Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Fritte Vad tror du deras syfte är ??????. Jag kan lova dig  det är inte presentera all fakta. Faktakoll är lika mycket bluff . Ren propaganda

 

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Jag förstår varför du tycker. Du klarar inte själv att söka fakta och bilda dig en egen uppfattning. Det är synd om dig stackare. 

Hur ska du ha det? Är det bra eller dåligt att söka efter fakta? 

Själv tycker jag nog att det du gör, klistra in meningar som passar ens uppfattning utan att ange källan, är det sämsta alternativet.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 timmar sedan, skrev NiceBeaver:

 

Hur ska du ha det? Är det bra eller dåligt att söka efter fakta? 

Själv tycker jag nog att det du gör, klistra in meningar som passar ens uppfattning utan att ange källan, är det sämsta alternativet.

Hur gör du själv. Jag har presenterat fakta över ett år. Jag har slutat för ingen bryr sig. Börja du så ska jag fundera på att börja igen.  

Ps läs om Henry här ovan. Jag presenterade mina fakta. Sedan fick ni patentnumret av Enis, Hur många sökte fakta om det . Hur många var totalt ointresserade som vanligt. Jag visade att det fanns runt 275 studier där Ivermectin visade sig fungera. 

Om jag är dålig på att söka fakta eller inte ska jag inte bedöma.  På min tråd har jag sedan mars 2020 presenterat fakta lagt in länkar. Så gå tillbaka ska du se. Men tröttnat när man inte diskuterar sakfrågan utan skjuter budbäraren  . 

Bävern en sak till. Jag kommer öka tills mass formationen upplöses

Ha en bra söndag

Ps Lyssna ovan på fakta från John C

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev John Khonken:

Hur gör du själv. Jag har presenterat fakta över ett år. Jag har slutat för ingen bryr sig. Börja du så ska jag fundera på att börja igen.  

Ps läs om Henry här ovan. Jag presenterade mina fakta. Sedan fick ni patentnumret av Enis, Hur många sökte fakta om det . Hur många var totalt ointresserade som vanligt. Jag visade att det fanns runt 275 studier där Ivermectin visade sig fungera. 

Om jag är dålig på att söka fakta eller inte ska jag inte bedöma.  På min tråd har jag sedan mars 2020 presenterat fakta lagt in länkar. Så gå tillbaka ska du se. Men tröttnat när man inte diskuterar sakfrågan utan skjuter budbäraren  . 

Bävern en sak till. Jag kommer öka tills mass formationen upplöses

Ha en bra söndag

Ps Lyssna ovan på fakta från John C

Du har bara presenterat fake news och alternativ fakta. Inget annat. Du diskuterar inte sakfrågan överhuvudtaget. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kunde inte ignorera denna.

 

 

Polish_20220116_180725778.jpg

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Hur gör du själv. Jag har presenterat fakta över ett år. Jag har slutat för ingen bryr sig. Börja du så ska jag fundera på att börja igen.  

Ps läs om Henry här ovan. Jag presenterade mina fakta. Sedan fick ni patentnumret av Enis, Hur många sökte fakta om det . Hur många var totalt ointresserade som vanligt. Jag visade att det fanns runt 275 studier där Ivermectin visade sig fungera. 

Om jag är dålig på att söka fakta eller inte ska jag inte bedöma.  På min tråd har jag sedan mars 2020 presenterat fakta lagt in länkar. Så gå tillbaka ska du se. Men tröttnat när man inte diskuterar sakfrågan utan skjuter budbäraren  . 

Bävern en sak till. Jag kommer öka tills mass formationen upplöses

Ha en bra söndag

Ps Lyssna ovan på fakta från John C

Kul att du ställer en motfråga istället för att svara. Jag kommer med fakta och länk som alltid bevisar motsatsen till det du kommer med. Ytterst sällan du har med en länk utan bara klistrar in påståenden.

Men du svarade inte på min fråga ovan när du kom med motstridiga uppgifter. Ska man eller ska man inte söka efter fakta? Dock ser jag fram emot nya fina konspirationer från dej. Stor humor.

Du påstår att det finns 275 studier att hästmedicinen fungerar. I så fall finns det 2750 studier som säger att den inte fungerar. Så det kanske är dags att du plockar fram ditt "ess i rockärmen" som du hävdade att du hade när det gällde Trump. Du visade det inte då, så varför inte nu. Hittills har det ju visats att du alltid haft fel så fort du publicerar något.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev NiceBeaver:

 

Hur ska du ha det? Är det bra eller dåligt att söka efter fakta? 

