Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

9 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Orkar inte upprepa allting, läs tidigare kommentarer varför Ivermectin och HCQ mig fungerar. Du har helt fel, vaccin hjälper och smittar inte. Det är bara konspirationsteoretiker och de som tror på alternativ fakta och fake news som kommer att drabbas av stora problem. 

Vaccin är inte bra för alla... 

https://www.nationthailand.com/in-focus/40003542

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2021-07-20 at 20:41, skrev John Khonken:

Vad tror du själv. Och vad är det som är så viktig vad jag tror. Vad som framkommit är att vaccinet består till ca 99 % av Graphene oxid. Om det har något med din fråga får tiden utvisa.

För att jag länkar till en artikel behöver man inte tro allt som står där. Du får gärna tala om vad du tror och inte

Jag är själv skeptisk till att ta ett vaccin som tagits fram i en hast och tycker också att Ivermectin mfl mediciner borde studeras mer. 

 

Att viruset är framställt i labbet i wuhan och släppts ut av misstag tror jag är en möjlig teori. 

Men att det skulle innehålla 5g mottagare lägg av, inte en chans. 

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Har jag skrivit om 5 G. Att vaccinet innehåller det. Tveksamt att jag gjort det.  Men Big P vill åt mänsklighetens DNA. Hur ska dom göra det? Allt för den goda sakens skull. Inget annat. För Big P gör bara goda saker

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
11 timmar sedan, skrev Tallviking:

Om du lyssnar på mitt sista inklipp får du vilka som utfört studien som visar att runt 99 % består av Grahpene Oxid.  Det är en spansk studie. Rapporten finns . Förstudien finns att läsa. Du får tro vad du vill propaganda eller riktiga studier. Att du tror på propaganda är inte ovanligt. 

Du har det kämpigt nu TV. Men kämpa på. Det viktigaste är bara att inte ha fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

These Spanish researchers have found that over 99 percent of the Pfizer vaccine is graphene oxide.”

 

Misleading: These claims state that the analysis is an official study from the University of Almería. However, the university has “unequivocally” distanced itself from the analysis that claims to have found graphene oxide in a vial of the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine.

https://healthfeedback.org/claimreview/there-is-no-conclusive-evidence-that-the-pfizer-biontech-covid-19-vaccine-contains-graphene-oxide/

Ändrades av 65Selander
Link to comment
Dela på andra sajter

Så retarda...frugan tvingades till test och fick betala för det,negativt. Nu efter 7 dgr vill de att hon ska pröjsa igen för ett test och så ringer de att alla i familjen ska in och ta ett test och betala för det!! Och sen ska alla in igen efter 7 dgr och ta ännu ett test. 

Sa åt henne att be dom dra åt helvete..vill de testa så får de stå för det. 

Fiska efter pengar till förbannelse..😅😅😅

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Moipenyang:

Så retarda...frugan tvingades till test och fick betala för det,negativt. Nu efter 7 dgr vill de att hon ska pröjsa igen för ett test och så ringer de att alla i familjen ska in och ta ett test och betala för det!! Och sen ska alla in igen efter 7 dgr och ta ännu ett test. 

Sa åt henne att be dom dra åt helvete..vill de testa så får de stå för det. 

Fiska efter pengar till förbannelse..😅😅😅

Låter helt galet.

Vilka är de? Och var händer detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev frogfish:

Låter helt galet.

Vilka är de? Och var händer detta?

Eller hur! Sjukhuset, Udon Thani området. Jävla hönsgård hela landet nu. 

Ändrades av Moipenyang
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
2 timmar sedan, skrev 65Selander:

These Spanish researchers have found that over 99 percent of the Pfizer vaccine is graphene oxide.”

 

Misleading: These claims state that the analysis is an official study from the University of Almería. However, the university has “unequivocally” distanced itself from the analysis that claims to have found graphene oxide in a vial of the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine.

https://healthfeedback.org/claimreview/there-is-no-conclusive-evidence-that-the-pfizer-biontech-covid-19-vaccine-contains-graphene-oxide/

Har du lyssnat vad jag klippte in.  Där talar dom om namnet på forskargruppen i Spanien. Är det samma?????

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minutes ago, John Khonken said:

Har du lyssnat vad jag klippte in.  Där talar dom om namnet på forskargruppen i Spanien. Är det samma?????

Det är säkerligen de eftersom min länk hänvisar till samma källa som du anger, se bild.
Men ange gärna namnet på forskargruppen.
För övrigt så är University of Almería ett spansk Universitet
 

 

image.png.b9ad11177896de6a7f2e237d458e62f6.png

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Det verkar som det är skilda åsikter från samma grund. Då ska jag läsa igen och försöka förstå vem som far med osanning. Att ljuga får vaccinnissarna göra. Jag går efter fakta.

Selander du får inte skriva 99 % Graphene Oxid MPR poliserna går i spinn och får hjärtklappning modell större

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
3 timmar sedan, skrev 65Selander:

These Spanish researchers have found that over 99 percent of the Pfizer vaccine is graphene oxide.”

