Jump to content
IGNORERAD

Kända svenskar i Thailand


Joints

Recommended Posts

På tal om J-O och brudar så var min morbror på samma nattklubb som mästaren och lyckades höra en konversation som han hade med en brud där han försökte övertyga henne om att han verkligen var J-O. Hon trodde inte på honom. Måste ha känt trist. För övrigt var han tydligen full som en spruta.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    18

  • edvardpop

    5

  • Baa

    5

  • John Khonken

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

J-O kan aldrig raknas i det sammanhanget, det finns inget stalle i varlden dar det ar gott om spanken och enkla damer dar han inte varit :)

Menar du verkligen att han nyttjar slikt?!

De e ju alldeles förskräckligt, han som ser så ordentlig ut på TV.

Ja ja, tur man inte e kändis och får privatlivet uthängt för allmän beskådan.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Hej,

En kort fråga. Vet ni om det finns några kända svenskar som bor heltid/halvtid eller delvis i Thailand. Som har hus och sånt.

Undrar Joints

Nu är det många som hjälpt dig men ingen har ställd frågan:

"Varför vill du veta detta" ?

Så det gör jag härmed.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan la va ku å veta kanske. Joints kanske har planer på att bli Thailands motsvarighet till Mikael Bindefeldt?

För övrigt finns det bara en J O Waldner...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om J-O och brudar så var min morbror på samma nattklubb som mästaren och lyckades höra en konversation som han hade med en brud där han försökte övertyga henne om att han verkligen var J-O. Hon trodde inte på honom. Måste ha känt trist. För övrigt var han tydligen full som en spruta.

Hej Joints!

Alla har vi en dålig dag emellanåt.

Hoppas du kommer tillbaka i normal form och skärpa.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan la va ku å veta kanske. Joints kanske har planer på att bli Thailands motsvarighet till Mikael Bindefeldt?

För övrigt finns det bara en J O Waldner...

Ja, han är verkligen en av de allra största svenska idrottsmännen alla kategorier. När han inte var på ovan nämnda nattklubb låg han i träningsläger inför ett VM i en hall i anslutning till det gymnasium där jag studerade. Otroligt nog var det fritt fram att kolla när de tränade mest hela tiden, vilket jag gjorde varje dag. Spelade själv pingis på den tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, om inte störst så är ju J-O i alla fall coolast. Det är han och Patrik Sjöberg. Resten är söndagskoleungar.

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Lite magstarkt att kalla Patrik Sjöberg cool efter vad han sysslat med på senare tid !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det många som hjälpt dig men ingen har ställd frågan:

"Varför vill du veta detta" ?

Så det gör jag härmed.

mvh GD

För att lära mig mer om Thailand, få tips och nya infallsvinklar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite magstarkt att kalla Patrik Sjöberg cool efter vad han sysslat med på senare tid !

[/quote

Herr Sjöberg är lika cool utan droger :whistle:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl kanske inte så förtjust egentligen just i ordet cool. Låter som något barn/ungdommar närmast slentrianmässigt slänger ur sig. Fräckt funkar

ju iof sig. Men det känns å andra sidan aningen ocoolt <_<:mdr:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om J-O och brudar så var min morbror på samma nattklubb som mästaren och lyckades höra en konversation som han hade med en brud där han försökte övertyga henne om att han verkligen var J-O. Hon trodde inte på honom. Måste ha känt trist. För övrigt var han tydligen full som en spruta.

555 Stackare... måste ha varit skitjobbigt. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

byt namn på tråden och kalla den för joints tråden har aldrig sett så många inlägg från herrn i en å samma tråd. skål på er gäller joint också

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

För att lära mig mer om Thailand, få tips och nya infallsvinklar.

Undrade bara vad vetskapen om vilka kändissar som bor där, tillför :-)

Någon kanske kan skicka dig ett gäng "Hänt i Veckan" för kunskapsinhämtning

om både Sverige och Thailand ? :whistle:

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

bara för fakta

J-O (och Stenmark & Salming) har alla fått varsin lägenhet långt ner på Jomtien

och samma företag bygger även hus till dom i Rayongområdet.

J-O är nog en av världens blygaste kille när han är nykter, men...

han är världsmästare när han är full, det är inte samma värld vid dom tillfällena.

Som idrottsman är han outstanding, har varit med i Världstoppen i otroliga 30 år

han är GUD i Kina för sina bedrifter. Och kommer förhoppningsvis spela golf i Chonburi

många, många gånger under sin ålderdom.

Pingis lover

Link to comment
Dela på andra sajter

bara för fakta

J-O (och Stenmark & Salming) har alla fått varsin lägenhet långt ner på Jomtien

och samma företag bygger även hus till dom i Rayongområdet.

Jo, misstänkte att dom hade fått dom när jag läste om försäljningarna av lägenheter till ockerpriser i Na Jomtien.

För varför i jösse namn skulle tre av våra största idrottsstjärnor köpa lägenheter i ödebygden?

Na Jomtien är ju inte ens Jomtien och dom har nog råd att köpa mer centralt ifall dom vill ha bostad i Thailand.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, om inte störst så är ju J-O i alla fall coolast. Det är han och Patrik Sjöberg. Resten är söndagskoleungar.

Ja Frank Andersson e ju en riktig söndagsskoleunge :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingis, om du har kontakt med byggfirman så kan du väl be dom ge mig en bostad i Rayong med?

Jag har ju samma namn iallafall som en känd travtränare, höjer säkert priset på deras bostäder med ett par millar ;)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

För att lära mig mer om Thailand, få tips och nya infallsvinklar.

Vad lär man sig och vilka nya infallsvinklar får man om Thailand från avdankade svenska kändisar???

Bara ett litet tips..skaffa dig ett liv.

:blink:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vilket liv är det? Att ge råd till folk jag inte tycker om plus skicka meningslösa och tykna pm? Du verkar inte vara rätt person att ge sådana små tips.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oroa dig inte mekong. Du ar varken kand, intressant, kunnig eller trevlig sa risken att Joints kommer stora dig ar nog minimal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag som alltid trott att trevlige Joints aldrig skulle kunna uppröra någon men på sista tiden har även han fått en del orättvist gnäll som reaktion på inlägg. Förvånande. men samtidigt inte, tydligen är enda sättet att vara alla till lags att aldrig yppa något. Och hur kul är egentligen det?

Nä fortsätt du att starta trådar med spörsmål som detta Joints, vi är många som skarpt gillar det du bidrar med till forumet. Det fick du ju för övrigt kvitto på vid den sista karmatävlingssummeringen. Bara att strunta i gnällisarna, det är uppenbart dom som saknar liv.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Oroa dig inte mekong. Du ar varken kand, intressant, kunnig eller trevlig sa risken att Joints kommer stora dig ar nog minimal.

:mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...