Jump to content
IGNORERAD

hundbur med aircondition

Mantra

Recommended Posts

hej nån som skulle kunna hjälpa mig med några bilder samt nå pris på hundbur med luftkonuktion som finns att köa i Thailand?

ev nån återförsäljares namn å telenr: ?

vore väldigt tacksam för hjälp har sett dom i/på helgmarknaden tatuchack marknaden var det jag såg den.

Mantra

Dela på andra sajter

lol var mest för lill hunden på sommarn då det är varm som jag tänkte på att införskaffa en sån så han int lider av värmen

Mantra

Dela på andra sajter

lol var mest för lill hunden på sommarn då det är varm som jag tänkte på att införskaffa en sån så han int lider av värmen

Mantra,

En lite större kylbox som man kan driva med el ifrån cigarettändaren i bilen eller dylikt finns ju att köpa varstans.

Men jag betvivlar att den är så bra för att lillhunden då inte kan andas.icon_baggirl.gif

Om du nu skulle göra ett hål i isoleringen, då försvinner kylan snabbt igen eftersom det är ganska varmt utanför boxen pga aircon. Det visar att det är ganska svårt att få aircon fungera på mindre utrymmen som inte kan isoleras.

Så, måste det vara aircon, så du får nog välja mellan lillhunden och kylan.crazy.gif

Men varför fungerar inte det med en vanlig fläkt då?huh.gif

Mvh

//Singha711

Dela på andra sajter

Ok, Mantra,

Det behöver ju inte vara kylskåpstemperaturer för lillhunden.

Kanske här något som är intressant:

Hundbur för lillhunden

Det ser ju ut som det du letar efter, fastän ganska dyrt (2700.- kr), tycker jag.

Mvh

//Singha711

Dela på andra sajter

tackar den ganska smart. men det finns en stationär en med aircontition som drives av sol energi.

Mantra

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...