Jump to content
IGNORERAD

Snart Första Resan Till Thai :D


Thainab

Recommended Posts

Hoppas du får en härlig resa Thainab! Själv har jag en månad kvar till min resa och håller på att krevera av all väntan.

Efter alla tips blir jag sugen på att ta en titt på Pattaya jag med. Har inte hunnit med det än.

Jag ville bara kommentera några varningar du fått här på forumet. Det verkar som att många av skribenterna har haft väldigt dåliga erfarenheter av bartjejerna i Thailand eller så är det rena fördomar. En del spekulerar i vad din tjej är för typ. Jag säger att känns det rätt så är det rätt oavsett vad hon gjort tidigare, bara du själv inte har problem med det.

Dom bartjejer jag träffat i Thailand är helt underbara människor. Jag är medveten om att det finns en del som har stora ekonomiska bekymmer på grund av spel eller annat missbruk och kan därför stjäla eller utnyttja rika utlänningar när dom får möjlighet till det. Men detta tror jag är snarare undantag än regel. De flesta tar jobbet för att träffa en farang att gifta sig mig, inte för att lura dem. Jag är av snarare åsikten att det är utlänningarna som utnyttjar bartjejerna än tvärtom.

Även om det inte finns någon i detta forum som träffat sin tjej på en bar, så är de så i det allra flesta fallen. Varför är det så om dom nu är så hemska dom där lurande, stjälande "hororna"?

Ändrades av noobiefarang

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Thainab

    13

  • Singha711

    7

  • Herr Chang

    4

  • swedenfarang

    4

Mest aktiva i denna tråd

haha Maitan... ja sommarlätt lossar dom flesta tungor :drinks:

Håller helt med dig noobiefarang. Det finns alla sorter här nere precisi som hemma, vart dom jobbar spelar mindre roll. Nu är inte jag någon expert men jag kan tänka mig att det är större risk att man springer på dom dåliga människorna i en bar än på 7/11... men det är ju helt upp till vad man är ute efter. Sitta och surra med tjejer gör jag hellre i en bar än på 7/11, mycket roligare där om även lite dyrare. Ha så trevligt när du åker ned och snacka med Maitan om boende, mycket trevligare att bo här i Jomtien än i själva Pattaya city och tvär enkelt att ta sig in till Pattaya om man vill. ( har inte vågat mig dit än ) :whistle:

Nu bär det av till Koh Samet för lite lugn och ro (kanske)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej noobiefarang,kan det vara så här att när du är nere så har du bara en sak i huvudet.Att ha kul att rulla runt i halmen

för en natt och sen är det bra.Sen försvinner denne (hora) ur ditt liv,vad vet jag!Men va jag tror så finns det flera vägar

att se detta på,å din är ett sett. :drinks:

Mvh Maitan :mdr:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej noobiefarang,kan det vara så här att när du är nere så har du bara en sak i huvudet.Att ha kul att rulla runt i halmen

för en natt och sen är det bra.Sen försvinner denne (hora) ur ditt liv,vad vet jag!Men va jag tror så finns det flera vägar

att se detta på,å din är ett sett. :drinks:

Mvh Maitan :mdr:

Hejsan!

Är inte riktigt säker på vad du menar med ditt inlägg, men jag tror att du missförstod mig. Det är snarare tvärtom för mig. Har min hemmabar där jag hänger och känner de flesta jom jobbar där. Har till och med sporadiskt kontakt med en del av tjejerna hemifrån. Blir ledsen när folk fördömer dom när jag vet att alla bara är ute efter en man att gifta sig med.

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan!

Är inte riktigt säker på vad du menar med ditt inlägg, men jag tror att du missförstod mig. Det är snarare tvärtom för mig. Har min hemmabar där jag hänger och känner de flesta jom jobbar där. Har till och med sporadiskt kontakt med en del av tjejerna hemifrån. Blir ledsen när folk fördömer dom när jag vet att alla bara är ute efter en man att gifta sig med.

Eller hur. :mdr::mdr::mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen noobiefarang,ja tror att det kan vara så vi ser på det olika sett dem ja känner här nere efter 11 år.

Pratar helt annat än vad du hör från dina vänner,så enkelt kanske det är (vem vet) :rolleyes:

Mvh Maitan :drinks:

Jag har väl haft tur som sluppit allt elände eller så hänger jag i rätt bar. :)

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller sa aker man till Koh Samet, finns inte en brud har aven om man forsoker hitta dom... bara farang brudar och dom finns det ju sa gott av hemma :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...