Jump to content
IGNORERAD

Spotify


Esspe

Recommended Posts

Bara ett litet tips.

 

Om ni har thai bankkort så kan ni enkelt ställa om Spotify till betalning i Thailand. 129 THB/månad isf 99 SEK. Inga stora pengar men 700 SEK på ett år behöver man ju inte kasta bort. Lite förändrat utbud men knappt märkbart.

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Esspe:

Bara ett litet tips.

 

Om ni har thai bankkort så kan ni enkelt ställa om Spotify till betalning i Thailand. 129 THB/månad isf 99 SEK. Inga stora pengar men 700 SEK på ett år behöver man ju inte kasta bort. Lite förändrat utbud men knappt märkbart.

Håller på med precis det, thai-spotify, fast via thai-telefon-nr. Försöker skapa en parallell thai-personlighet med telefon, mail osv, bybok mm. Två månader sen jag började, att allt tar så lång tid i Thailand beror nog på värmen.

 

Edit: jag tror man kan betala med thai-telefon-pengar också.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev moobin:

Håller på med precis det, thai-spotify, fast via thai-telefon-nr. Försöker skapa en parallell thai-personlighet med telefon, mail osv, bybok mm. Två månader sen jag började, att allt tar så lång tid i Thailand beror nog på värmen.

 

Edit: jag tror man kan betala med thai-telefon-pengar också.

Du kan bara ställa om land på ditt konto. Jag började också med att skapa ny profil, försöka föra över spellistor osv innan jag upptäckte hur enkelt det var.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...