Jump to content
IGNORERAD

Och Guldet Går Till..

ITOY
 Dela

Vilket lag blir svenska mästare i ishockey 2009/2010?  

7 röster

1. 1. Ja vilka tar guldet?

• Det blir Brynäs.
      4
    • Helt klart Brynäs
      3
    • Ja få se nu...hmmm Brynäs
      0

Recommended Posts

AIK?

Eller HV?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Hej Grabbar.

Nu är det så att Västra Frölunda vinner,för föra säsongen var dom skit.

Men iår blir det FRÖLUNDA :clapping::preved::na::drinks:

Mvh Maitan :drinks: Nu går jag till sängs GODNATT

Fa´n Mait, går du och lägger dig före midnatt?

Tjena Mait, gubben som stör, hur är det med vädret i Jomtien, Soi 2? Nu kan jag inte så mycket om hockey men hellre Västra Frölunda än Solna och Skansen.

:whistle:HEJA FRÖLUNDA :whistle:

:whistle: HELLRE FRÖLUNDA GUBBEN :whistle:

Jag har en fråga till ADMIN.

Har ni infört begränsningar på hur många SMILEYS det får finnas i ett inlägg??

När jag sände ett svar till Mait i tråden så kommer det upp ett svar som säger du har för många SMILEYS i ditt inlägg, jag var tvungen att ta bort några av Maits SMILEYS för att kunna sända svaret. Menar ni verkligen att det finns begränsningar på SMILEYS?

EN IRRITERAD GUBBEN

Du har för många smileys i ditt inlägg.

KAN INTE ENS SÄNDA DETTA P.G.A. vete fan vad

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Fa´n Mait, går du och lägger dig före midnatt?

Tjena Mait, gubben som stör, hur är det med vädret i Jomtien, Soi 2? Nu kan jag inte så mycket om hockey men hellre Västra Frölunda än Solna och Skansen.

:whistle:HEJA FRÖLUNDA :whistle:

:whistle: HELLRE FRÖLUNDA GUBBEN :whistle:

Jag har en fråga till ADMIN.

Har ni infört begränsningar på hur många SMILEYS det får finnas i ett inlägg??

När jag sände ett svar till Mait i tråden så kommer det upp ett svar som säger du har för många SMILEYS i ditt inlägg, jag var tvungen att ta bort några av Maits SMILEYS för att kunna sända svaret. Menar ni verkligen att det finns begränsningar på SMILEYS?

EN IRRITERAD GUBBEN

Du har för många smileys i ditt inlägg.

KAN INTE ENS SÄNDA DETTA P.G.A. vete fan vad

hej gubben

jag tycker att frölundaiter skall få så många smileys som man önskar, detta är ett ofog utav p3

men en begränsning av andra lag går bra

mvh jannegbg

Dela på andra sajter

Hej Gubben,

Det är förstås svårt att säga exakt hur många smileys det ska få finnas i ett inlägg.

Men vi vill inte ha en utveckling där majoriteten av inläggen endast består av gula gubbar... plus långa citat av tidigare inlägg. Så är det på en del thaiforum, ingen nämnd ingen glömd!

Ursäkta mig, men att behöva plöja igenom ett långt inlägg som bara består av citat av det man tidigare läst och sen till sist endast finna ett antal olika gula gubbar längst ner i inlägget som nytt material är inget som roar mig. Det är för all del möjligt att författaren lagt ner stor tankemöda på att välja ut exakt rätt kombination av smileys, men jag är ändå av åsikten att har man inget att skriva kan man hellre låta bli.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hockey är inte så interessant nu för tiden. Men apropå smileys så saknar jag kvantiteten av dessa som fanns i gamla Mpr.

Dela på andra sajter

Hej Gubben,

Det är förstås svårt att säga exakt hur många smileys det ska få finnas i ett inlägg.

Men vi vill inte ha en utveckling där majoriteten av inläggen endast består av gula gubbar... plus långa citat av tidigare inlägg. Så är det på en del thaiforum, ingen nämnd ingen glömd!

Ursäkta mig, men att behöva plöja igenom ett långt inlägg som bara består av citat av det man tidigare läst och sen till sist endast finna ett antal olika gula gubbar längst ner i inlägget som nytt material är inget som roar mig. Det är för all del möjligt att författaren lagt ner stor tankemöda på att välja ut exakt rätt kombination av smileys, men jag är ändå av åsikten att har man inget att skriva kan man hellre låta bli.

Herr Chang har talat.

:rtfm::dance1::clapping::preved::na:

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Tack Farang för den utmärkta illustrationen av det jag menar.

Hoppas det inte var en alltför stor ansträngning att välja ut lämpliga gula gubbar...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Brynäs vinner!

Den här bussen stod vid Grönan igår och som den visar var det ju ett tag sen sist. <_<

Men nu är det dax :great:

post-3133-124997668925_thumb.jpg

post-3133-124997668925_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Tack Farang för den utmärkta illustrationen av det jag menar.

Trevligt att du tog det på rätt sätt, och jag håller väl med dig till ungefär 95%.

Jag är inte helt anti gula gubbar, tycker dock inte dom skall dominera ett inlägg.

En eller två gula gubbar på rätt ställen kan göra stor nytta.

On Topic.

Jag skiter i vem som vinner guldet :na:

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Trevligt att du tog det på rätt sätt, och jag håller väl med dig till ungefär 95%.

Jag är inte helt anti gula gubbar, tycker dock inte dom skall dominera ett inlägg.

En eller två gula gubbar på rätt ställen kan göra stor nytta.

On Topic.

Jag skiter i vem som vinner guldet :na:

Hej Farang,

Självklart får man använda smileys i sitt inlägg, det bara ter sig lite lamt om det är det enda inlägget består av.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Chryzaliz,

Jo du i vinter får alla andra lag akta sig för nu blir det åka av!

Man kan nog t.o.m säga att det blir Insane... :yes:

Mvh

Thaifan

Dela på andra sajter

Nu är jag iof sig inget hockeyfan. Har kanske varit det en gång. Mer änn nu i alla fall. Vissa grejer tröttnar man ju på.

Har inte bara att göra med Leksands brist på sportsliga framgångar de senaste åren. Vore ju trots det kanske intressant

och höra mer nyanserade motiveringar till varför Brynäs vinner i år och att motståndarlagen suger. T ex att de bytt tränare,

fått fina nyförvärv, bytt träningsupplägg, ändrat sina kostvanor, gått bra i träningsmatcherna, klarar sig ifrån skador eller

varför inte rent av varit och laddat upp i fiskebyn inför säsongstarten... Den där vi mot dem pöbelmentaliteten som en del

suportrar ägnar sig åt där de är ett med laget ger jag för övrigt inte mycket för. I alla fall inte när det går till överdrift.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...