Jump to content
IGNORERAD

Våra första 24 timmar i Thailand

Ripen

Recommended Posts

Hej på er alla Mpr,are.

Tanken var att jag skulle skriva om mina 8år i Thailand men det får istället bli om våra första 24 timmar på vår premiärtripp till Thailand.

Ni som redan läst första hälften får väll scrolla lite till mellanrummet med visselgubbarna nedan.

drinks.gif

Jag var 30 år då alltså 25 år sedan 1992 var året som jag som heter Sonny och min kompis sen skolan Peppe bestämde oss för att åka till Thailand.

Om Thailand viste vi absolut ingenting mer än att det fans mycket villiga brudar där och det var just det som vi var ute efter, så fulla av testoron åkte vi in till Odenplans resebyrå och köpte biljetter.

Biljetterna kostade 6400 kr st. och var öppna för att omboka en återresa inom 3 månader lika länge som vi hade turistvisa.

Vi skulle mellanlanda i Holland/ Schiphol vilket bara det var ett äventyr för 2 grabbar som bara kunde räkna in Åland och Kristiania som utlandsvistelser.

Vi planerade innan resan att vi skulle ta en taxi till en coffeshop under väntetiden i Holland.

Vad vi skulle till en coffeshop att göra var helt enkelt det att vi var väldigt positiva till att röka hasch marijuana och liknande droger, så förutom brudar var det mer som drog oss till Thailand

Detta med coffeshop var emellertid inte möjligt eftersom vi var tvungna att stanna inne på flygplatsområdet i Schiphol i väntan på det nya planet till Thailand, men denna besvikelse dövade vi med inhandlad Whiskey under väntetiden.

Efter att 3 timmar gått på flygplatsen kom vi på nåder ombord på planet med ett löfte till en bister kapten att endast dricka vatten under resan, men vi söp oss istället genom flygturen på medhavd sprit och landade 12 timmar senare bakfulla som inget annat i en helvetisk kvävande hetta i Bangkok.

Vi raglade av planet och satte oss ner efter ett par meter på rampen för att få oss en återställare.

Våra medresenärer var inte så roade av att se två dräglande idi*ter i vår kamp att supa oss nyktra men efter en stund hade vi lyckats med vår föreställning och var om inte på topp så i alla fall lite halvägs in på banan igen.

Vart vi skulle gå hade vi inge aning om, och det fans inte heller någon att följa eftersom alla redan var lång framför oss.

Skitsamma sa Peppe, vafan kan hända vi tar det lugnt och ser vad som händer.

Sagt och gjort vi korkade upp i gången strax utanför planet och började dricka, tände en cigg och började må rätt så bra.

Efter en stund så kom personalen från planet och gick förbi oss.

Dom mumlade något, vet inte vad men de såg rätt fientliga ut mins jag.

Detta hade vi mycket roligt åt och kunde inte absolut inte förstå deras tråkiga attityder.

Djävla Tyskar, dom e bara snea för att de torskade kriget konstaterade Putte, och så var det nog bestämde vi.

Jag vet inte hur lång tid det tog men det kom i alla fall en typ av golfbil rullande fram till oss med två uniformerade personer på och sa något som vi inte förstod eller brydde oss om.

Vi var rätt så nöjda i våra dimmor där vi satt.

Jag mins att uniformerna var hur trevliga som helst och frågade var vi skulle.

Thailand svarade vi.

Var? blev följdfrågan.

Thailand, va fan annars.

Ok Pattaya verry good sa uniformen.

Vi fattade ingenting men följde snällt med sittande bak på deras golfbil med en cigg i handen medan vi berömde och diskuterade deras gästvänlighet för varandra.

Djävlar så här var det inte hemma i Sverige osv.

Efter ett tag kom vi fram till en hall där det var långa köer till vad vi förmodade var utcheckningen,

vi tackade för oss och skulle just gå då en tredje uniform dök upp.

Han sa att vi skulle följa med honom vilket vi glatt gjorde, inne på hans kontor bad han om passen och hjälpte oss sedan att fylla i ett papper som man var tvungen att ha, sa han.