Själv tycker jag nog att det du gör, klistra in meningar som passar ens uppfattning utan att ange källan, är det sämsta alternativet.

Är det vad du hänger upp dig på. Då kan du varken läsa eller förstå något.  Varför läser du inte allt innan du hoppar in och gör dig korkad. För att du ska förstår så hjälper jag självklart en mindre vetande person som du.

Ni snillen här hänvisar till något som heter faktachek hos google . Varför ni tror på allt som dom skriver förstår inte jag. Var får dom sina fakta ifrån

Medans vad jag skriver är att man ska söka fakta från flera håll smartash. Sedan bilda sig en egen uppfattning. 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
3 timmar sedan, skrev John Khonken:

Är det vad du hänger upp dig på. Då kan du varken läsa eller förstå något.  Varför läser du inte allt innan du hoppar in och gör dig korkad. För att du ska förstår så hjälper jag självklart en mindre vetande person som du.

Ni snillen här hänvisar till något som heter faktachek hos google . Varför ni tror på allt som dom skriver förstår inte jag. Var får dom sina fakta ifrån

Medans vad jag skriver är att man ska söka fakta från flera håll smartash. Sedan bilda sig en egen uppfattning. 

De flesta har nog bildat sin egen uppfattning. 
Sedan finns det några få som syr samman 1+1 och får 7 som resultat. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skall ni få höra hur man botar och även förebygger infektioner av både virus o baccilusker.

 Detta är min egen fundering och ev slutsats. Jag förbehåller mig rätten att ha helt fel o lämnar inga garantier att det funkar eller att man ändå inte kan bli sjuk ( precis som dom stora läkemedelsbolagen friskrivningar 😜 )

 

Detta är upprinnelsen till min tanke,,,

Jag har följt en viss doktor som heter https://robertlustig.com

 I en podd så diskuterades detta med socker, glukos, kolhydrater osv.

Där sade han att allt är beroende av glykos. växter, djur ja allt mellan himmel och jord är på något sätt beroende av detta. 
Då slår det mig att om man nu inte tillför kroppen detta och om man tömmer kroppen på glykogenet så kommer man att drivas av ketoner i stället vilket inte är farligt ( har många studier visat att människokroppen fungerar utmärkt på )

Då ger man väl inte virus o baciller något att äta, då dessa  borde vara beroende av och livnära sig på glukos/glykogenet i kropparna med resultat att dom svälter ihjäl.  
 

Jag kan ha fel men jag återkommer om 5 år då detta borde testas ordentligt och se vilka ev biverkningar det har åstadkommit och ev resultat.   
 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

”Hundra procent säkert att djuren ger nya pandemier”

 

Ursprunget för coronaviruset som har lamslagit världen är ”definitivt” fladdermössen. Och det är ”hundra procent sannolikt” att djurvärlden kommer att ligga till grund för nya pandemier i framtiden. Det säger Björn Olsen, professor i infektionssjukdomar, i TV4:s Nyhetsmorgon.

– Det är bekymmersamt, naturligtvis.

Olsen visar en karta med världens megastäder, som enligt honom skapar ”kokpunkter” där människor och djur bor nära varandra, och där nya virus därmed kan dyka upp.

– Det sannolika är att det händer i de här kokpunkterna.

Han säger också att alla pandemier från början orsakas av zoonoser, alltså att viruset sprids från djur till människa. Därför anser Olsen att det i framtiden är ”otroligt viktigt” med forskning, övervakning och internationellt samarbete.

 

https://omni.se/hundra-procent-sakert-att-djuren-ger-nya-pandemier/a/MLJ7G0

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Tallviking:

”Hundra procent säkert att djuren ger nya pandemier”

 

Ursprunget för coronaviruset som har lamslagit världen är ”definitivt” fladdermössen. Och det är ”hundra procent sannolikt” att djurvärlden kommer att ligga till grund för nya pandemier i framtiden. Det säger Björn Olsen, professor i infektionssjukdomar, i TV4:s Nyhetsmorgon.

– Det är bekymmersamt, naturligtvis.

Olsen visar en karta med världens megastäder, som enligt honom skapar ”kokpunkter” där människor och djur bor nära varandra, och där nya virus därmed kan dyka upp.

