Jump to content
IGNORERAD

Medlemskartan? Finns Någon Nära Chumphae


Magnus-Chumphae

Recommended Posts

Magnus-Chumphae

Hej jag saknar medlemskartan vore trevligt om den kom tillbaka!

Jag är även nyfiken på om det finns någon som brukar vara i trakterna kring Chumphae eller KhonKean? Jag besöker Chumphae då jag är i Thailand men det blir även lite tid i KhonKean om möjlighet finnes.

Är lite nyfiken om de finns medlemar här som brukar vistas på dessa orter?

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Medlemskartan komme tillbaka så fort jag fått ordning på den. Den ska ju fungera på ett smidigt sätt med nya forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej jag saknar medlemskartan vore trevligt om den kom tillbaka!

Jag är även nyfiken på om det finns någon som brukar vara i trakterna kring Chumphae eller KhonKean? Jag besöker Chumphae då jag är i Thailand men det blir även lite tid i KhonKean om möjlighet finnes.

Är lite nyfiken om de finns medlemar här som brukar vistas på dessa orter?

Mvh

Magnus-Chumphae

Vi bor i o för sig i Udon, men tjejens föräldrahem ligger strax utanför Chumpae, mot KK hållet, så vi åker dit då och då.

Hör av Dig nästa gång, måhända vi finns i närheten.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Vi bor i o för sig i Udon, men tjejens föräldrahem ligger strax utanför Chumpae, mot KK hållet, så vi åker dit då och då.

Hör av Dig nästa gång, måhända vi finns i närheten.

Baa

Trevligt Baa

Det ska jag göra nu dröjer det ett tag innan vi ska dit pågrund av att vi väntar tillökning och sedan vill vänta med att flyga tills den lilla är 1 år enligt rkomendationer från läkaren för mycket smittoämmnen i luften på ett flygplan numera!

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Var bor ni chum phae? såg du hade markerat Polis stationen men där bor du väl inte :whistle:

Min sambo har ett hus i bannongbua ca 15 minuter utanför chum phae.

Det finns några svenskar som bor där men jag störe kontakt med dom utan brukar träffa dom på internet caféet.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejens föräldrar bor i Chaiso, en bit mot KK från Chumphae. 2 timmar från Udon.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Var bor ni chum phae? såg du hade markerat Polis stationen men där bor du väl inte :whistle:

Min sambo har ett hus i bannongbua ca 15 minuter utanför chum phae.

Det finns några svenskar som bor där men jag störe kontakt med dom utan brukar träffa dom på internet caféet.

Nej vi brukar vara dels inne i Chumphae vid "Burana Charoen" Sedan strax utan för vi hennes egen mark ca 10 minuter från Burana Charon på en liten väg vet ej namnet på vägen.

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej vi brukar vara dels inne i Chumphae vid "Burana Charoen" Sedan strax utan för vi hennes egen mark ca 10 minuter från Burana Charon på en liten väg vet ej namnet på vägen.

Mvh

Magnus-Chumphae

Vad är "Burana Charoen"?

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Vad är "Burana Charoen"?

Det är en Gata, vi är hos hennes bror eller kusin som bor där då vi är inne i Chumphae det ligger ganska nära Chumphae Chanupatham School! Eller du kanske vet var "Wat Pho That" som även det ligger ganska nära.

Men nu dröjer det ett tag innan vi kan åka dit igen då vi ska ha barn så vi får vänta tills den lille är ca 1 år!

Mvh

magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

hej.Jag sitter 30km fran Chumpae,nara Sichumpoo.

Stefan..

Hej Stefan

Trevligt jag märker att det finns några som är i samma trakter vore skoj att ses om vi är där samtidigt, tar nu en tid inna vi åker dit men vi kommer att vara där ca en månad då vi åker dit!

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Bygger hus utanför thepsathid,brukar åka dit då och då.

Mvh Basse :mdr:

Hej Rolfson

jag märker att vi är några som är i och runt Chumphae trevligt då kan det säker bli så att några av oss är där samtidigt! Hur går det med bygget har du mycket kvar på det eller?

Vårt bygge är något tidsförskjutet vi har fyllt upp marken men startar nog inte bygget i år kanske sent nästa år!

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Tjejens föräldrar bor i Chaiso, en bit mot KK från Chumphae. 2 timmar från Udon.

Baa

Hej Baa

Trevligt det verkar som om vi är några stycken som är i dessa trakter då vi är i Thailand förhoppningsvis är vi kanske där samtidigt vid något tillfälle!

Nu blir vår resa lite förskjuten tidsmässigt då vi väntar tillökning och vi får vänta med resor tills den lilla är ca 1 år.

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Baa

Trevligt det verkar som om vi är några stycken som är i dessa trakter då vi är i Thailand förhoppningsvis är vi kanske där samtidigt vid något tillfälle!

Nu blir vår resa lite förskjuten tidsmässigt då vi väntar tillökning och vi får vänta med resor tills den lilla är ca 1 år.

Mvh

Magnus-Chumphae

Hej Magnus, ett stort LyckaTill med tillökningen.

Ska ner till Chumphae nästa vecka ett par dagar, bara en natt i byn,det räcker. Ev. tar vi in på hotell i stan, finns ingen AC i kåken.

Skulle vädret vara OK blir det nog en runda på DanCoon.

Hade, vi syns så småningom

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Hej Baa

Tack

vad trevligt hoppas ni får en trevlig resa, avsaknade av AC är ju en sak man får stå ut med ofta i de trakterna! Så även jag föredrar hotellet!

De ska visst öppna ett nytt finare hotel snart vet ej om det öppnats ännu!

Ha det bra så ses vi säker så småning om

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Brukade åka in och handla där,fast det har inte blivit av på några år.Har byggt hus här hemma ,så det finns hål att stoppa pengar i det,men vi har tänkt att resa innom en snar framtid.

Men det är fantastiskt vad denna stad har utvecklats,för en 20år sedan så var man glad över att få fatt i en paket bacon.Känner dock några bofasta svenskar där,själv håller vi till i Phu Pha Man.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Hej!

Brukade åka in och handla där,fast det har inte blivit av på några år.Har byggt hus här hemma ,så det finns hål att stoppa pengar i det,men vi har tänkt att resa innom en snar framtid.

Men det är fantastiskt vad denna stad har utvecklats,för en 20år sedan så var man glad över att få fatt i en paket bacon.Känner dock några bofasta svenskar där,själv håller vi till i Phu Pha Man.

Mvh Nick!

Hej Nick

Trevligt att höra från er så jag hoppas det gått bra med husbygget! jag det blir så ibland man får justera planerna beroende på vad som händer men det är ju en del av livet så ibland får man vänta med resor en tid! Vi får ju vänta ett tag nu då vi ej vill åka då frun är höggravid samt därefter vänta tills den lilla är ca 1 år. Men det är ju värt att vänta då blir kanske lite längre tid då istället.

Jag hoppas ni kan åka snart..

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...