Därefter så fick vi hjälp att passera VIP , och förstod att vi var i Thailand.

På andra sidan VIP kom det en ny uniform och sa att han skulle hjälpa oss att hämta vårt bagage.

Underbart, vicken service.

Så där gick jag 185 cm och Peppe som är lika lång med en Thaiuniform på 170 mellan oss vilken vi bedyrade vår uppskattning till för att han var en så underbar polare som tog hand om oss.

Fan vad vi älskar dig, du ska vara vår polare hela livet och annat svammel bör vi översvallat honom med.

Hur som helst så hamnade vi i en taxi på väg till vår nya destination som tydligen var Pattaya.

Taxin som vår uniformerade polare satt oss i körde ett par hundra meter och stannade sedan , där skulle vi gå in i en byggnad för att beställa en ny taxi.

Med andra ord skulle vi där beställa den taxi som sedan skulle ta oss dit vi skulle??

Vafan är det för förbannade idi*ter i det här djävla landet, ska vi ta en taxi för att ta en taxi sa Peppe.

Vi förde ett djävla liv och blev sedan transporterade tillbaka till flygplatsen.

Jag mins att Peppe sa att han skulle leta reda på vår ”polare” så att han kunde rätta till misstaget.

Vänta jag kommer snart sa han och gick, jag måste ha somnat för efter et tag så blev jag väckt av ännu en ny uniform som hjälpte mig upp för att se Peppe som satt i en Toyotabuss och skrek om att han ägde landet.

Taxin kördes av en Thailändare i vår ålder och talade en engelska som var i balans med vår grundskoleengelska så kommunikationen flöt på liksom missförstånden, vi var överens om att det var brudar och röka som vi ville ha och enligt honom så var det Pattaya som var svaret på våra böner.

1100 Bath sa han.

OK, åk. sa vi

Vägen till Pattaya flöt på bra till en början med vår chaffis ”som vi kan kalla Lung”, men efter ett tag så sa Peppe att han var skitnödig.

Jag sa åt Lung att vi behövde en toalett och han nickade och verkade ha förstått vad jag menade.

Efter en kvart hade han fortfarande inte stannat och Peppe började yla om att han måste av, stanna för i helvete sa jag till Lung men han bara nickade och körde på.

Då sket Peppe på sig. Det brakade som fan bak i bilen och Lung stannade på nolltid.

Lung gick runt bilen och öppnade sidodören, där satt Peppe och asgarvade själv låg jag dubbelvikt i framsätet och undrade vad som skulle hända.

Peppe började knäppa upp byxorna och frågade Lung efter papper,

Lung såg nästan ut att börja gråta, men situationen löste sig med att Peppe gick ut och kastade kläderna och sen tvättade sig med Lungs medhavda dunk med kylarvatten samt förrådet av coca cola och annat blask som fans i bilen.

Nytvättad och klara så började vi förstå att vår engelska vida överträffade Lung,s.

När vi såg nästa bensinmack så tog jag tag i ratten och styrde in till den och sa nått i stil med att vi var hungriga.

Peppe och jag gick in på macken och plockade ihop vad vi ville ha, men när vi skulle betala så räckte inte pengarna som vi hade, inga problrém vi hade resecheckar med oss som vi visade.

Det blev bara en bister syn tillbaka och en massa pladder och till sist så var det en ny uniform som dök upp från ingenstans, och vi förstod att han var polis av vapnet att döma som var lika stort som vår varukorg.

Den nya polisen behärskade absolut ingen engelska men jag sa på nått sätt vår polare Lung skulle tolka och lösa situationen.

Men inte fan fans det någon Lung där, ännu mindre en nerskiten Toyota, det som stod kvar var våra resväskor och inget annat.

Fanskapet hade dumpat oss.

Jag gick tillbaka och sa till Peppe att bilen var väck och bara väskorna stod kvar.

