Jump to content
IGNORERAD

Polis med thailändsk fru misstänks ha bordell


Leni

Recommended Posts

44 minuter sedan, skrev Swippe:

Aha, antar att du aldrig besökt en bar i Thailand där det finns bartjejer heller då, för du vill väl inte gynna hallicksvinens exploatering av tjejerna? Du la märke till att jag utgick ifrån att tjejerna som sålde sex på massagesalongen gjorde det helt av egen fri vilja och att de annars hade sålt sex i Thailand eller i något annat land. Skulle tro att måste man välja mellan pest eller kolera så skulle jag gissa att det är ett bättre val för en Thaitjej att sälja sex på en massagesalong i Sverige jämfört med att sälja sex på en inhemsk bordell i Thailand där hon tjänar en spottstyver för samma jobb. För nu är det ju så att det finns människor som har valt som yrke att sälja sex och har man ingen egen lokal så får man nog räkna med att vara anställd där någon annan tar en del av kakan för det jobb man utför. Gäller nog de flesta yrken, inte bara sexarbetare. 

I alla skriverierna i svensk media, så reagerar jag över att det nästan bara snackas om sexköparna och tjejerna, men väldigt lite om hallickarna, som är de stora svinen och som gör enorma pengar.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 160
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Wanchai

    19

  • Swippe

    11

  • Bike

    11

  • Tommy

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Mr Ning Ning
1 minut sedan, skrev frogfish:

Helt obefogat att skjuta en obeväpnad man när det finns 3 poliser på plats (plus en man som hjälper till). Vi bor inte i USA, och det är inte den vägen jag vill gå för att stoppa oregerliga människor. Då är det bättre med bra utbildade poliser, där dessa har de förutsättningar (både fysiska och i huvet) som behövs.

 

Puffran ska användas endast i nödfall, och detta var långt ifrån en sån situation. Man kan aldrig ersätta riktiga poliser med fjantar med vapen.

Och med riktiga poliser hade denna situation varit slut på 30 sek, eller aldrig uppstått då gm sett vad han stod inför.

 

Sen vill jag förtydliga att det inte finns nåt kvinnohat (eller liknande) inblandat i min åsikt angående detta. Om kvinnor har de fysiska och mentala förutsättningar som behövs som polis, ser jag inga som helst hinder för det.

Återigen..Ge polisen rättigheter.

Nu har dom mest skyldigheter.

Inte konstigt att kriminaliteten ökar lavinartat i Sverige.

 

Trams och gullande verkar vara det bästa enl vissa och vi ser ju hur det fungerar.

Facit varje dag är skrämmande.

 

Nog om detta och åter till ämnet.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev frogfish:

Så här går det när man kvoterar till polisutbildningen, istället för att gå på tester för att få fram mest lämpliga poliser:

 

 

Tur att dom svenska speznaz poliserna inte blev av med sina vapen!:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning:

Återigen..Ge polisen rättigheter.

Nu har dom mest skyldigheter.

Inte konstigt att kriminaliteten ökar lavinartat i Sverige.

 

Trams och gullande verkar vara det bästa enl vissa och vi ser ju hur det fungerar.

Facit varje dag är skrämmande.

 

Nog om detta och åter till ämnet.

Polisen har alla rättigheter och befogenheter de behöver för att lösa en sån här situation, fel person på fel plats löses inte genom att ge dem större vapen (som ska avlossas oftare).

I min mening ska skjutvapen endast användas i nödfall, detta var inte ett sånt. Där skiljer sig våra åsikter verkar det som.

 

Men jag håller med om att vi återgår till topic.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
3 minuter sedan, skrev audirs2:

Tur att dom svenska speznaz poliserna inte blev av med sina vapen!:lipa:

Hade det varit finska kvinnliga polisii så hade han inte kastat en enda sten eller annat.

