Jump to content
IGNORERAD

TV6 ikväll, 2009-08-22


gubben4906

Recommended Posts

Hej på er alla TV-tittare i kväll,

2 bra filmer i kväll:

1. Djävulens Advokat med Keanu Reeves, Al Pacino och Charlize Theron. klockan 21.00

2. Den gode, den onde, den fule med Clint Eastwood, Lee Van Cleef och Eli Wallach klockan 23.45

Allt som sagt var på TV6. Ha en bra och nykter lördag så ni ser texten i nedre delen av TV-rutan.

:whistle: gubben :na:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

En Clint är Alltid en Clint... :yes:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

En Clint är Alltid en Clint... :yes:

Håller med: En Clint är Alltid en Clint... :mdr:

:mdr: gubben :yes:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

håller med er , en clint är en clint.

jag känner en knarkcop i th som kallas rambo men jag försöker att han skall döpas om till clint rambo, men han säger bara att han skall tänka på det.sedan har han önskat att jag skall hjälpa honom att bli nr1 i th ,th biggest druggbuster in th.jag hyllar han för hans ambitioner för han har sagt till mig drugs kill turism. jag hoppas att jag kan locka semastande poliser /tullare etc i framtiden att bo gratis hemma hos mig för att hjälpa polisen i th att bli bättre

må alla krarklangare få 50 år i banling

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

håller med er , en clint är en clint.

jag känner en knarkcop i th som kallas rambo men jag försöker att han skall döpas om till clint rambo, men han säger bara att han skall tänka på det.sedan har han önskat att jag skall hjälpa honom att bli nr1 i th ,th biggest druggbuster in th.jag hyllar han för hans ambitioner för han har sagt till mig drugs kill turism. jag hoppas att jag kan locka semastande poliser /tullare etc i framtiden att bo gratis hemma hos mig för att hjälpa polisen i th att bli bättre

må alla krarklangare få 50 år i banling

:D:D

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

TV6 har ju Family Guy,, det räcker ju mer än väl som underhållning.. och förebilder :lol:

Förlåt då så mycket Toprunner :mdr: Jag gillar också Family Guy. :blink:

http://www.youtube.com/watch?v=4WcMabso4oY

:bag: gubben :crazy:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Förlåt då så mycket Toprunner :mdr: Jag gillar också Family Guy. :blink:

Jag jobbar fortfarande hårt på att lära mig dansa såhär:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...