Mitt i mellan fylla och ågren så hade vi ingen lust att tjafsa och förklara något som vi själva inte fattade så vi sa på svenska att dom kunde dra åt helvete sen gick vi ut och tog våra väskor och la oss på en gräsmatta i närheten.

Jag vet inte hur länge vi låg där men det hade börjat skymma när vi blev väckta av två brunklädda poliser som talade perfekt engelska, som vi uppfattade det.

Vi förklarade att vi blivit dumpade av en taxi som lovat att ta oss till Pattaya och varorna vi tänkt handla skulle vi visst betala, problemet var bara det att de inte godtog våra checkar.

Snutarna lyssnade roade på vår förklaring och sa att de skulle köra oss till Pattaya, gå in och handla det ni ska ha så åker vi sen .

Toppservice vi handlade och snutarna plockade också på sig , vem som betalade vet jag inte men efter en stund så satt jag och Peppe i baksätet på en Thailändsk polisbil med varsin bira i handen.

Väl framme i Pattaya så stannade vi någonstans vid Walking street… där jag och en polis gick iväg för att växla in en av resecheckarna jag hade .

Jag betalade polisen ett par hundra och sedan körde dom oss till ett gesthouse på övre slutet av Soi yamato där dom släppte av oss med lyckoönskningar om att vi var välkomma till Thailand/Pattaya .

Jag mins det så väl när vi stod och blickade ner på Soi yamato, höga trottoarer, lite sjaskigt, doften, musiken, värmen och atmosfären.

Men för i helvete, vi har hamnat helt rätt sa Peppe, klart vi har sa jag.

Vi lämnade väskorna i reception på gästhuset och betalade 200 bath för ett rum och bad dem ta upp väskorna till rummet för vi skulle ut och leta brudar.

Vi knatade en bit ner för gatan och i var och varannan bar så kom det brudar som inget hellre ville ha oss

In på sitt ställe.

Och det var inga paddor, typ 5 i tre utan helt verkliga snygga små Thaichics, vi hann ca 200 meter när vi till slut på höger sida ramlade in på ett ställe med 7-8 brudar och det var bara vi som var gäster där.

Genast fick jag en donna i knät som började massera min axlar och berätta hur sexig, stor och stark jag var.

Klart som fan att jag smälte, jag blev kär direkt och frågade var hon bodde.

Jag tror inte att hon svarade men helt plötsligt satt det två brudar i mitt knä som bägge bedyrade hur mycket dom ville ha mig.

Jag kollade efter Peppe och såg att han var i samma paradis.

300 och vi kan gå hem till dig sa den ena bruden, klart som fan vi ska hem till mig.

PEPPE kom igen vi drar till rummet sa jag, och sagt och gjort efter att betalat så gick vi 200 meter uppför soi yamato med 4 heta brudar i våra armar.

När vi kommit upp på rummet som var ca 10 m2 stort så såg dom aningen besvikna ut men erbjöd sig raskt att ordna så att vi fick bättre rum.

Klart som fan att ni ska det tyckte vi och två av brudarna drog iväg medan vi andra låg och praktiserade petting på sängen i vårat 200 Bath,s fläktrum.

whistle.gifwhistle.gifwhistle.gifwhistle.gifwhistle.gif

Efter En stund var brudarna tillbaka och vi packade oss iväg till våra nya rum som nu hade blivit två till antalet, rummen var lika skitiga och trista som vår första cell fast 3 nummer större.

Peppe steg med sina damer, och jag och min dubbelmacka gick in till mig.

Nam nam började ena tjejen kvida efter en stund, javisst nam nam sa jag och gav henne pengar

jättehungrig jag med nam nam spelade jag med

Hon tog pengarna och försvann sen genom dörren.

Men klä av dig nån gång då tänkte jag när jag blivit ensam med den andre bruden och till slut efter att jag pilsk som en tjur nästintill slitit av henne kläderna så pep hon in på muggen, muttrande nam nam,

Äntligen tänkte jag efter ett par veckor med en bultande bula i brallorna skulle väntan äntligen vara över.