Dom moppsar man sig inte mot på detta sätt.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Swippe:

Nu menade jag ju vem som förstör för Thaitjejer i Sverige, vem som späder på fördomarna om att många Thaitjejer på massagesalonger säljer sex. Det är väl inte så konstigt att det finns män som efterfrågar det när det är så otroligt vanligt förekommande att det erbjuds såna tjänster på massageställen. Hade inga massageställen i Sverige erbjudit såna tjänster så tror jag knappast att speciellt många män hade vågat fråga efter det. Nu står det i tidningarna titt som tätt om Thaitjejer som erbjuder sexuella tjänster och räcker med att gå in på Flashback för att finna en massa inlägg där folk beskriver sina erfarenheter av sexköp på Thaimassageställen i Sverige. 

 

På vilket sätt skulle man kunna kräva ett Svensk certifikat att man är utbildad massös? Och på vilket sätt skulle det hjälpa menar du? Vem som helst kan gå en kort utbildning i Sverige eller i Thailand och kunna kalla sig utbildad massör, flera av de som driver massageställen har redan nån form av utbildning, antingen ifrån Sverige eller i Thailand. Du menar att det går att jämföra med att en elektriker måste ha en godkänd utbildning för att jobba med el??? Hmmm, inte riktigt samma sak kanske 😉

 

Om nån jobbar med el så kan man döda människor om man gör fel, men om man inte är utbildad massör så lär man knappast kunna ha ihjäl varken sig själv eller någon annan.

 

 

Problemet är att det är olagligt att köpa sex. Om det vore lagligt skulle man kunna ha kontrollerad verksamhet utan halickar och andra som tjänar grova pengar på olagligheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frogfish:

Så här går det när man kvoterar till polisutbildningen, istället för att gå på tester för att få fram mest lämpliga poliser:

 

 

Tragiskt! Förvånar mig inte om de har denna video på polisutbildningen för att visa hur föredömligt poliserna jobbar.

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Jive:

I alla skriverierna i svensk media, så reagerar jag över att det nästan bara snackas om sexköparna och tjejerna, men väldigt lite om hallickarna, som är de stora svinen och som gör enorma pengar.

Det är enklare att ge sig på en svensson sexköpare än en hallick. Fördjävligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev stefan5300:

Det var väl en brandman.

 

 

Minns inte säkert, kanske var en brandman.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Wangthong:

Det är enklare att ge sig på en svensson sexköpare än en hallick. Fördjävligt!

Exakt! Det är enklare att sitta på span i veckor utanför några lägenheter och sedan plocka torskar, än det är att bryta kedjan uppifrån - lägenhetsinnehavare som hyr ut till hallick för 50 000/mån och vidare neråt.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales

Alla de kvinnor från många länder som reser till Sverige frivilligt for att sälja sex, är det ok

eller olagligt att sälja sex i Sverige?

Här i Thailand är det olagligt, men horde av en kompis att bartjejerna i Pattaya, nu när  alla barer är stängda, har borjat sälja grillat framfor barerna istället.

En del erbjuder även hemleverans till kundens rum 555

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
2 minuter sedan, skrev Jive:

Exakt! Det är enklare att sitta på span i veckor utanför några lägenheter och sedan plocka torskar, än det är att bryta kedjan uppifrån - lägenhetsinnehavare som hyr ut till hallick för 50 000/mån och vidare neråt.

Det är lika oavsett "branch" med kriminalitet.

Man försöker alltid riva pyramiden nerifrån.

Typiskt svenskt,,ja kanske.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minutes ago, Jive said:

Exakt! Det är enklare att sitta på span i veckor utanför några lägenheter och sedan plocka torskar, än det är att bryta kedjan uppifrån - lägenhetsinnehavare som hyr ut till hallick för 50 000/mån och vidare neråt.

Fast så är det ju alltid. Thaksins WoD, trots tusentals döda, lyckades inte fånga in en endast höjdare. Inte ens nära. Duerte's krig i Filippinerna samma sak. Såg klart Narcos för några veckor sedan och det tog CIA, FBI, DEA och Colombianska regeringen 17 år och hundratals miljoner dollar att sätta dit Pablo Escobar, trots att hela världen visste att han låg bakom och ändå rankades som Topp-10 över världens rikaste personer av Forbes. Gatukriminaliteten sköts ofta av rätt korkade personer men de i toppen har råd att omge sig med smarta personer och då är det inte lika lätt längre att sätta dit dem. Svårt att sätta dit en lägenhetsuthyrare; inte fan vet jag vad han som hyrde min lägenhet i Stockholm ett år när jag flyttade hit gjorde där; han kanske hade ett meth-lab eller skrev korkade inlägg på något forum 😉.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning:

Hade det varit finska kvinnliga polisii så hade han inte kastat en enda sten eller annat.