 

Misleading: These claims state that the analysis is an official study from the University of Almería. However, the university has “unequivocally” distanced itself from the analysis that claims to have found graphene oxide in a vial of the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine.

https://healthfeedback.org/claimreview/there-is-no-conclusive-evidence-that-the-pfizer-biontech-covid-19-vaccine-contains-graphene-oxide/

Jag har läst slutsatsen på Svenska. Snacka om att undvika sakfrågan. Precis som här på MPR. 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

3 minutes ago, John Khonken said:

Jag har läst slutsatsen på Svenska. Snacka om att undvika sakfrågan. Precis som här på MPR. 

Vore trevligt om du kunde ange namnet.
Men ange gärna namnet på forskargruppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minutes ago, John Khonken said:

Jag har läst slutsatsen på Svenska. Snacka om att undvika sakfrågan. Precis som här på MPR. 

Det går inte längre att svara dig utan att det blir lyteskomik. Finns det längre någonting som är för absurt för dig att länka till eller försvara? Kommer bara skiten från ”rätt håll” så är du beredd att tro på saker som en normalbegåvad 6-åring skrattar åt. Du måste få kommission av Pfizer; inget annat har fått mig, en relativt Covid-vaccin skeptisk person, att vilja injicera en skeppslast vaccin som dina sinnesslöa inlägg.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev John Khonken:

Har jag skrivit om 5 G. Att vaccinet innehåller det. Tveksamt att jag gjort det.  Men Big P vill åt mänsklighetens DNA. Hur ska dom göra det? Allt för den goda sakens skull. Inget annat. För Big P gör bara goda saker

Läser du inte artiklarna du länkar till och som du hävdar är bra och sanningsenliga? 

Eller har du kommit på vilket dravel du länkat till och gör en dålig pudel nu? 

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
2 timmar sedan, skrev Atom:

Det går inte längre att svara dig utan att det blir lyteskomik. Finns det längre någonting som är för absurt för dig att länka till eller försvara? Kommer bara skiten från ”rätt håll” så är du beredd att tro på saker som en normalbegåvad 6-åring skrattar åt. Du måste få kommission av Pfizer; inget annat har fått mig, en relativt Covid-vaccin skeptisk person, att vilja injicera en skeppslast vaccin som dina sinnesslöa inlägg.

svamel svamel svamel som vanligt. 

Gå gärna in och läs vad Phizer säger själva om sitt så kallade vaccin. Botar det. I så fall varför blir folk smittade med sina två jabbar

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
2 timmar sedan, skrev LTD:

Läser du inte artiklarna du länkar till och som du hävdar är bra och sanningsenliga? 

Eller har du kommit på vilket dravel du länkat till och gör en dålig pudel nu? 

Förlåt . Att jag ska vara ansvarig för allt jag länkar till är mindre smart. 

Är du till 100 % ansvarig till allt du länkar till. Då dör MPR för vad jag vet länkar du aldrig

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
3 timmar sedan, skrev 65Selander:

 

Vore trevligt om du kunde ange namnet.
Men ange gärna namnet på forskargruppen.

Du har länken i det jag klistrade in. Du behöver lyssna ca 15 minuter. Vill du inte det . Up too you

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev John Khonken:

Förlåt . Att jag ska vara ansvarig för allt jag länkar till är mindre smart. 

Är du till 100 % ansvarig till allt du länkar till. Då dör MPR för vad jag vet länkar du aldrig

Här kommer lite länkar om Ivermectin. 

Om Ivermectin funkar mot covid eller ej låter jag vara osagt men helt klart intressant och dom som sågar Ivermectin borde ta sig en liten funderare till. 

 

Läslänk

https://www.nobelprize.org/prizes/medicine/2015/7574-pressmeddelande-2015/

 

 

Filmlänk

 

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Bara lugn. Biden sa att om man har tagit "vaccinet" injektionen så kan man inte få covid. Så det så.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

8 minutes ago, John Khonken said:

Du har länken i det jag klistrade in. Du behöver lyssna ca 15 minuter. Vill du inte det . Up too you

Suck. Lönlöst att be dig någongång svara på något 

I rest my case.
image.png.e064c048d3b53eca5dfadff33ac130ec.png
 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
33 minuter sedan, skrev John Khonken:

svamel svamel svamel som vanligt. 

Gå gärna in och läs vad Phizer säger själva om sitt så kallade vaccin. Botar det. I så fall varför blir folk smittade med sina två jabbar

Svammel svammel svammel. 

Fråga Pfizer/BoiNTech. 

Byt inte ämne nu igen och ställ inga motfrågor. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
30 minuter sedan, skrev John Khonken:

svamel svamel svamel som vanligt. 

Gå gärna in och läs vad Phizer säger själva om sitt så kallade vaccin. Botar det. I så fall varför blir folk smittade med sina två jabbar

För att vara så insatt som du är så tycker jag att det är dåligt att inte kunna stava till Pfizer

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
4 timmar sedan, skrev John Khonken:

Jag har läst slutsatsen på Svenska. Snacka om att undvika sakfrågan. Precis som här på MPR. 

Använde du Google översätt och det blev lite fel? Undvik inte sakfrågan och byt inte ämne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...