Så jag klädde av mig och skulle gå in till min ”nam nam”, men då var dörrhelvetet låst.

Jag hörde att duschen var på och hon sjöng därinne.

Suck

Jag bultade på dörren fast fick inget gehör, hon fortsatte med sin obegripliga skönsång.

Så medan jag stod där spritt språngande näck med pitten i givakt och en blöt kanariefågel på andra sidan dörren så kommer hennes polare in på rummet och hon var inte ensam.

Med sig hade hon en kille som bar en massa mat och bira.

Jag brydde mig inte om att situationen kunde uppfattas som prekär, värre hade jag varit med om

Så jag kramade om bägge två och bad dom komma in, sen knackade jag på hos Peppe och undrade hur det gick.

Brudarna här är för fan dumma i huvudet sa han.

Dom hade nämligen börjat städa hans rum medans han satt med en flaska vhiskey i handen iklädd endast i sitt eget skinn.

A ja va fan.

Det blir inge göka nu så det är bättre vi krökar på konstatera vi och till slut så var vi alla inne i min våning.

”Nam nam” hade kommit ut från duschen med lika mycket kläder som innan.

Enda skillnaden var att hon var blöt i håret och slutat sjunga.

Brudarna slog sig ner i en ring på golvet och började käka och kackla som en hel hönsgård.

Så vi vände vår uppmärksamhet till thai-killen i stället och började förhöra honom om var dom snyggaste och villigaste brudarna fans.

Han svarade ja på alla våra frågor och såg lite skamsen vilket kanske inte var så underligt då vi fortfarande var näck och övertygade honom vår vänskap genom att lyfta upp honom i vänskapliga bamsekramar.

Vi skulle ju göka sa Peppe och lyfte upp en av tjejerna och bar henne till sängen.

Pang sa det som en blixt från klar himmel han åkte på en smäll så det lät i hela rummet av tjejen han bar.

Hon reste sig upp och sprang ut i korridoren. Där vände hon och kom in igen och gapade och skrek dels åt oss och dels åt sina hungriga polare.

Vad arg hon verkar konstaterade Peppe och gick till vårt harem för att försöka med brud två.

Hennes respons var ögonblicklig och det var nog annat än honungmilda ord som hon rabblade

det syntes om inte annat på hennes knutna nävar som hon viftade med.

Nu hade samtliga brudar rest sig och av någon anledning verkade dom inte alls lika glada längre.

Jag gick fram till ”nam nam” och skulle just ge henne en kram men hon var iskall och skrek något obegripligt till mig, jag är säker på att det inte var älskling och hennes stämma var inte alls så ljuv längre.

Sen försvann våra älsklingar en efter en bort i korridoren.

Vicken sexdebut 1000 mil för vad, galna brudar gick det ju 13 på dussinet hemma.

Bara att ta nya tag, nu klär vi upp oss och går nån annanstans och är mer seriösa, seriöst måste vara nyckeln bland thaibrudarna bestämde vi.

Jag öppnade dörren och gick in för att duscha.

Och där bakom draperiet stod en skräckslagen thaikille ihopkrupen.

Din stackare sa jag och hjälpte honom ut i rummet, Peppe fick syn på honom och mullrade att våran guidepolare aldrig svek oss så räckte han över flaskan till honom.

Ser du inte att han är livrädd sa jag,

Du ska inte vara rädd för mig sa Peppe och räckte över flaskan och en femhundring till killen.

Thaikisen smuttade lite på flaskan och ställde den sen på bordet, sedan smög han med böjd rygg och händer i vajhälsning mot utgången och friheten.

Djävla trevlig liten kis, lite tystlåten kanske, fast trevlig, det var vi helt överens om.

Brudarna var skit men killen var trevlig och kvällen hade bara börjat, så nu djävlar.

Håll i dig Pattaya för här kommer vi !

Jag knackade på hos Peppe när jag gjort mig klar men ingen öppnade, däremot var det ett högjutt hallå ett par trappor ner och att det var Peppes ljuva stämma gick inte att ta miste på.

