Jump to content
IGNORERAD

air berlin


tore64

Recommended Posts

har köpt biljett til min flickvänn å hennes barn från Bangkok til sverige den 11/9 med airberlin undrar om någon har äkt med dom förut. om de är bra eller dårligt bolag :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

har köpt biljett til min flickvänn å hennes barn från Bangkok til sverige den 11/9 med airberlin undrar om någon har äkt med dom förut. om de är bra eller dårligt bolag

Air Berlin är det europeiska lågprisbolag som nu försöker att etablera på långrutterna till Asien. I denna situation har de inte råd att göra bort sig och kommer att anstränga sig att behålla dig som kund.

De går inte att jämföras med ”Ryanair” som möjligtvis är billigare (långrutter över atlanten, dvs västerut) men definitivt lyckas med att visa passagerarna sin ”plats” i rangordningen.

Personligt har jag inte flugit med dem, men min son brukar hälsa på mig i Sverige via ”Air Berlin”. Jag har då aldrig hört något negativt ifrån hans sida. På långflygningar får man rikligt med mat (bratwurst,hehe) och säkert fri öl (Löwenbräau eller Singha, hehe).

Men som sagt, det är ett lågprisbolag med allt detta innebär. Men när det gäller säkerheten, är de i klass med Lufthansa. Och det är det viktigaste, trots allt.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...