Jump to content
IGNORERAD

Ny Skatt För Oss "Män".

Thaifiskaren

Recommended Posts

Hahaha,

hade det inte varit 1:a april idag, så hade jag nog kunnat gå på det.

Men det känns ju bekant och frågan diskuteras säkert på allvar i vissa feministiska kretsar. Förslaget om ”manskatt” ligger väl inte för länge tillbaks i tiden. Bäst att hålla grytan kokande…

//Singha711

Dela på andra sajter

Vi kan väl ta och fråga eventuellt gubbs som har en kvinna som är yngre och ser bättre ut än vad som är vanligt. Har ni blivit beskattade för era vackra och yngre kvinnor i 2008 års deklaration som skulle vara inne i början på maj 2009?

Eller är det något påhittat av trådstartaren av denna tråd?

:mdr: Jag fick i alla fall ett gott skratt :dance1:

:dance1: gubben :dance1:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

5 poängare :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Det måste absolut vara en felskrivning.Det borde naturligtvis vara avdrag de menar :yes: för inte f-n har man haft nån inkomst av frugan,bara utgifter och de är väl avdragsgilla.Hoppas inte denna "skatt" visas för Gudrun för då blir det snart ett j-a tjat om att den ska införas.Mvh Måne men en kul vinkling var det

Måne

Dela på andra sajter

Oj oj oj, snacka om att ge skattetjänstemännen våta drömmar. crazy.gif

Något nytt att slå oss skattepinade svenskar i huvudet med. rtfm.gif

Mvh

BBJ

diablo.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...