Dom moppsar man sig inte mot på detta sätt.

Ja dom säger:nyt tulee turpiin, pärleke!:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
2 timmar sedan, skrev Swippe:

Nu menade jag ju vem som förstör för Thaitjejer i Sverige, vem som späder på fördomarna om att många Thaitjejer på massagesalonger säljer sex. Det är väl inte så konstigt att det finns män som efterfrågar det när det är så otroligt vanligt förekommande att det erbjuds såna tjänster på massageställen. Hade inga massageställen i Sverige erbjudit såna tjänster så tror jag knappast att speciellt många män hade vågat fråga efter det. Nu står det i tidningarna titt som tätt om Thaitjejer som erbjuder sexuella tjänster och räcker med att gå in på Flashback för att finna en massa inlägg där folk beskriver sina erfarenheter av sexköp på Thaimassageställen i Sverige. 

 

På vilket sätt skulle man kunna kräva ett Svensk certifikat att man är utbildad massös? Och på vilket sätt skulle det hjälpa menar du? Vem som helst kan gå en kort utbildning i Sverige eller i Thailand och kunna kalla sig utbildad massör, flera av de som driver massageställen har redan nån form av utbildning, antingen ifrån Sverige eller i Thailand. Du menar att det går att jämföra med att en elektriker måste ha en godkänd utbildning för att jobba med el??? Hmmm, inte riktigt samma sak kanske 😉

 

Om nån jobbar med el så kan man döda människor om man gör fel, men om man inte är utbildad massör så lär man knappast kunna ha ihjäl varken sig själv eller någon annan.

 

 

Eftersom det verkar vara en hel del som utför sexuella tjänster hos massageställena och om myndigheterna vill komma åt det så skulle väl ägaren kunna va tvungen att ha en lista på vilka som är anställda vid en kontroll och de anställda ska ha ett certifikat att visa upp på att de har en svensk utbildning där även praktik ingått, av en auktoriserad svensk firma inte ett certifikat de köpt i en bokhandel i Thailand.

Det var väl lite dumt att jämföra med en elektriker men en låtsasmassös kan nog göra mer skada än att lindra en sargad kropp.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Jive:

I alla skriverierna i svensk media, så reagerar jag över att det nästan bara snackas om sexköparna och tjejerna, men väldigt lite om hallickarna, som är de stora svinen och som gör enorma pengar.

Ja man kan väl tycka vad man vill om att folk tjänar pengar på att nån annan säljer sin kropp, men jag vet inte vad som skulle vara skillnaden mellan att nån har en massagesalong i Sverige där folk säljer sex och ägaren tjänar pengar på det eller en massagesalong i Thailand där ägaren tjänar pengar på det? I detta fallet så kan man rimligen anta att tjejerna som jobbade där var helt införstådda med vad de skulle utföra för tjänster, inte så att de blev hitlurade till Sverige och trodde de skulle passa barn eller jobba i restaurang t ex. Jag antar det eftersom ägaren var just polis och förmodligen ville ha så lite bekymmer som möjligt, nöjda tjejer, lugnare för honom.

 

I de fall jag känner till då Thaitejer som sålt sex på massagesalonger i Sverige så har ägaren och tjejerna splittat lika på pengarna, oavsett om det gällt vanlig massage eller nåt "extra". Ägaren har varit nöjd och tjejerna har varit nöjda. Inte säkert det är lika på alla ställen men detta har jag hört från Thaitjejer som "hört" hur det fungerar.

 

Du verkar mest störa dig på att hallickarna "gör enorma pengar", hade det stört dig mindre om de bara tjänade lagom med pengar? Oavsett om man driver en vanlig massagesalong eller en massagesalong som även säljer sexuella tjänster så måste väl ändå målet vara att tjäna så mycket pengar som möjligt, annars är man ingen vidare affärsman eller kvinna.

