Jump to content
IGNORERAD

Kända svenskar i Thailand


Joints

Recommended Posts

Kanske Mr Joints är ute efter en ny yrkeskarriär, kändisjournalist?

I så fall ett ypperligt initiativ att lägga första tjänsteresan till LOS och leta Svenska kändisar, inte mycket jobb och inga läsare, kanon, bara lata dagar. :drinks:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    18

  • edvardpop

    5

  • Baa

    5

  • John Khonken

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag som alltid trott att trevlige Joints aldrig skulle kunna uppröra någon men på sista tiden har även han fått en del orättvist gnäll som reaktion på inlägg. Förvånande. men samtidigt inte, tydligen är enda sättet att vara alla till lags att aldrig yppa något. Och hur kul är egentligen det?

Nä fortsätt du att starta trådar med spörsmål som detta Joints, vi är många som skarpt gillar det du bidrar med till forumet. Det fick du ju för övrigt kvitto på vid den sista karmatävlingssummeringen. Bara att strunta i gnällisarna, det är uppenbart dom som saknar liv.

Nej, det är ju inte lätt att vara alla till lags. Det här ämnet var ju ganska harmlöst trodde jag. Att man får en och annan smäll i politiska diskusioner får man ju räkna med. Är ju själv inte alltid så snäll kanske och låtar mina känslor ta över när det gäller något så viktigt som thailändsk politik :yes:

Däremot om man blir påhoppad för sin person så behöver man ju inte ta åt sig över huvudtaget. Tycker bara att det är den andre personen som gör bort sig.

Du själv har väl haft en skara av "beundrare" och är väl vid det här laget väldigt hårdhudad. Du kanske kan hålla kurser eller ge goda råd till de som tar forumet och kritik på lite väl stort allvar? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske Mr Joints är ute efter en ny yrkeskarriär, kändisjournalist?

I så fall ett ypperligt initiativ att lägga första tjänsteresan till LOS och leta Svenska kändisar, inte mycket jobb och inga läsare, kanon, bara lata dagar. :drinks:

Baa

Kan inte du bli min manager och fixa mig ett sådant jobb? Jag kan ju intervjua dig i värsta fall :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte du bli min manager och fixa mig ett sådant jobb? Jag kan ju intervjua dig i värsta fall mdr.gif

Skulle absolut kunna bli en intressant intervju men rakna med att du maste intervjua tva dagar i rad om Herr Baa ar IRL som han ar pa forumet; ena dagen skriva att man ska vara snall och acceptera allas asikter och nasta dag klart argast pa forumet och klanka med pa allas asikter wink.gif. Baa verkar vara snall idag, annars skulle jag aldrig vaga skriva nagot sadant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådana är stora tänkare och konstnärer. Man vet aldrig riktigt var man har dem. Baa har ju åsikter och det är ju tacksamt att intervjua personer med den egenskapen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Little Gerhard och Rock-Boris bor inte (som tidigare sagts) i Patong

utan uppträder där 1 period om året.

"Kändisen" som äger Rico´s var trummis i The Falcons på 60-talet.

Phuket18.5 :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Little Gerhard och Rock-Boris bor inte (som tidigare sagts) i Patong

utan uppträder där 1 period om året.

"Kändisen" som äger Rico´s var trummis i The Falcons på 60-talet.

Phuket18.5 :wai:

,

Det var väl han som var med i såpadokumentären på fyran? Han hade väl en något speciell personlighet, i alla fall så såg det så ut. Men man vet ju aldrig med fyran och dokumentärer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle absolut kunna bli en intressant intervju men rakna med att du maste intervjua tva dagar i rad om Herr Baa ar IRL som han ar pa forumet; ena dagen skriva att man ska vara snall och acceptera allas asikter och nasta dag klart argast pa forumet och klanka med pa allas asikter wink.gif. Baa verkar vara snall idag, annars skulle jag aldrig vaga skriva nagot sadant.

