Jump to content
IGNORERAD

Stängningstider på barer?


Joints

Recommended Posts

Hej,

Är på gång till Thailand och undrar lite om aktuella stängningstider på barer och liknande. Att det finns ställen som har öppet utanför lagen vet jag givetvis men hur är det på de som rättar sig efter gängse regler? Tänker närmast på hur det är i Bangkok.

Undrar Joints

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Är på gång till Thailand och undrar lite om aktuella stängningstider på barer och liknande. Att det finns ställen som har öppet utanför lagen vet jag givetvis men hur är det på de som rättar sig efter gängse regler? Tänker närmast på hur det är i Bangkok.

Undrar Joints

BKK stänger dom "roliga" ställen 01.00

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad söker du?

Många barer/klubbar får ha öppet till 02.00. Sen finns det ett x antal ställen som har öppet betydligt längre om det behövs. Det finns ju en del sunkiga efterställen som många överblivna bartjejer hamnar på. Sen finns det en del roliga thaihak som har öppet långt in på förmiddagen.en del kan vara svåra att komma in på om man inte kommer i thaisällskap.

Så du behöver inte vara orolig för stängningstider, mer hur länge du själv orkar...och vill

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte åka till ett land där baren stänger först när du går hem ? crazy.gif

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Baren "stänger när batharna är slut.Mvh Måne iaf i min värld

Måne

1900 då när tanten kommer :o:angry:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

clion,det är lugnt,hon shoppar fortfarande då eller oxå är hon på besök på nån beutysalong.Och med den lokalkännedomen jag har så hittar hon mig när jag vill.Men jag brukar komma hem till frukosten iaf,gör du?? ;) Mvh Måne som väntar på att få ta en runda med clion(med fru :whistle: )

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Baren "stänger när batharna är slut.Mvh Måne iaf i min värld

Måne

1900 då när tanten kommer :o:angry:

Och genom sig själv så känner man andra.. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nu ska du inte fantisera clion e kung i grottan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ska ni me till hyllan 1 sept

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte ett bevis för att man har börjat för sent om man orkar vara uppe längre än 01.00?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lugnt Knasen, hört värre saker än så :mdr:

Tyckte själv den var kul.

Patong Rock city körde till 04:00 samma TaiPan,men den senast nämnda är inte så poppis längre.. :dance1:

hej alla glada.Thai är bäst

Link to comment
Dela på andra sajter

jag va i Pattaya för en månad sen och barerna stänger riktigt sent.hade för mig att åtminstonde musiken slutade spelas 01.00 men nu körde dom på

Ändrades av omarama

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...