När jag kommer ner ser jag honom stå bakom disken i receptionen han var i full färd med att gorma och skrika åt en thailändare som han jagat in i ett hörn.

Jag dräper den här lilla skinntorra skiten sa han medan han höll honom i ett stadigt grepp med högerhanden runt hans hals, och ansiktet så nära att det såg ut som att han skulle kyssa grabben.

Jag sprang bakom disken för att rycka loss honom från Thailändaren.

Och då när jag stod där och ryckte och slet i Peppe så stiger två poliser in i lokalen och röt till.

Vi tittade på poliserna och förstod genast att dom inte var upplagda för skämt och pistolen den ena hade i handen gjorde det hela ännu tydligare att nu var det skarp läge.

Dom klev in bakom disken och tog tag i oss och sekunderna senare stod vi med händerna bakom ryggen fjättrade i stål.

Håll i dig Pattaya för här kommer vi , ja ja nog höll i alla fall Pattaya i oss, det var onödigt tydligt.

Minuterna senare var receptionen full av pistoler och uniformer, där var också våra två polischaufförer sen tidigare, konstigt nog så var dom fortfarande lika glada och undrade vad som hänt.

Jag började förklara och efter en stund så togs handbojorna bort och vi satt vid ett bord och förklarade så gott vi kunde. Polisskaran hade nu minskat till dessa 2 bilsnutar

Saken var den att receptionskillen hade krävt Peppe på 3000 Bath och då hade Peppe trott att han skulle försöka lura oss och tänkte förklara vad han tyckte om dylika försök.

Killen hävdade att det var hyra och deposition för rummen och att vi hädanefter inte var önskvärda på hans fashionabla gesthouse.

Efter många om och men så bestämdes att vi skulle betala 500 Bath för rummen och genast checka ut.

Dessutom skulle Peppe betala 3000Bath i skadestånd till den skinntorre för sveda eller om det var för värk tills han återfått sin forna röst efter Peppes handgripliga försök till tillrättavisning.

Just då lät han mest som en hes åsna och gav ifrån sig några konstiga pipljud när han frustade.

Utöver detta så ville poliserna ha 500 Bath var i någon sorts medlingsavgift kan jag tänka.

Poliserna skrev ett papper och alla fick signa det, vad det stod har jag inge aning om men jag tror vi fick en kopia som vi genast kastade enligt mottot glöm bort och gå vidare.

Och just vidare gick vi, nämligen ut på soi yamato igen med våra resväskor.

Där var det något i luften som kändes fel, en känsla av att allt inte var som förut då vi bara älskade allt.

Vi började vår vandring nerför gatan fast den här gången så var det inga brudar som ville ha in oss,

Vi besöker ”namnam” sa jag men när vi kom fram till deras tidigare så gästvänlig bar så möttes vi av ett skrik och sedan kom en västerlänning fram och drog igen glasdörrarna mitt framför näsan på oss.

Vi fortsatte vår vandring och efter ett tag så låg ryktet bakom oss och brudarna började återigen älska och längta efter oss.

I takt med uppvaktningarna och kramarna så steg humöret och när vi såg att det var lediga rum på Hotell Norge så var alla tidigare misstag glömda.

Hos Norge blev vi varmt mottagna av en tjej som pratade Norska så konversationen blev lite enklare. Vi blev tilldelade ett rum som var rena lyxen gemfört med det tidigare rivningshuset och dessutom var det airkon på rummet.

Efter det svettiga gatloppet nerför Yamato så var det dags att fräscha upp sig igen.

Och efter att detta var gjort så slog vi oss ner i baren på Hotellet och beställde dricka.

Fan vad skönt det var att få snacka av sig lite med svenskar och Norrmän vi hade trots allt varit i Thailand ca 15 timmar.

Dom berättade att Pattaya bestod av mycket mer en denna gatstump och var vi utt efter villiga brudar så var det bara att gå in till grannen som drev en gogobar vid namn Moulin rouge, sagt och gjort vi drack upp och stegade några få meter och klev in på Moulin rouge.

