Jump to content
IGNORERAD

Vill Skriv Om Min Sorg(Svensk I Thailand)


Maitan

Recommended Posts

Hej alla.

Vill bara skriva lite om min svärfar som dog i måndags.Jag och Pen plus barnen var och hälsade på under helgen där

han låg på ett sjukhus i Nakon Sawan.Kom hem på söndags kvällen,men måndags eftermiddag ringer de från sjukhuset

han låg på,att det var nära ville att vi skulle komma.Nu blev det så vi kom fem minuter försent,han hade försökt

enligt personalen ville gärna se sin dotter innan han gick vidare.Svärfar ock jag var mycket nära vänner en mycket

trevlig man,han var som en far till mig.Som en sak som hände i söndags och hälsade på,ensyster kommer fram till

sängen å säger till Charita att hon har en fin farang pappa.I dem mån som svärfar kunde prata sa han att systern

skulle hålla sig borta från hans dotters farang.(ler)Som det sista vill jag säga att Thai kvinnor lurar inte bara faranger

utan sina egna med.Svärfar var skild långt tillbaka.

Med Vänliga Hälsningar Maitan.

(Ps:HansG hoppas att detta är bättre läsning än fotboll)ville sända med bild men det gick inte.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Beklagar av hela mitt hjärta sorgen. :wai: t . Att luras är nog inte typisk bara för Thailändskor utan förekommer överallt. Även här i Sverige luras

det för fullt. :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Maitan!

Jo ibland så betyder fotbollen lite i livet. Beklagar uppriktigt sorgen.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

:wai: Beklagar sorgen till hela din familj Maitans,du och jag hade en go pratstund om livet med thaitjejer o dyl, det va under songkran om du minns. Chook dee :wai:

Mvh: Gnagarn o Pim

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen Maitan!

Jo, jag var nog lite tjurig när jag skrev om din tråd angående fotboll och blåvitt. Måste vaknat på fel sida. Ber därför om ursäkt.

Heja blåvitt!

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja håller med ovanstående/livet måste gå vidare/vi syns i Dec har lagt undan 1 kilo gulingar till din macka

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan,

Du skall inte vara lessen.

Döden är en del av livet och fanns inte döden skulle livet vara värdelös.

Det vad som blir kvar av den döde i våra tankar och hjärtan utgör dennes värdighet.

Så låt os sträva att bli ihågkomna som de människor vi vill bli sedda som också i livet.

Med vänliga hälsningar!

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan!

Beklagar sorgen, men som sagt det enda vi vet om livet är att vi alla ska den vägen vandra fast vi ej när.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...