Jump to content
IGNORERAD

Hur Mycket Tål Ni


Avregistrerad clion

Recommended Posts

White Russian! Är inte det den delikata blandningen av Explorer och Tippex? whistle.gif

jap.gif

heh, var den enda drickan som fanns med som jag drack/dricker.

Jäger+fanta saknades helt från listan, skamligt.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    5

  • Broskan

    3

  • måne

    2

  • Bibben

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tål o tål, beror väl på vad ska göra när man druckit färdigt, vissa organ verkar tåla mindre innan dom säger upp sig för natten.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tål o tål, beror väl på vad ska göra när man druckit färdigt, vissa organ verkar tåla mindre innan dom säger upp sig för natten.

Baa

Ja fy hondan å stå där med aktivt fortplantnings organ och hjärnan lägger av...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fy hondan å stå där med aktivt fortplantnings organ och hjärnan lägger av...

Och den bättre hälften av familjen redan sover, det är då det gäller att ta en till och inbilla sig att borta bra hemma bäst gäller även i LOS.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och den bättre hälften av familjen redan sover, det är då det gäller att ta en till och inbilla sig att borta bra hemma bäst gäller även i LOS.

Baa

Det värsta med situationen är att den inte är sällsynt. Å det är väl enda gången man vaknar med kopparslagare och garvar bara för att man vaknar i rätt säng

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tydligen 27 vodkashots :drinks: har för mig att det brukar slinka ner betydligt mer men men.Mvh Måne

Måne

Ja Ja.det vet vi ju vem som bestämmer i den familjen.Drömma sig tillbaks :blink::blink::na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jadu clion!Antalet vodkashots bestämmer herr måne själv men i övrigt så försöker vi finna en medelväg i det mesta vi gör,men neka mig mig om jag ska gå på fest!!!så långt har hon inte kommit än.Och ska hon någonstans så har vi inhandlat en fin 23-växlad cykel åt henne som får användas vid transport till önskade mötesplatser :great: Så en så länge har du en bit kvar innan jag släpper toffelstämpeln på dig :na: .Att släppa henne så långt som du gjort kommer du bittert att få ångra.(hur mycket får du i veckopeng?)Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

obegränsat :mdr: hon är unik he he

kan gå å ta 7-9 klirarre hon har aldrig sagt nåt.får du ta en pilsner :angry:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...