Stället var stort och lyxigt, med ett väl tilltaget podium där en tanig brud dansade med en nummerlapp på bröstet. Några kunder var det inte men framme vid bardisken stod det 2 småväxta västerländska män i kostym med en liten löjlig fluga under hakan.

Vi stegade fram och morsade på dom samt bad om varsin öl att dricka.

Det visade sig vara ägarna till stället, jag har förträngt vad de hette men det var 2 lite bögiga typer från Frankrike.

Vare sig jag eller Peppe gillar dom där grodätarna så vi tog vår bira och satte oss på en av sofforna som var placerade utmed väggarna.

Efter ett tag så var det 3 taniga brudar som krängde sig runt var sin stång på podiet, men några 10 poängare var det inte så vi snackade istället med dj som var en ung Thaikille som svarade ja på allt.

Efter ett tag kom två av de taniga exemplaren och satte sig i vår soffa och börja viska nåt obegripligt i våra öron.

Att det var killar rådde det inga tvivel om, dessutom väldigt fula killar men för att vara på den säkra sidan så tog Peppe ett stadigt tag mellan bena på en av våra friare och brast ut i ett högt tjut att hon tryckt in pitten i arslet.

Katoeyerna såg inte så glada ut men höll god min och fortsatte att leka sexiga.

Plötsligt kom en av fröknarna från Frankrike fram och gav vårt herrsällskap varsin grogg.

Vi skålade med dom men hade redan tröttnat på stället och ropade att vi ville betala.

Fransosen kom fram med notan och när jag kollade så var den på 840 bath.

Va i helvete över 800 för två bira vad är det för idi*ter.

Vi stegade fram till baren och frågade vad en bira kostade och priset var tydligen 120 Bath,

Men groddräparen påstod att vi dessutom skulle betala 600 för två ladydrink.

Inte undra på att det var folktomt på stället men istället för att tjafsa med asterix som nu hade fåt en rödaktig ton i ansiktet av ilska så gav vi honom 200 hundringar samt kastade en näve smågrus på podiet där dom taniga höll till.

Vi hörde nått obegriplig franskt oljud bakom oss när vi gick och svarade ” volevo tutaleur” tillbaka.

Vad jag sa har jag ingen aning om men jag mindes att skunken i en tecknad film med snurre sprätt sagt det, och dessutom var det de enda ord som lät Franskt som jag kunde.

Nu hade vi börjat bli riktigt i gasen och tog av till höger och knallade utefter Beach road, vi gjorde ett och annat strandhugg för att dämpa vår törst och efter ett tag så var vi framme vid soi 8.

Klockan måste ha blivit mycket för det var rätt folktomt och tyst på gatan men framme vid ett hål i väggen stod det Flintstone bar på en skylt och därinne var det en massa brudar och musik.

Vi klev in och genast var vi omsvärmade av en hel skock skönheter som inte bara masserade axlarna utan även byxan var fulla av flinka fingrar.

Efter ett tag sa Peppe att han kollat att det var äkta vara med tanke på de dansande fjollor tidigare på kvällen.

Vi satt där några timmar och söp brudarna till söms, sen kom en taxi och transporterade Peppe mig och två damer till Norge.

Resten räknar ni nog ut själva och några detaljer delges inte på detta familjeforum men jag har försökt att återberätta våra första 24 timmar i Thailand.

Lite skarvande och efterhandskonstruktioner är det nog i denna lilla historia,

men i stora drag var det ungefär så här det gick till.

Så ta det för vad det är, en historia.

Hoppas på att återkomma när skrivklådan blir för stor.

Puss o kram

Sonny icon_baggirl.gif

Mod kanske kan ta bort mitt första försök till postning

eller inte

Dela på andra sajter

hej ripen

hahahahahahahaha jep tong

kan det bli stolligare än så. kan vi få läsa om 24-48 timmarna med

mvh jannegbg

Dela på andra sajter

Shit vad man garvat.

Detta var en klockren berättelse, dubbar denna i klass med Myran's :)

Same same, but different!

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...