 

Tycker det står väldigt ofta om hallickar som behandlar tjejerna som skit, inte att det bara skrivs om sexköparna eller tjejerna. Det är trist om hallickarna behandlar tjejerna som skit, de har det nog tillräckligt jobbigt ändå. Men det finns så klart bättre och sämre hallickar, och jag tror som sagt att polismannen var en av de bättre för han var nog livrädd att tjejerna skulle vara missnöjda och ställa till bekymmer för honom och hans fru. Betyder inte att han gjorde något som var bra, betyder bara att han gjorde något som var mindre dåligt jämfört med många andra hallickar 😉 

 

Poängen är väl att jag tycker man ska vara konsekvent, kallar man någon som tjänar pengar på att folk säljer sex i Sverige för svin så ska man inte sitta i en bar i Thailand heller och dricka öl med den trevlige ägaren, man ska överhuvudtaget inte gå till ett sånt ställe alls och gynna dennes affärer. Ja listan kan göras lång, man ska kanske inte besöka 99% av alla massageställen i Thailand heller för risken är nog hyffsat stor att det förekommer sexuella tjänster mot betalning där. 

 

För har man inga problem med att någon tjänar pengar på att driva såna ställen i Thailand så ska man bara vara tyst när det händer samma sak i Sverige. 

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Wangthong:

Problemet är att det är olagligt att köpa sex. Om det vore lagligt skulle man kunna ha kontrollerad verksamhet utan halickar och andra som tjänar grova pengar på olagligheter.

Ja självklart, inget blir bättre för de som säljer sex av att man gjort det olagligt för deras kunder. Bättre som jag skrev i första inlägget att göra som i t ex Danmark och Tyskland, så tjejerna kan få en vit inkomst, betala skatt, få tillgång till förmåner som sjukpenning, A-kassa osv. Och lättare för myndigheterna att få ett bättre grepp om verksamheten om både säljarna och köparna kan prata öppet. Men hallickar hade nog behövts i alla fall, de fixar lokaler, ser till så att tjejerna kan känna sig trygga när de jobbar, förmedlar bokningar via sina hemsidor osv. 

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker också legala bordeller i Sverige och Thailand vore rimligt, dock tror jag inte det nämnvärt skulle minska den illegala verksamheten. Jag tror inte många av de tjejer som prostituerar sig i Sverige skulle vara intresserade att gå på en anställningsintervju hos Kalles Bordell AB och tjäna 20,000 SEK i månaden på ett 8 till 17 jobb knullandes 5 snubbar om dagen samt ta återkommande drogtester etc. 
 

Jag tror inte heller särskilt många av dagens torskar skulle knalla in på Kalles Bordell AB. Många får nog en kick av det olagliga och skitiga och många andra, typ Paolo, politiker och polischefer, skulle nog dra sig för risken att någon finnig 19-åring med en site i pappas källare ska ligga och lura med sin iPhone riktad mot ingången.

 

Har aldrig gillat Paolo, verkar enbarmligt lågpannad, men tycker han får oförsvarligt mycket skit.

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Swippe:

Ja självklart, inget blir bättre för de som säljer sex av att man gjort det olagligt för deras kunder. Bättre som jag skrev i första inlägget att göra som i t ex Danmark och Tyskland, så tjejerna kan få en vit inkomst, betala skatt, få tillgång till förmåner som sjukpenning, A-kassa osv. Och lättare för myndigheterna att få ett bättre grepp om verksamheten om både säljarna och köparna kan prata öppet. Men hallickar hade nog behövts i alla fall, de fixar lokaler, ser till så att tjejerna kan känna sig trygga när de jobbar, förmedlar bokningar via sina hemsidor osv. 

Såg någon dokumentär om tjejerna i Tyskland som arbetade med sex, dom flesta var från Tjeckien och Ungern, när dom fick frågan hur mycket pengar dom tjänade så sa dom att dom har fina hus och fina bilar hemmavid! 

