Mantra Inlagd Augusti 22, 2009 Dela Inlagd Augusti 22, 2009 hej nån som skulle kunna hjälpa mig med några bilder samt nå pris på hundbur med luftkonuktion som finns att köa i Thailand? ev nån återförsäljares namn å telenr: ? vore väldigt tacksam för hjälp har sett dom i/på helgmarknaden tatuchack marknaden var det jag såg den. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marsupilami Inlagd Augusti 22, 2009 Dela Inlagd Augusti 22, 2009 Låter som bra alternativ till billigt boende Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Augusti 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2009 lol var mest för lill hunden på sommarn då det är varm som jag tänkte på att införskaffa en sån så han int lider av värmen Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Augusti 23, 2009 Dela Inlagd Augusti 23, 2009 lol var mest för lill hunden på sommarn då det är varm som jag tänkte på att införskaffa en sån så han int lider av värmen Mantra, En lite större kylbox som man kan driva med el ifrån cigarettändaren i bilen eller dylikt finns ju att köpa varstans. Men jag betvivlar att den är så bra för att lillhunden då inte kan andas. Om du nu skulle göra ett hål i isoleringen, då försvinner kylan snabbt igen eftersom det är ganska varmt utanför boxen pga aircon. Det visar att det är ganska svårt att få aircon fungera på mindre utrymmen som inte kan isoleras. Så, måste det vara aircon, så du får nog välja mellan lillhunden och kylan. Men varför fungerar inte det med en vanlig fläkt då? Mvh //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Augusti 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2009 lol funny funny det finns hundburrar med luftkontionering i Thailand vill få lite uppgifter. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Augusti 23, 2009 Dela Inlagd Augusti 23, 2009 Ok, Mantra, Det behöver ju inte vara kylskåpstemperaturer för lillhunden. Kanske här något som är intressant: Hundbur för lillhunden Det ser ju ut som det du letar efter, fastän ganska dyrt (2700.- kr), tycker jag. Mvh //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Augusti 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2009 tackar den ganska smart. men det finns en stationär en med aircontition som drives av sol energi. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.