Jump to content
IGNORERAD

Bantningsmedel


Bananen

Recommended Posts

Tjena! Åker till Thailand i morgon, och fick frågan av min syster om det finns nåt bra bantningsmedel att köpa i Thailand.

Nån som vet nåt om det?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Jo det finns det! Jag brukar gå ned 3-4 kg varje gång jag är i Thailand, men det kostar ju en del att ta hem de "små pillren" och visumet tar ju några veckor...  :icon_redface:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars vet jag ett bra knep!!

Äta som en myra och skita som en elefant. :P

Förlåt att jag förstör din tråd..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tjena! Åker till Thailand i morgon, och fick frågan av min syster om det finns nåt bra bantningsmedel att köpa i Thailand.

Nån som vet nåt om det?

Det bästa bantningsmedlet som finns är att äta mindre! :thumbsup:

Finns säkert en massa halvskumma saker i Thailand som påstås göra folk smalare men det finns ju massor av såna grejjer att köpa i Sverige också. Vill man ha grejjer som funkar och där ev bieffekter är ordentligt dokumenterade så kan man ju köpa t ex Xenical på apoteket i Thailand men priserna är nästan lika höga som i Sverige.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Reductil eller ett liknande namn finns det.

Förut fanns det något som kallades "white and blue".

erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Reductil eller ett liknande namn finns det.

Förut fanns det något som kallades "white and blue".

erkki

Ja, men dom ska man INTE ta hem till Sverige...Dom innehåller efedrin..Så man kan åka dit för narkotikasmuggling..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja, men dom ska man INTE ta hem till Sverige...Dom innehåller efedrin..Så man kan åka dit för narkotikasmuggling..

Rock on!

En rättelse bara,, Efedrin är dopingklassat, men ej narkotikaklassat i Sverige. Det är alltså ej olagligt att inneha efedrin, däremot kan man göra sig skyldig mot läkemedelslagen om man för in det i Sverige utan bra skäl.

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

En rättelse bara,, Efedrin är dopingklassat, men ej narkotikaklassat i Sverige. Det är alltså ej olagligt att inneha efedrin, däremot kan man göra sig skyldig mot läkemedelslagen om man för in det i Sverige utan bra skäl.

//K

Men du lär dock allt få problem med tullen, om dom hittar det i dina väskor eller var du nu har gömt det..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan lustig sak av många i Thailand är att vem som helst kan köpa populära förkylningsmediciner som

t.ex. Tiffy och Decolgen Plus som innehåller Pseudoephedrine. Och med lite kemikunskaper är det då lätt att

framställa methamphetamine alltså Yabba,,,,,Myndigheterna i Thailand har nog samma kommentar på det som uppfinnaren i Lorry... "Tänkte inte på det..."  :D


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Tommy

Kostdoktorn.se har enheldel intressant att säga om bantning.

Tillexempel skriver han lite om "The drinking mans diet", en tidigare variant av kolhydratbantning som "kopierades" av Atkins, dock med ett par små skillnader tex du kan dricka sprit till maten bara du undviker söta drinkar och Öl, den största skillnaden är kanske att författaren fortfarande lever och mår bra medan Atkins dog av för mycket fett i blodådrorna...

Boken som beskriver dieten finns nu att köpa igen och påstås vara mycket roligare och tunnare än Atkins "renlevnadsbibel"

Kostdoktorn förklarar också sin syn på varför det kallas Ölmage, istället för vin eller sprit mage:

http://www.kostdoktorn.se/?page_id=84

Dags att sluta med Changen, och gå över till Wiskysodaa eller Sangsom å dietcola? :wai:

Drinking Mans Diet: http://www.forbes.co...f_0421feat.html :thumbsup:

Diet piller som troligen innehåller Efidrin och som verkar funka finns bland annat att köpa på ett apotek i Pattaya, som ligger i samma byggnad som APEX hotell på second road (20m från ingången till APEX), fanns i alla fall för ett par månader sedan.

Pillren ligger portionsförpackade i små plastpåsar, 3piller på morgonen, 2 på kvällen och kostade ca 1300bath för 30dagar "har jag hört"

Jag vet inte om det är olagligt i LOS, så ta reda på det själva om ni önskar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Fodervärd, läste till min förfäran följande felaktiga påstående från Eder:

"Det bästa bantningsmedlet som finns är att äta mindre! "

All modern forskning inom detta område har visat att det bästa sättet att förlora vikt aä att skita mer!

[move]Dr Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessa prylar är inget att rekommendera! Har flera polare som har provat, käka E istället, same same!

Mvh/

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa måste väl vara att äta nyttigt på bestämda tider och motionera! :idea2:

Tar kanske lite längre tid men är nog bra mycket bättre för hälsan och tror även man behåller den nya vikten bättre  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa bantningsmedlet är väl ändå en snygg tjej i rätt ålder...  :thumbsup:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns legala på Pharmacia.

Hungerdämpandemedel, samma gissar Jag som säljs över internetapoteken. Mao, bättre att äta o motionera

än att försöka ge sig på ngt konstgjort som i slutändan bara e till beskymmer..

C:D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjaba! de här heter Reduce och de funkar bra thaitjejerna här i stan knaprar dem som popcorn och även en del överviktaiga falang grabbar oxå!

de kan vara lite svåra att få tag å i los då många apotek säger att de e receptbelagda  :police:men som alltid i los så e det bara o fråga runt lite!

http://www.ordainhea...px?a=3&b=4&c=47

det är framförallt de gula som gäller!

ha det allihopa!!!!! 8)

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan framför allt billig metod är att helt enkelt att sluta äta.

Dr Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Dr. Arne...

Du är så vis.Att jag aldrig har tänkt på det tidigare :rolleyes3:

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min Dam kör med bantningstvål och bantningskaffe, garanterat ofarligt men resultatet är jag lite osäker på.

Thaikenth

Link to comment
Dela på andra sajter

Se bara till att du inte tar fel tvål vid tvagning utav familjejuvelerna . :crazy:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...