Deras föräldrar hade åxå fått det bättre och alla var skitnöjda! Dom hade jobbat på fabrik i Tjeckien förut och var tvungen att ligga med bossen lite då och då för en månads lön på ca 2000,-skr!

Skall försöka hitta denna video igen!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Atom:

Jag tycker också legala bordeller i Sverige och Thailand vore rimligt, dock tror jag inte det nämnvärt skulle minska den illegala verksamheten. Jag tror inte många av de tjejer som prostituerar sig i Sverige skulle vara intresserade att gå på en anställningsintervju hos Kalles Bordell AB och tjäna 20,000 SEK i månaden på ett 8 till 17 jobb knullandes 5 snubbar om dagen samt ta återkommande drogtester etc. 
 

Jag tror inte heller särskilt många av dagens torskar skulle knalla in på Kalles Bordell AB. Många får nog en kick av det olagliga och skitiga och många andra, typ Paolo, politiker och polischefer, skulle nog dra sig för risken att någon finnig 19-åring med en site i pappas källare ska ligga och lura med sin iPhone riktad mot ingången.

 

Har aldrig gillat Paolo, verkar enbarmligt långpannad, men tycker han får oförsvarligt mycket skit.

Men det där kunde nog bli ett lyxjobb för dom om man fixade till det! Säg 50,000.- i månaden typ! Håller med dig i stycke 3 om Roperto som vi säger i Finland!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

Eftersom det verkar vara en hel del som utför sexuella tjänster hos massageställena och om myndigheterna vill komma åt det så skulle väl ägaren kunna va tvungen att ha en lista på vilka som är anställda vid en kontroll och de anställda ska ha ett certifikat att visa upp på att de har en svensk utbildning där även praktik ingått, av en auktoriserad svensk firma inte ett certifikat de köpt i en bokhandel i Thailand.

Det var väl lite dumt att jämföra med en elektriker men en låtsasmassös kan nog göra mer skada än att lindra en sargad kropp.

Man behöver inte ens komplicera det så oerhört mycket som ditt förslag är. För saken är nog väldigt enkel, många av de tjejerna som säljer sex på massageställe är här på Besöksvisum kanske max 6 månader i taget, de får överhuvudtaget inte jobba alls! Räcker med att myndigheterna går till dessa ställen och bokar en massage och sen kollar de bara upp om personen som jobbar där har tillstånd för att jobba eller inte. Saknas tillstånd så utvisar man personen och ger kraftiga böter till ägaren.

 

Såna här kontroller görs ju regelbundet på t ex restauranger och man nyper många som jobbar utan tillstånd. Varför man inte gör på samma sätt när det gäller massageställen vet jag inte.

 

För de tjejer som har Uppehållstillstånd och säljer sex så hjälper väl inget certifikat, då fixar de väl ett sånt certifikat och fortsätter sälja sex, vad skulle det göra för skillnad? De flesta av de tjejerna som varit här länge kan nog massera hyffsat bra ändå, de kan ju inte förvänta sig att enbart ha kunder som efterfrågar sex. Viktigt att grunden är att de kan utföra en ok massage så att kunderna kommer tillbaka, sen är det bonus om man även man få kunden att köpa till det lilla extra 😛 

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev janne_h:

Allt detta med betalt sex är en sådan dubbelmoral. Att besöka en prostituerad är aja baja. Och i allmänhetens ögon så är den prostituerade alltid ett offer som dragits till Sverige i håret. eller lurats att åka till Sverige.

Samtidigt som det visas nätporr som aldrig för. Där skådespelare x och skådespelerska x får betalt för att utföra sexuella handlingar framför kameran. Det är helt ok enligt svensson.  Jag förstår inte den moraliska skilnaden faktiskt om jag ska vara ärlig.

Eller unga tjejer som följer med killar från krogen som bjuder på det ena eller det andra. 

Läste om en svensk tjej som jobbade som prostituerad i Amsterdam. Hon vart rent förbannad när folk påstod att dom köpte hennes kropp. Hon menade på att ingen köper hennes kropp. Utan hon säljer en tjänst.

Det handlar ju ytterst om att kvinnliga politiker lärt sig att det ger makt att stigmatisera sex. Och sådant vågar ingen politiker gå emot, för att inte få en skamstämpel på sig, och bli diskvalificerad från politiken.

