Jump to content
IGNORERAD

mpr träff i slottsgogen


clion

Recommended Posts

liten uppdatering  Herr Chang  gillar inte och släpa på stolen och ölen till Slottsskogen han vill gå på nån restaurang och käka och ta några pilsner

Vi kom överens och prata den 17 om hur det blir För min del blir det inget restaurang besök på grund av att jag prioriterar återbetalning till Kenneth 

återkommer på kvällen den 17 om vi går eller inte 

Ändrades av clion
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • clion

    18

  • Soengsang

    6

  • Tommy

    6

  • Drivern

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Midsommarträffen blir i Slottskogen på midsommarafton 19 juni som sig bör,och hör sen !

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev clion:

liten uppdatering  Herr Chang  gillar inte och släpa på stolen och ölen till Slottsskogen han vill gå på nån restaurang och käka och ta några pilsner

Vi kom överens och prata den 17 om hur det blir För min del blir det inget restaurang besök på grund av att jag prioriterar återbetalning till Kenneth 

återkommer på kvällen den 17 om vi går eller inte 

Changen vill käka, jo tjena...

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
9 minuter sedan, skrev hamnoi:

Changen vill käka, jo tjena...

Guinness går att äta med sked. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev clion:

liten uppdatering  Herr Chang  gillar inte och släpa på stolen och ölen till Slottsskogen han vill gå på nån restaurang och käka och ta några pilsner

Vi kom överens och prata den 17 om hur det blir För min del blir det inget restaurang besök på grund av att jag prioriterar återbetalning till Kenneth 

återkommer på kvällen den 17 om vi går eller inte 

 

5 timmar sedan, skrev hamnoi:

Changen vill käka, jo tjena...

Clion och changen kan dela på en portion.... blir garanterat över ändå

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Pratade med herr chang idag han kommer till polisvakten  och fint väder blir det tydligen väl mött

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-06-07 at 22:08, skrev Enis:

 

Clion och changen kan dela på en portion.... blir garanterat över ändå

 

Enis

Och halva Clirres portion dreglas ner på hans kläder...

OM han "Kungat" innan.

 

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth, JRK, Ken och Fritz har inte sett Clion dyngrak på restaurang, antar jag?

 

OM nån undrar varför Clion inte svarar, så kan det bero på de frukostar han postat nyligen...

 

EDIT: Lade till JRK och Ken i texten

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nån undrar så är jag fortfarande förbannad på Clion, som jag stöttat med rätt mycket pengar från egen plånbok, och bara fått skit tillbaka.

Jag vill vara tydlig med orsaken till min aversion mot Clion.
Frågor?

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Tommy:

Om nån undrar så är jag fortfarande förbannad på Clion, som jag stöttat med rätt mycket pengar från egen plånbok, och bara fått skit tillbaka.

Jag vill vara tydlig med orsaken till min aversion mot Clion.
Frågor?

 

MVH

Är det inte bättre att du tar det F2F med Clion istället för att kasta skit på honom här som inte löser problemet.

 

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Tommy:

Kenneth, JRK, Ken och Fritz har inte sett Clion dyngrak på restaurang, antar jag?

Spelar ingen roll för mig. Det finns inte på kartan att jag skulle lägga ut information på forumet om att jag sett en medlem gjort bort sig i fyllan och villan, även om jag skulle ogilla personen i fråga. Det finns gränser...

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Broskan:

Är det inte bättre att du tar det F2F med Clion istället för att kasta skit på honom här som inte löser problemet.

 

 

//Broskan

Jo...

 

Jag skall försöka.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, Clion försäkrar att han ska infinna sig i Slottsgogen. Är du go eller?

 

Även Drivern, Micke031, Bernard och Kuppari. Siamkap och Siamkatt förmodligen... Kongo24 kanske. Lenno kommer nog förbi en sväng på cykeln. Siam-Nilsson om han får ordning på rullstolen.

 

Och givetvis också undertecknad!

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Lycka till med träffen, är i GBG nästa vecka så jag var illa tvungen att ställa in mitt deltagande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ha det så fint i sommarsolen, när det är dags! Hoppas på goa bilder!

Hade varit gött att kika förbi, men tar ikväll in på hotell i Stockholms fina kvarter.. 🙂

Se till att ha skoj, sprid massor av kärlek,  men undvik smittspridning ( all typ av smittspridning ) 🤣

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Naam kaeng said:

Ha det så fint i sommarsolen, när det är dags! Hoppas på goa bilder!

Hade varit gött att kika förbi, men tar ikväll in på hotell i Stockholms fina kvarter.. 🙂

Se till att ha skoj, sprid massor av kärlek,  men undvik smittspridning ( all typ av smittspridning ) 🤣

 

Ja, nu är det nära...

 

Jag har ambitionen att undvika åka med en överfull spårvagn till Linneplatsen... men det blir ju en jämrans läng promenad med att kånka bärs och stol :) Men säkert värt besväret! Ska försöka ta goa bilder.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Jag tror det är i morgon....?

 

 

Nää.. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Har ni rapporter och bilder från träffen?

Ja vi spanar från luften... vi är på väg

 

 

DSCN2085.thumb.JPG.6b74e0d1f47215cf893179c3db304b55.JPG

 

Men va fan nu e vi ju i V-Frölunda....

DSCN2089.thumb.JPG.f22e42b58dd66a6b28637a213bc1a387.JPG

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Strax efter Herr Changs senaste inlägg tände jag grillen hemma...

2 minuter senare började det regna, flyttade grillen under tak och skänkte träffen i Slottsskogen en tanke "Om en kvart eller så regnar det där också"...

 

Jag gissar att de hittade en alternativ träffplats?

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev Tommy:

Strax efter Herr Changs senaste inlägg tände jag grillen hemma...

2 minuter senare började det regna, flyttade grillen under tak och skänkte träffen i Slottsskogen en tanke "Om en kvart eller så regnar det där också"...

 

Jag gissar att de hittade en alternativ träffplats?

 

 

MVH

Det är helt otroligt att du Tommy överhuvudtaget ges utrymme att yttra dig på detta forum.

Du sysslar med återkommande personliga påhopp på enskilda medlemmar.

Tycker du verkligen att dina "problem" med en högt aktad medlem vid namn "Clion" hör hemma här?

Det minsta du kan göra är att stänga igen brödluckan.

Du presterar inlägg efter inlägg med grovt kränkande innehåll.

Helt ofattbart att P3 eller annan moderator låter dig spy din galla på forumet.

mvh biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev biker:

Tycker du verkligen att dina "problem" med en högt aktad medlem vid namn "Clion" hör hemma här?

”Högt aktad medlem” :rotfl:

Men för i helvete, han är väl inte mer aktad än någon annan.

För övrigt håller jag med om att personliga saker kan tas på tu man hand.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
10 timmar sedan, skrev ellim63:

Nää.. 

😀

 

Tänk att det fanns utrymme för missuppfattning när ordergivningen var glasklar.....

 

 

Ser trevligt ut, regn till trots!

Jag tror dessutom, trot eller ej, att man på sina håll i Sverige hade önskat regn igår - då vissa platser hade värmerekord.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...