Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträff 2020 - 2021


Drivern

Recommended Posts

  • Svar 482
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • audirs2

    61

  • Drivern

    56

  • Kenneth4618

    29

  • Tommy

    28

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kötthandlarn

Har tvättid då i tvättstugan men tror jag kan ev. byta.......:giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ämnar faktiskt närvara vid denna träff 2021. Blir min första mpr träff sökt semester för detta nämligen!

 

Om nu inte stambanan över övre Norrland sabbar planerna....

Eller frun eller ligisterna....😉

Never forget: Robots will kill you.

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Har tvättid då i tvättstugan men tror jag kan ev. byta.......:giggle:

Får du frisedel från PD då? då blir ju sommarstugan ledig, ja ja bara en tanke, urshäkta att jag tänker högt

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
4 timmar sedan, skrev husse:

Får du frisedel från PD då? då blir ju sommarstugan ledig, ja ja bara en tanke, urshäkta att jag tänker högt

Tja, PD kommer förmodligen med all säkerhet bevista detta eventet också.........

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Från el Stockholmo finns 2 som vill komma, ev dotter med kompis åxå! Stingern måste få se Götlaborg och nya tunneln under Göta älv.

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev audirs2:

Från el Stockholmo finns 2 som vill komma, ev dotter med kompis åxå! Stingern måste få se Götlaborg och nya tunneln under Göta älv.

Marieholmstunneln passar mej utmärkt, har inte kört den gamla Tingstadstunneln sedan den öppnade!

 

Kan mycket väl tänka mej att grilla lite igen, skulle vara trevligt om det finns en grillgube till så man kan få en paus.

 

Kommer om jag får frigång!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tommy:

Marieholmstunneln passar mej utmärkt, har inte kört den gamla Tingstadstunneln sedan den öppnade!

 

Kan mycket väl tänka mej att grilla lite igen, skulle vara trevligt om det finns en grillgube till så man kan få en paus.

 

Kommer om jag får frigång!

 

 

MVH

Förstärkning som grillare finns säkert någon frivillig som ställer upp.Det löser vi !

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan P3 möjligtvis lägga till 2021 i trådrubriken så kan vi ha fortsättning av denna tråden även detta året.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Tommy:

Marieholmstunneln passar mej utmärkt, har inte kört den gamla Tingstadstunneln sedan den öppnade!

 

Kan mycket väl tänka mej att grilla lite igen, skulle vara trevligt om det finns en grillgube till så man kan få en paus.

 

Kommer om jag får frigång!

 

 

MVH

Jag har gamla M 9000101067 blanketter kvar från Hmv så jag skriver ett intyg till dig för permission!!

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Är det inte så att det är nån samling på en ö utanför Göteborg som olämpligtvis har lagts den helgen?  för mig spelar det ingen roll för jag åker inte dit iaf...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är det 5 månader till 2021-träffen 6-7 augusti på Nya Varvet, så lyfter tråden som en påminnelse.Vi kör samma koncept som i fjol med förtäring i dagarna två samt strandstolsdistans.Egen dryck medtages. För "resande folket" gäller boendebokning på "Dockyard" med krypavstånd om så önskas.En liten cermoni för vår vän HC,som är grundare av denna 11-åriga träffen,kommer genomföras.

 

Bilder från 2020-träffen finns tidigare här i tråden.Anmälan till träffen behövs inte men är bra för att göra inköp av förnödenheter, så hoppas vi att detta inte krockar med andra eventuella evenemang.Sköt om er!

.

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Drivern:

Idag är det 5 månader till 2021-träffen 6-7 augusti på Nya Varvet, så lyfter tråden som en påminnelse.Vi kör samma koncept som i fjol med förtäring i dagarna två samt strandstolsdistans.Egen dryck medtages. För "resande folket" gäller boendebokning på "Dockyard" med krypavstånd om så önskas.En liten cermoni för vår vän HC,som är grundare av denna 11-åriga träffen,kommer genomföras.

 

Bilder från 2020-träffen finns tidigare här i tråden.Anmälan till träffen behövs inte men är bra för att göra inköp av förnödenheter, så hoppas vi att detta inte krockar med andra eventuella evenemang.Sköt om er!

.

Bra Drivern Jag ville ju vart med på Changs  begraving  ingen ringde  Tråktigt

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev clion:

Bra Drivern Jag ville ju vart med på Changs  begraving  ingen ringde  Tråktigt

 

37 minuter sedan, skrev clion:

Bra Drivern Jag ville ju vart med på Changs  begraving  ingen ringde  Tråktigt

Det var många som ville deltaga,men begravningen hölls inom familjen.Det vore bra att ha ditt mobilnummer.

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev clion:

Tar du bara med dig Lynn  så blir det ok

Jaha, Nu förstår jag ingenting, vad har du drömt om idag

 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bara en liten upplysning och påminnelse att om fyra månader, 6-7 augusti är det dax för träffen -21.

 

Det planeras även en träff vid polisvakten i Slottskogen lördagen första maj för de som känner för det,egen förtäring gäller.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Nu verkar det öppna upp så träffen kan hållas enligt plan,avisera gärna deltagande för inköp av förnödenheter,6-7 augusti med start 15.00.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Tänkte precis på denna!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Från el Stockholmo kommer i alla fall Audi och fru Audi! Ungjävlarna kommer åxå!:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Rum bokade för två nätter på Raddison Blue, tot kostnad 8000.- hela plutonen! Priset har gått upp rejält sedan förra året!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Rum bokade för två nätter på Raddison Blue, tot kostnad 8000.- hela plutonen! Priset har gått upp rejält sedan förra året!

Nä, sa frugan, boka billigare! OK!:lipa: Dockyard är säkert billigare!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev audirs2:

Nä, sa frugan, boka billigare! OK!:lipa: Dockyard är säkert billigare!

Det blev Dockyard med Ocean utsikt! Runt 3000.- billigare för oss alla! Dottern försökte med ett eget rum till, ett eget till hennes kompis, sedan vill frugan ta med en kompis men jag kan inte boka i hennes namn så hon får boka själv då!

Nu undrar man hur många e det som kommer? Hemlig gäst??

Kommer tex 747 Boäng?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...