 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Vet inte varfor, men jag mar plotsligt mkt illa och fick snabbt kvava nagra krakreflexer. Tar inte Glenn & Co 3 pinnar mot alskade Djurgarden sa bor de faktiskt skammas. DIF lar val aka ur men da far vi hoppas att historien upprepar sig for da blir vi 2:a 2010 och vinner 2011 osv. hoppas vårat älskade dif reder ut det här men ser tufft ut nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Hmm, jag och artal ar onekligen ingen lyckad kombination eller ar det 2008 i ar? 2:a 2011 och vinner 2012 skall det vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Tjänare fotbolls fantaster. Var det inte så att denne gooooeeee gubben spelade i DIF för,och han sänker sin gamla klubb ikväll. Mvh. från ängeln Mait. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Är det korpserien ni diskuterar i denna tråd Man får lätt den bilden med tanke på lagen som nämns här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Maitan! Man får väl offra sig och ge dig en riktig tröja Här har ni Ösk jorden runt http://www.orebro-sk.se/default.asp?id=28301 Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Maitan! Man får väl offra sig och ge dig en riktig tröja Här har ni Ösk jorden runt http://www.orebro-sk.se/default.asp?id=28301 Mvh Nerike Synd att ÖSK inte slog Elfsborg igår, då hade Gnaget fortfarande varit i toppen http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Maitan! Man får väl offra sig och ge dig en riktig tröja Här har ni Ösk jorden runt http://www.orebro-sk.se/default.asp?id=28301 Mvh Nerike Är det där inte en Malmbergströja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Man tackar så mycket Nerike Skall hänga upp den så den syns bra. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Maitan! jag menar att jag tar med en nästa gång jag åker ner, och jag hoppas verkligen att du hänger den på bästa plats. *smile* För det finns ju många Örebroare i Pattaya området. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Hej igen Nerike,det får ta sin tid spelar ingen roll.Tröjan kommer att få en bra plats när den kommer ner. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Hej igen Nerike,det får ta sin tid spelar ingen roll.Tröjan kommer att få en bra plats när den kommer ner. Mvh Maitan Gefle - Hammarby 1 - 0 Örgryte - Malmö FF 1 -0 Djurgården - IFK Göteborg 0 -0 Trelleborg - Halmstad 4 - 0 Elfsborg behåller ledningen, AIK 2:a och IFK 3:a Hammarbygubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2009 Tjänare Gubbs Ja det blev 0-0 så man fick bara ett poäng,då får man slå Elfborg den 30/8. Det var ju Kim som räddade Blåvitt,gooo gubbe.Balut Power då har du nån chang att avhämta hos mig... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 27, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2009 Hej Gubbs. Då är det på söndag det gäller,många biljetter sålda. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 27, 2009 Dela Inlagd Augusti 27, 2009 Hej Gubbs. Då är det på söndag det gäller,många biljetter sålda. Mvh Maitan. Kan man hoppas på 0-0 igen http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 27, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2009 Hej Balut Power, vill du knäcka mig totalt..haha Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 27, 2009 Dela Inlagd Augusti 27, 2009 Hej Balut Power, vill du knäcka mig totalt..haha Mvh Maitan. Nejdå Maitan, vill bara ha flera fria Chang, men nu har du chans till revanch http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu