Jump to content
IGNORERAD

MPR-Corona v19


Surin P3

Covid 19  

41 röster

  1. 1. Coronan

    • Jag har själv Corona nu
      0
    • Jag har haft coronavirus, men tillfrisknat
      0
    • Person i min familj har Corona
      1
    • Person i min bekantskapskrets har Corona
      15
    • Känner någon, som känner någon, som har Corona
      8
    • Känner inte till något fall personligen
      20
  2. 2. Bär du ansiktsmask?

    • Ja
      6
    • Nej
      35
  3. 3. Har du normala (för dig) arbetsveckor?

    • Ja
      26
    • Nej
      15
  4. 4. Är du i självkarantän? (Med eller utan Covid-19)

    • Ja
      9
    • Nej
      32
  5. 5. Var befinner du dig?

    • Sverige
      33
    • Thailand
      6
    • Annat land
      2

This poll is closed to new votes

  • Vänligen logga in eller registrera dig för att rösta i denna omröstning.
  • Poll closed on 2020-05-10 at 16:59

Recommended Posts

En bekant i Stockholms norra förorter miste båda sina föräldrar i corona i valborgshelgen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ytterligare 1 entrepenör i min omedelbara närhet har varit hemma i 2 veckor med feber. Träffade på honom idag och hans symptom var enbart feber i 10 dagar med följdverkan att lukt o smaksinnet var kraftigt nedsatt. 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollega fick åka in på sjukan efter att varit sjuk och blivit bra igen, idag kom bröstsmärtor på jobbet och tillbaka till sjukan.

Läkaren sa att detta var vanligt att det kommer åter.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Märkligts samhälle. Ingen av mina bekanta har hört någon som kommit i kontakt med smittan. Det enda jag själv sett är plastskydd vid kassan i en matvaruaffär och allt pratande på TV om hur många smittade som finns, men var vet jag inte. Vistas som vanligt ofta den varma årstiden mest vid fritidshuset. Jag ( och bekanta ? ) lever livet som vi alltid har gjort. Varför sitta på restaurang bland människor som hostar förstår jag inte. Där kan man säkert bli smittad.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

19 hours ago, Rospigg said:

Märkligts samhälle. Ingen av mina bekanta har hört någon som kommit i kontakt med smittan. Det enda jag själv sett är plastskydd vid kassan i en matvaruaffär och allt pratande på TV om hur många smittade som finns, men var vet jag inte. Vistas som vanligt ofta den varma årstiden mest vid fritidshuset. Jag ( och bekanta ? ) lever livet som vi alltid har gjort. Varför sitta på restaurang bland människor som hostar förstår jag inte. Där kan man säkert bli smittad.

Samma här fast det är 900 mils avstånd, ingen vetskap om någon smittad och det gäller alla jag känner. Nu när allt öppnat/öppnar får vi se vad som händer. Fördelen med viruset är ju att det inte går nånstans av sig självt utan måste bäras så för min del ser jag "social distance" som nr ett.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick ju sådär med ekonomin trots öppenheten.

Screenshot_20200710-174241_Facebook.jpg

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...