Jump to content
IGNORERAD

Sthlm: Grill Gröndal 29 Eller 30 Augusti?


honken

Recommended Posts

Nu börjar sommaren ta slut, så varför inte avsluta med ett litet grill partaj i sthlm?

Gissar att till denna lördag eller söndag så är folk lediga och friska och krya och orkar därmed brassa på med lite kött på gallret.

Och givetvis är det gagball som gäller på de som snackar allt för mycket :)

Sist men inte minst så har jag grillgallrena hos mig, och har vi tur så kommer Odin så han äntligen kan ta hem dom efter grillningen :)

Skriv i tråden om ni diggar eller hatar detta.

PS: Clion shh :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Röstar på lördagen. Jag tar mig tändstickor som vanligt.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skitkul general Honken, men ssv. så är jag troligtvis i Hälsingland eller Dalarna och jagar Björn .

Men om jag har tröttnat eller är jag hemma och provianterar eller nåt å då lovar jag att närvara.

En annan transportlösning för gallren är ju att rekvirera någon av de ohängda Odinynglen...

Fast grillad Björnbiff e ju en delikatess så lyckas jag så kan jag väl inte låta bli att komma ner å skryta..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Röstar på lördagen. Jag tar mig tändstickor som vanligt.

Bra skit det, tändstickor behövs alltid.

Skitkul general Honken, men ssv. så är jag troligtvis i Hälsingland eller Dalarna och jagar Björn .

Men om jag har tröttnat eller är jag hemma och provianterar eller nåt å då lovar jag att närvara.

En annan transportlösning för gallren är ju att rekvirera någon av de ohängda Odinynglen...

Fast grillad Björnbiff e ju en delikatess så lyckas jag så kan jag väl inte låta bli att komma ner å skryta..

Gött, jag ser till att förvarna björn och älg och norrlänning så skogarna är helt tom, då finns det inget annat än att komma tebax o grilla :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är stor sommarfest i Thaitemplet i Vendelsö den 29:e hela dagen så antingen kör man där eller så kanske det är lämpligt att välja en annan dag att ha MPR-träff

Jag bor nära Thaitemplet så om någon vill kan vi samordna och grilla i min trädgård

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det fest i Thaitemplet. Borde vi säkert kunna ändra dag så fler dyker upp. För mig spelar det mindre roll., Kan jag så kommer jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Byta datum på grill då?

Göra lite plats för tempel istället...

Tankar om det folket?

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om alla MPR:are som kommer till Thaitemplet den 29:e kunde ha ett lätt igenkänligt märke !

Kul idé ??

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

En armbindel med MPR, kanske?

haha, bättre med ett rambo pannband med MPR loggan på :)

Såklart det är alkohol förbud, inte som man sitter i kyrkan o krökar loss som en galning för den delen heller, även om tanken slagit än :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk på att det är totalt alkohol förbud där.

Visa respekt för det tack.

Mvh Repe :wai:

Inte många som bryr sig om det. Sist såg jag massor med folk som satt och ölade.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...