Jump to content
IGNORERAD

Kända svenskar i Thailand


Joints

Recommended Posts

Hej,

En kort fråga. Vet ni om det finns några kända svenskar som bor heltid/halvtid eller delvis i Thailand. Som har hus och sånt.

Undrar Joints

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    18

  • edvardpop

    5

  • Baa

    5

  • John Khonken

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

hej joints

ja vi har svennis som har ett hus på samui.men han har nog inte så mycket tid att njuta

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Hej,

En kort fråga. Vet ni om det finns några kända svenskar som bor heltid/halvtid eller delvis i Thailand. Som har hus och sånt.

Undrar Joints

Googla på "Kända svenskar i Thailand" så får du en drös med uppslag.

Finns visst en del som är kända - iaf av polisen :-)

Vet ej om den här är en av gangstrarna.

mvh GD

post-3917-125042896496_thumb.jpg

post-3917-125042896496_thumb.jpg

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske inte så känd men den gamle femkamparen till lika Olympiske guldmedaljören Björn Ferm bor i Bangkok sedan många år tillbaks.

Ernst Billgren och Göran Fristorp är några andra kända svenskar som i alla fall från och till verkar ha bott i Thailand.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Lille G, Boris och några andra snubbar lirar ofta på Rico:s om det var det Ni menade, det är ju en annan "kändis" som ägr det etablissemanget.

Baa

PS Joint, har jag tappat kändisstatusen hos Dig DS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å litle clion :dance1::na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Lille G, Boris och några andra snubbar lirar ofta på Rico:s om det var det Ni menade, det är ju en annan "kändis" som ägr det etablissemanget.

Baa

PS Joint, har jag tappat kändisstatusen hos Dig DS

Nejdå, men din självklara kändisstatus känner jag ju redan till. Var mer intresserad att se om det fanns fler av samma dignitet :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om kändisar. Så spelade jag golf med scandalic på Phoenix. I bollen bakom kom Äpplet och J-O Waldner. Räknas det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Laban arnesson har väl hus i Hua hin

Jasså, då ska jag dit och ta ett snack med honom. Det uppskattar han nog.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om kändisar. Så spelade jag golf med scandalic på Phoenix. I bollen bakom kom Äpplet och J-O Waldner. Räknas det.

Nja, kul grej. men om de inte har hus där så blir de nog diskade tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Joints

Prövar igen. I svensk kolonin utanför Hua hin. Bor en massa gamla fotbollspelare. Det är nämligen en gammal fotbollspelare från bajen som bor och fixar allt. Per Eriksson.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit där ett antal gånger. Men det blev för dyrt med golfen så jag flyttade till Jomtien istället. Nu åker jag antingen till Udonthani med frugan eller Jomtien för att spela golf med scandalic och ha semester. Har inget fast boende utan är flyttbar. Om jag inte vill bo hos tiracen förstås. Stampat jordgolv är ju chickt har jag hört

Link to comment
Dela på andra sajter

J-O kan aldrig raknas i det sammanhanget, det finns inget stalle i varlden dar det ar gott om spanken och enkla damer dar han inte varit :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Stampat jordgolv är ju chickt har jag hört

Javisst är det så - Real Earth living. Det senaste inom den ekologiska designen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...