Jump to content
IGNORERAD

Man Kan Fejka, Men Inom Vissa Rammar


Nerike

Recommended Posts

Såg detta och tänkte hur många morgonpigga finns det inte på MPR, kolla in hur många dom var och det är mer än medlemmarna här men framför allt titta på tiden.

Online samtidigt rekordet 3509

På 04 August 2009 - 05:40

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe...Totalt antal medlemmar 3117

Många spöken online också...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg detta och tänkte hur många morgonpigga finns det inte på MPR, kolla in hur många dom var och det är mer än medlemmarna här men framför allt titta på tiden.

Online samtidigt rekordet 3509

På 04 August 2009 - 05:40

Mvh

Nerike

Surin P3 har säkert en precisare förklaring till fenomenet, men jag tror att begreppet "att vara inloggad" har fått en annorlunda betydelse efter mjukvarubytet.

Jag spekulerar att denna höga siffran avser medlemmar + gäster som inte aktivt har loggat ut sig ur MPR (där det råder en sorts permanent inloggning).

Däremot har jag speciellt förra veckan sett väldigt, väldigt många gäster i farten, huvudsakligen upptagna med att titta på medlemmarnas profiluppgifter. Möjligtvis kan det röra sig om medlemmar som ännu inte hade fixat sina inställningar för det nya forum. Men anmärkningsvärd var det för mig, eftersom det då rörde sig om udda tider på natten.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här hände förra året också. Men då var det ca 2-3 hundra om jag inte minns fel. Tror inte kim och pojkarna "fejkar" någonting iallafall inte

här. :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...