Jump to content
IGNORERAD

Ny Svenskrestaurang


Vikingen73

Recommended Posts

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    7

  • Balut Power

    6

  • L64

    3

  • Farang

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ingo`s har några år på nacken och ägs av en norrman, om dom inte har bytt ägare nyligen.

Ligger mitt emot Buffalo Bar.

Fläsk med löksås är en höjdare där B)

Ändrades av Balut Power
Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha hur fan kan dom sätta en sådan dåligt reporter som Miller, där han sitter och och säger att ingo är champ från Norge.

För att inte tala om hur korkade dom är på brittiska öarna går dom inte i skolan, norwegian meatballs vad fan är det trodde dom gjorde frikadeller.

Dom kända swedish meatballs är svenska och inget annat finns inget annat land som gör som oss (svenskt recept), men visst kan man köpa dom lite överallt i världen då dom har blivit populära.

Läs detta om olika Meatballs.

http://en.wikipedia.org/wiki/Meatball

mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha hur fan kan dom sätta en sådan dåligt reporter som Miller, där han sitter och och säger att ingo är champ från Norge.

För att inte tala om hur korkade dom är på brittiska öarna går dom inte i skolan, norwegian meatballs vad fan är det trodde dom gjorde frikadeller.

Dom kända swedish meatballs är svenska och inget annat finns inget annat land som gör som oss (svenskt recept), men visst kan man köpa dom lite överallt i världen då dom har blivit populära.

Läs detta om olika Meatballs.

http://en.wikipedia.org/wiki/Meatball

mvh

Nerike

Norge har köttbullar precis som sverige men däremot danmark kör med frikadeller

Link to comment
Dela på andra sajter

Norge har köttbullar precis som sverige men däremot danmark kör med frikadeller

USA har även dom köttbullar, fast dom är platta och kallas hamburgare

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

BP det ser jag fram emot, du är på min oskrivna lista över dom jag inte träffat än men vill. :great:

Och nej, jag tänker inte skriva vilka som mer är där för jag glömmer alltid några.

Av samma anledning så svarar jag inte längre i trådar typ vilka forumsmedlemmar har du träffat.

Får mig alltid en känga efteråt av dom man glömde skriva dit...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang, du har många roliga kommentarer, vi måste träffas över ett gäng Chang nån gång :drinks:

In the United States meatballs are commonly served with spaghetti as in spaghetti and meatballs

eller pannbiff kanske

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

BP det ser jag fram emot, du är på min oskrivna lista över dom jag inte träffat än men vill. :great:

Och nej, jag tänker inte skriva vilka som mer är där för jag glömmer alltid några.

Av samma anledning så svarar jag inte längre i trådar typ vilka forumsmedlemmar har du träffat.

Får mig alltid en känga efteråt av dom man glömde skriva dit...

Det skall bli mycket trevligt vid lämpligt tilfälle, Pattis ligger nära till hands då.

Låt Changen flöda :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

Heter inte norska köttbullar nåt som kardborrar ungefär?

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Heter inte norska köttbullar nåt som kardborrar ungefär?

Baa

karbonade är ett mellanting av pannbiff och hamburgare

Link to comment
Dela på andra sajter

karbonade är ett mellanting av pannbiff och hamburgare

Pannbiff utan lök och mindre fett än McD alltså?

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mc Donalds=skitmat som inte ens är billigt.Max är ju mycket bättre om man nu ska ha sån junkfood. Men jag äter mycket hellre KhaoPadGai eller nått än en sketen Bigmac. Även karbonade är godare än en fes ljummen Bigmac :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mc Donalds=skitmat som inte ens är billigt.Max är ju mycket bättre om man nu ska ha sån junkfood. Men jag äter mycket hellre KhaoPadGai eller nått än en sketen Bigmac. Även karbonade är godare än en fes ljummen Bigmac :rolleyes:

köttbullar på max new house i naklua det är grejer det

Link to comment
Dela på andra sajter

Max New House ser anspråkslöst ut både utanför och på insidan, men gud så go mat dom serverar B)

post-3290-125036577129_thumb.jpg

post-3290-125036577586_thumb.jpg

Och en sida av den enkla menyn, köttbullar, wienerschnitzel och pyttipanna... vad kan man mer önska sig? nada. :crazy:

post-3290-125036577978_thumb.jpg

post-3290-125036577129_thumb.jpg

post-3290-125036577586_thumb.jpg

post-3290-125036577978_thumb.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt Lamai64 min favorit är lövbiffen med råstekt potatis och vitlökssmör den är hon super på.

Om du läser det här Clion så ska vi dit i vinter, sen tar vi ett besök på BTTs sjuelva på tillbaka vägen när vi ändå är i Naklua

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

va billigt käk det ska bli toppen :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...