BBJ Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Mac o PC har sina fans, men den här filmer är inget för Mac-fans att se på om man inte har "glimten i ögat": Undrar om Ice-T fick någon hjälp hos Apple Store? Mvh BBJ PS Ice-T har använt den här Mac:en i 5-6 år och använder tydligen fortfarande Mac DS Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2009 På YouTube samlas de konstigaste inslag man sett: Tex den om en Iphones död: Jag får väl skylla mig själv om man får alla Mac-fans på sig, men jag ÄR ingen Mac-hatare bara för att jag lägger in de här filmerna. Utan vill bara påminna om att människan är ett konstigt djur. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Kul när folk pajjar datorer, men han kunde gjort det lite roligare. TNT eller nått, en hammare och inte ens började med att banka är lite *gäsp* juste tråkigt Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Haha, lite skoj tål väl även en Apple fanboy som jag. Den här tycker jag var rolig: Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 16, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2009 Ja, det är konstigt hur vissa människor fördriver tiden (och pengarna) För att inte tala om oss som lägger ner tid på att se på eländet Undrar föresten om han fick några bud på E-Bay? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.