Nä Nu dj. :diablo:

HAHA :mdr:

Njaaaaaaa... Har alltid respekteras andras åsikter om sak.även om jag inte alltid håller med, alla äro vi skolade olika!

Däremot ogillar jag personangrepp, OK, måhända överreagerar en del gånger men kan båda ge och ta en ursäkt om hårda ord upplevs smädande. Det saknar jag ibland i dagens värld och kan ibland känna en viss ledsnad över intoleransen människor emellan. Även här på MPR.

Har en känsla av att vi "gamlingar" som skapade våra sociala kontakter live och inte kunde agera anonymt tänker lite olikt Er "slynglar" men det tycker jag är berikande, inte f-n går jag omkring och surar för det, alla kan ju inte vara lika balanserad som Herr Atom B)

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle absolut kunna bli en intressant intervju men rakna med att du maste intervjua tva dagar i rad om Herr Baa ar IRL som han ar pa forumet; ena dagen skriva att man ska vara snall och acceptera allas asikter och nasta dag klart argast pa forumet och klanka med pa allas asikter wink.gif. Baa verkar vara snall idag, annars skulle jag aldrig vaga skriva nagot sadant.

Vill bara upplysa herrskapet att frasen IRL är helt ute idag. Möjligen kanske aktuell för någon halvpensionär där klockan för längesedan stannat. :)

Numera heter det AFK. "Away From Keyboard" visst påverkar datorn våra liv idag i ganska stor utsträckning! Ja det var allt från avdelningen onödigt kunnande.

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Oroa dig inte mekong. Du ar varken kand, intressant, kunnig eller trevlig sa risken att Joints kommer stora dig ar nog minimal.

Låter som att en avdankad b-kändis tog åt sig. :whistle:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men datorn har hjälpt till att få många nya vänner IRL.jag har blivit bra polare med några utav dom som läst mina inlägg och kikat på alla mina fotoberättelser mm.några av dom är Swedenfarang fr. Stockholm, Buttan fr.Härnäsand och FANTASY fr. Årsunda..dessa personer hade jag förmodligen aldrig blivit kompisar med eller träffat ens om det inte varit för Maipenrai :clapping::clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en känsla av att vi "gamlingar" som skapade våra sociala kontakter live och inte kunde agera anonymt tänker lite olikt Er "slynglar" men det tycker jag är berikande, inte f-n går jag omkring och surar för det, alla kan ju inte vara lika balanserad som Herr Atom cool.gif

Baa

Tjena Baa,

Jag vet inte om beteende pa detta forum har sa mycket med alder att gora, det ar ju bara de som ar under 25 som fatt datorvana med modersmjolken och de under 15 som fatt internetvana pa samma satt och det ar nog inte sa manga i den aldern pa MPR. Jag uppskattar dock att kallas slyngel, det var manga decennier sedan jag blev det senast smile.gif.

Jag tycker nog att man ska kunna sta for vad man sagt och hur man sagt det lika mycket har som om man traffats i verkliga livet. Skillnaden ar ju att man inte kan anvanda ansiktsuttryck och kroppssprak samt att man inte ser hur motparten reagerar. Pa ett oppet forum som detta vet man ju inte heller om vissa personer ar de de utger sig for att vara samt viktigast av allt, man hamnar i diskussioner med personer som man formodligen aldrig skulle diskutera med i verkliga livet och da kan det ju bli fel. Samtidigt ar val just det att man diskuterar med manniskor som man inte har det minsta gemensamt med, forutom mojligen ett visst Thaiintresse, en del av tjusningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som att en avdankad b-kändis tog åt sig. whistle.gif

Jag maste gora dig besviken dar, personlighetsanalys var tydligen inte heller din grej. Men fortsatt du att leta, alla ska vara bra pa nagot sags det. Jag har aldrig ens varit c-skadis men daremot kanner jag mig ratt avdankad emellanat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag maste gora dig besviken dar, personlighetsanalys var tydligen inte heller din grej. Men fortsatt du att leta, alla ska vara bra pa nagot sags det. Jag har aldrig ens varit c-skadis men daremot kanner jag mig ratt avdankad emellanat.