– Det sannolika är att det händer i de här kokpunkterna.

Han säger också att alla pandemier från början orsakas av zoonoser, alltså att viruset sprids från djur till människa. Därför anser Olsen att det i framtiden är ”otroligt viktigt” med forskning, övervakning och internationellt samarbete.

 

https://omni.se/hundra-procent-sakert-att-djuren-ger-nya-pandemier/a/MLJ7G0

Det sannolika är att det kommer och kommer komma från Kina. 

 

Så långt stämmer det. 

Sedan Inte alls. 

Tack ni kinesiska lab. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

TV Trodde aldrig jag skulle hålla med dig. Men  ditt inklipp att nya riktiga virus kommer att finnas i framtiden håller jag helt med om

Sista stycket är väldigt viktigt som du säger. Riktig forskning av oberoende forskar som samarbetar över hela världen med öppna per rewiew. Inte Pfizer som leker gud med oss människor. Och mörkar allt

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

”Hundra procent säkert att djuren ger nya pandemier”

 

Ursprunget för coronaviruset som har lamslagit världen är ”definitivt” fladdermössen. Och det är ”hundra procent sannolikt” att djurvärlden kommer att ligga till grund för nya pandemier i framtiden. Det säger Björn Olsen, professor i infektionssjukdomar, i TV4:s Nyhetsmorgon.

– Det är bekymmersamt, naturligtvis.

Olsen visar en karta med världens megastäder, som enligt honom skapar ”kokpunkter” där människor och djur bor nära varandra, och där nya virus därmed kan dyka upp.

– Det sannolika är att det händer i de här kokpunkterna.

Han säger också att alla pandemier från början orsakas av zoonoser, alltså att viruset sprids från djur till människa. Därför anser Olsen att det i framtiden är ”otroligt viktigt” med forskning, övervakning och internationellt samarbete.

 

https://omni.se/hundra-procent-sakert-att-djuren-ger-nya-pandemier/a/MLJ7G0

Olsen klamrar sig fast i rampljuset.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 av mina barnbarn har fått corona, lite feber har dom, men annars inga större problem.

Deras föräldrar testades båda med negativt svar.

Eftersom deras föräldrar inte får gå ut, så handlade frugan mat till dom och lämnade vid dörren.

 

 

   FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev FF:

2 av mina barnbarn har fått corona, lite feber har dom, men annars inga större problem.

Deras föräldrar testades båda med negativt svar.

Eftersom deras föräldrar inte får gå ut, så handlade frugan mat till dom och lämnade vid dörren.

 

 

   FF

1 av mina 5 nu. 

Eller om det var 2.

Sprids som sjutton nu i Sverige. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-01-16 at 08:14, skrev John Khonken:

Helt jävla rätt. Tänk att Danskarna alltid är bättre än oss

Intressant att du vänt och tycker att Vaccinationskrav är bra eller gäller det bara Danmark?

/Martin

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns överallt i Thailand nu med. Lite ont i halsen, hosta eller lite snuva verkar vara det värsta. Förutom första dödsfallet med omikron, 86 år gammal och med mycket andra problem. Lär inte ha varit influensan som tog kål på honom men det kanske bidrog lite.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Se på Vetenskapens Värld just nu på SVT2 från Thailand om Corona-viruset och fladdermöss

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev C-dude:

Nu skall ni få höra hur man botar och även förebygger infektioner av både virus o baccilusker.

 Detta är min egen fundering och ev slutsats. Jag förbehåller mig rätten att ha helt fel o lämnar inga garantier att det funkar eller att man ändå inte kan bli sjuk ( precis som dom stora läkemedelsbolagen friskrivningar 😜 )

 

Detta är upprinnelsen till min tanke,,,

Jag har följt en viss doktor som heter https://robertlustig.com

 I en podd så diskuterades detta med socker, glukos, kolhydrater osv.

Där sade han att allt är beroende av glykos. växter, djur ja allt mellan himmel och jord är på något sätt beroende av detta. 
Då slår det mig att om man nu inte tillför kroppen detta och om man tömmer kroppen på glykogenet så kommer man att drivas av ketoner i stället vilket inte är farligt ( har många studier visat att människokroppen fungerar utmärkt på )

Då ger man väl inte virus o baciller något att äta, då dessa  borde vara beroende av och livnära sig på glukos/glykogenet i kropparna med resultat att dom svälter ihjäl.  
 