Jag håller med dig.

 

När det gäller thaimassager i Sverige så har det varit organiserat, både i Sverige och Thailand, och de som håller på med detta gör det av pengaintresse.

 

En thaidam i Sverige beställer tjejer som vill komma och sälja sex i Sverige till nätverket i Thailand. De har kommit oftast på 3 månadersvisum som förlängs till 6 månader för en billig peng till Migrationsverket. Dessa tjejer som nappar på denna möjlighet får betala stora avgifter till både nätverket i Thailand och nätverket i Sverige. De tjänar stora pengar på detta.

 

T.ex, en ung sexig tjej med silicontuttar kommer till Sverige för 6 månader, hon säljer ett knull 3 gånger om dagen för 1000-1500 kr/st, lågt räknat, plus lite massagepengar. Hon tjänar 3000-5000 kronor om dagen under 180 dagar. Naturligtvis jobbar hon 7 dagar i veckan. Hon har mens 3-4 dagar varje månad men kan köra på 25 dagar i månaden.

 

25x3000-5000 kr=75.000- 125.000kr/månad, dessutom lite handjob och blowjob, summan är ändå stor för en thailändska om man dessutom räknar om till baht med dagens låga kurs 3,25 blir 243.750- 406.250 baht/månad.

 

Kostnaderna för tjejen för biljett och förmedling och avgifter är ungefär 100.000 kronor och uppåt för nätverken i Sverige och Thailand.

 

Så exemplet blir för tjejen blir ett stort plus, 75.000kr-125.000krx6 månader= 450.000-750.000kronor minus avgift.

 

Dessa tjejer är inte olyckliga att åka hem med dessa pengar och en ömmande mutta.

 

Detta borde alla veta som har en tjej med massageshop. Jag vet och har aldrig haft en thaitjej arbetande i en massageshop, däremot känner jag en som jobbade på en massage där polisen slog till och stängde denna och en annan i Uppsala. Hon hade turen att vara hemma den dag polisen slog till. Hennes nick är Lycky vilket passar bra i händelsen.

 

Jag har en kompis som erbjudits 10.000 kronor om han vill åka till Bkk och träffa tjejen/nätverket och skriva på lite papper när han besöker Thailand. Han har gjort det några gånger men jag har avrått honom och nu avstår han, tror jag iaf.

 

Jag vet också en thaitjej, där mitt hem är i Sverige, som ingår i detta nätverk och tjänat stora pengar på sina landsmaninnor. De värsta fiender till thailändskor i Sverige är thaitjejer, inte pressen.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Wanchai:

T.ex, en ung sexig tjej med silicontuttar kommer till Sverige för 6 månader, hon säljer ett knull 3 gånger om dagen för 1000-1500 kr/st, lågt räknat, plus lite massagepengar. Hon tjänar 3000-5000 kronor om dagen under 180 dagar. Naturligtvis jobbar hon 7 dagar i veckan. Hon har mens 3-4 dagar varje månad men kan köra på 25 dagar i månaden.

 

25x3000-5000 kr=75.000- 125.000kr/månad, dessutom lite handjob och blowjob, summan är ändå stor för en thailändska om man dessutom räknar om till baht med dagens låga kurs 3,25 blir 243.750- 406.250 baht/månad.

 

Kostnaderna för tjejen för biljett och förmedling och avgifter är ungefär 100.000 kronor och uppåt för nätverken i Sverige och Thailand.

 

Så exemplet blir för tjejen blir ett stort plus, 75.000kr-125.000krx6 månader= 450.000-750.000kronor minus avgift.

 

Dessa tjejer är inte olyckliga att åka hem med dessa pengar och en ömmande mutta.

Tror inte att din berättelse har nån som helst verklighets förankring. Sen kan man undra hur mycket tjejen förlorar på spel under ledig tid?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Amigo:

Tror inte att din berättelse har nån som helst verklighets förankring. Sen kan man undra hur mycket tjejen förlorar på spel under ledig tid?

Låter som du har nåt med branschen att göra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...