Jump to content
IGNORERAD

Lägenhet Västerås


kenneth073

Recommended Posts

Hej 

Grabben har fått sitt första jobb och ska flytta till Västerås 1 juni.

Verkar vara svårt att få tag på lägenheter där ,han söker 1 eller 2 rum o kök .

Någon Västeråsare här på forumet som vet om någon ledig lägenhet  ,även kranskommuner typ Hallstahammar ,Surahammar.funkar.

Thairelaterat ? Han är halvthai 😄

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kontaktat dom flesta större bolag ,både ringt o registrerat på internet men inget napp än 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ville egentligen inte skriva detta, men det känns som att våra stora ledare försöker lösa bostadsbristen, på ett fruktansvärt sätt...

 

Det blir strax flera tusen lediga bostäder i Sverige!

Eller så får väl sonen hyra in sej på ett äldreboende, de håller på att få gott om plats...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

Ville egentligen inte skriva detta, men det känns som att våra stora ledare försöker lösa bostadsbristen, på ett fruktansvärt sätt...

 

Det blir strax flera tusen lediga bostäder i Sverige!

Eller så får väl sonen hyra in sej på ett äldreboende, de håller på att få gott om plats...

 

 

MVH

Berätta mer!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev hamnoi:

Berätta mer!

Å, bara nåt jag läste från en SVT journalist.

 

kristoffer-viita-twitter.thumb.jpg.387abe35898c14016010efde98579d26.jpg

 

 

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan
On 4/8/2020 at 5:28 PM, kenneth073 said:

Hej 

Grabben har fått sitt första jobb och ska flytta till Västerås 1 juni.

Verkar vara svårt att få tag på lägenheter där ,han söker 1 eller 2 rum o kök .

Någon Västeråsare här på forumet som vet om någon ledig lägenhet  ,även kranskommuner typ Hallstahammar ,Surahammar.funkar.

Thairelaterat ? Han är halvthai 😄

 

Jag kollade på blocket.
Antar att det är en högskolestad och att den är Coronastängd för jag såg att det finns en del små lägenheter lediga omgående och fram till högskolan börjar igen. Men där finns kanske andra också.

 


 

Link to comment
Dela på andra sajter

Lär väl bli sjunkande priser på lägenheter, bara för farsan o lätta på lädret och göra en bra investering?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

Å, bara nåt jag läste från en SVT journalist.

 

kristoffer-viita-twitter.thumb.jpg.387abe35898c14016010efde98579d26.jpg

 

 

 

 

MVH

 

Nu är han ju inte SvT anställd utan frilansjournalist och behöver väl lite uppmärksamhet men det mildrar ju inte vad han skriver. Vissa har inga spärrar tydligen. Kan kanske få lite motsatt effekt kan man hoppas.

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Captain Morgan:

Jag kollade på blocket.
Antar att det är en högskolestad och att den är Coronastängd för jag såg att det finns en del små lägenheter lediga omgående och fram till högskolan börjar igen. Men där finns kanske andra också.

 


 

Det finns massvis på blocket typ 1 rum delad kök o toa.

Jag är glad han fick jobb i dessa tider innan utbildningen är färdig .

Själv gör jag 5 st 12-14 timmars jobb under påskhelgen

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Soengsang:

Lär väl bli sjunkande priser på lägenheter, bara för farsan o lätta på lädret och göra en bra investering?

Fårväl bli så i slutändan men priserna har inte gått ner märkbart än 

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan
3 hours ago, kenneth073 said:

Fårväl bli så i slutändan men priserna har inte gått ner märkbart än 

Prisnergång hänger i första hand på den lokala arbetsmarknaden och blir nog inte märkbar förrän framåt hösten.

Här får du snabbast fram färsk statistik på fastighetspriser för avslutade affärer:   https://www.maklarstatistik.se/omrade/riket/vastmanlands-lan/vasteras/#/bostadsratter/48m

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...