Jag kan ha fel men jag återkommer om 5 år då detta borde testas ordentligt och se vilka ev biverkningar det har åstadkommit och ev resultat.   
 

 

C;D

En sk ketogen kost är kanon men inte helt lätt att genomföra, spec inte här i Thailand. Fn socker i precis allt ☹️

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev C-dude:

Nu skall ni få höra hur man botar och även förebygger infektioner av både virus o baccilusker.

 Detta är min egen fundering och ev slutsats. Jag förbehåller mig rätten att ha helt fel o lämnar inga garantier att det funkar eller att man ändå inte kan bli sjuk ( precis som dom stora läkemedelsbolagen friskrivningar 😜 )

 

Detta är upprinnelsen till min tanke,,,

Jag har följt en viss doktor som heter https://robertlustig.com

 I en podd så diskuterades detta med socker, glukos, kolhydrater osv.

Där sade han att allt är beroende av glykos. växter, djur ja allt mellan himmel och jord är på något sätt beroende av detta. 
Då slår det mig att om man nu inte tillför kroppen detta och om man tömmer kroppen på glykogenet så kommer man att drivas av ketoner i stället vilket inte är farligt ( har många studier visat att människokroppen fungerar utmärkt på )

Då ger man väl inte virus o baciller något att äta, då dessa  borde vara beroende av och livnära sig på glukos/glykogenet i kropparna med resultat att dom svälter ihjäl.  
 

Jag kan ha fel men jag återkommer om 5 år då detta borde testas ordentligt och se vilka ev biverkningar det har åstadkommit och ev resultat.   
 

 

C;D

Jag ligger redan före dig där. Kör Keto/LCHF sedan ett par månader, och medans folk omkring mig trillar ihop likt käglor i omikroninfektioner, står jag rakryggad och frisk i stormen. Ingen äter Keto-diet utom mig!

 

Slutsatsen är därmed enkel att dra, det är som du säger, coronavirusen svälter ihjäl i min kropp på grund av den totala bristen på kolhydrater och socker. Den som hävdar något annat får det tufft att bevisa att mina vetenskapliga bevis inte finns.

 

Dessutom har jag hört att Taiwan rekommenderar Ketokost till hela befolkningen sedan länge, ett av de högsta hönsen som infört det.  Det är givetvis den enda rimliga förklaringen till deras låga smittotal.

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev LTD:

En sk ketogen kost är kanon men inte helt lätt att genomföra, spec inte här i Thailand. Fn socker i precis allt ☹️

Har ett svagt minne att Thailand ligger väldigt högt i antal diabetesfall bland befolkningen. Någon mer som läst detta ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

Jag ligger redan före dig där. Kör av forumets  Keto/LCHF sedan ett par månader, och medans folk omkring mig trillar ihop likt käglor i omikroninfektioner, står jag rakryggad och frisk i stormen. Ingen äter Keto-diet utom mig!

 

Slutsatsen är därmed enkel att dra, det är som du säger, coronavirusen svälter ihjäl i min kropp på grunden av den totala bristen på kolhydrater och socker. Den som hävdar något annat får det tufft att bevisa att mina vetenskapliga bevis inte finns.

 

Dessutom har jag hört att Taiwan rekommenderar Ketokost till hela befolkningen sedan länge, ett av de högsta hönsen som infört det.  Det är givetvis den enda rimliga förklaringen till deras låga smittotal.

 

 

Intressant att läsa att även en av forumets ``ungtuppar´`, dvs under 60,  börjat intressera sig för sin kropps grundläggande välbefinnande , och imunförsvar, avseende intag av socker, fett , kolhydrater mm.

Började själv intressera mig för detta 2016, och har inte haft några  problem med min hälsa sedan dess.

Att ägna tid åt att förstå och ta hand om sin kropp är enligt min mening viktigare än att tjäna och konsumera  så mycket pengar som möjligt.

 

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

Bra och förhoppningsfull (covidslutet närmar sig) nu-lägesanalys.

Det vi alla väntar på är att Omicron "peakar" runt om i världen, och framförallt i Thailand.

 

Obs, Engelskspråkig video.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu även min dotter sjuk i covid ( Sverige). 

Sprids med raketfart både bland arbetskamrater, vänner och släkt nu. 

 

Enligt avloppsvatten analys har vi redan peakat i Sverige. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...