Var det inte Joints som leta kändisar.. :blink:

Avdankad är väl inte så farligt, värre när man inte förstår vad man skriver.

:bag:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

,

Det var väl han som var med i såpadokumentären på fyran? Han hade väl en något speciell personlighet, i alla fall så såg det så ut. Men man vet ju aldrig med fyran och dokumentärer.

Ja, bland annat fick man följa honom under en golfrunda och det var jäkligt kul. Lyckades han nån gång träffa bollen blev det en kaninjagare. Han kom med bortförklaring efter bortförklaring och kunde inte erkänna att han bara var kass på golf. Ödmjukhet var inte hans starkaste sida om man säger så...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvär så finns det personer som har blivit kända på idi*t saker dom har gjort.

För det är inte bara gamla kända sprotprofiler som har fått gratis boende, som denna kända person som kommer att bo ett tag på ett hotel i Pattaya.

Han har både vart i TV och samtliga svenska tidningar för en grej som borde blivit mer än 5 år, och skulle inte förvåna mig om han blir inbjuden på olika kändisfester när han kommer hem.

Kenneth Eriksson

3447786819.jpg

Mvh

Nerike

Ändrades av Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, bland annat fick man följa honom under en golfrunda och det var jäkligt kul. Lyckades han nån gång träffa bollen blev det en kaninjagare. Han kom med bortförklaring efter bortförklaring och kunde inte erkänna att han bara var kass på golf. Ödmjukhet var inte hans starkaste sida om man säger så...

Just det ja. Nu börjar minnet klarna. Det avsnittet var ju skitkul. Undrar om han fick fler gäster på sin restaurang?

Ändrades av Joints
Link to comment
Dela på andra sajter

...undrar om han fick fler gäster?

Jo då, ett jävla drag efter TV4-programmen.

Phuket18.5 :wai:

All reklam är tydligen bra reklam. Undra om Little Gerhard sålde fler plattor också? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

All reklam är tydligen bra reklam. Undra om Little Gerhard sålde fler plattor också? :)

Knappast, han hade svårt med balanssinnet för det mesta.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Råkade slinka in på denna tråden av en slump .Men fann detta var en av de längsta trådarna av alla .Det tyder väl på att det där med kändis skapet måste vara en stor saknad för de som befinner sig här nere

Men kan ni inte be någon ni känner i svedala sända ner några buntar svaller blaskor så ni får ert lystmäte tillfredsställt.En icke kändis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Råkade slinka in på denna tråden av en slump .Men fann detta var en av de längsta trådarna av alla .Det tyder väl på att det där med kändis skapet måste vara en stor saknad för de som befinner sig här nere

Men kan ni inte be någon ni känner i svedala sända ner några buntar svaller blaskor så ni får ert lystmäte tillfredsställt.En icke kändis.

Och med ditt inlägg blev den ännu längre men mindre meningsfullt. Hur gör man när man hamnar i en tråd av en slump? Finns det någon speciell slumpknapp som samtidigt tvingar en att läsa alla svar hur meningslösa de än är?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom till pattis,där är nästan alla kändisar när dom får berätta det själva ,plus

rika som "troll"

Ha en bra dag önskar en fattig Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pust..Tro fan att man blir fattig om man skall bjuda

varenda bartjej på drinkar . :drinks: '

Ha de

Fungerar som Tjuren Ferdinand

Link to comment
Dela på andra sajter

.Men fann detta var en av de längsta trådarna av alla .

Wonie...woine du har inte läst prostitutionstråden du inte...där kan man snacka om lång tråd...längre en vad som får plats på en rulle.

:na:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...