Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken

Nu vet vi anledningen till varför giftet fått framgång. En dos Ivermectin i Indien kostar 2,90 dollar för hundra tabletter. En dos Pfizer kostar 200kr. Det är svaret på allt.

 

Vaccintillverkare höjer priset för EU: ”Väl värda pengar” - DN.SE

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

HuaHindinnge
38 minuter sedan, skrev John Khonken:

Om jag skriver hoppar alla över den . Ingen vill veta sanningen tråkigt nog. Men kan försöka . Inga problem. men allt handlar om att ta egna beslut inget annat. Är man nöjd med sitt beslut är det bra. Jag påvisar att det finns klara problem med ett gift /drog som inte testats fullt ut.

Det du kallar gift är i den verkliga världen ett mycket bra vaccin. 

 

Men håll dig du till dina gamla konspirationsteorier, fake news och alternativ fakta. Du är vuxen och får göra som du vill, vara med i den verkliga riktiga världen med alla oss andra, eller stanna i din fantasivärld med fake news och alternativ fakta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Ni som vet allt Hur får man fram att man har delta eller lambda varianten. Finns det något test ?????

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Det du kallar gift är i den verkliga världen ett mycket bra vaccin. 

 

Men håll dig du till dina gamla konspirationsteorier, fake news och alternativ fakta. Du är vuxen och får göra som du vill, vara med i den verkliga riktiga världen med alla oss andra, eller stanna i din fantasivärld med fake news och alternativ fakta. 

HH

 Nu vill jag att du talar om hur man får kalla ett vaccin för vaccin. Vad krävs det för att få göra det. Du påstår en massa nu får du chansen . 

Var inte feg nu visa dina kunskaper. Jag vill inte att någon annan kommer in och räddar HH här utan jag vill att han svarar med sina unika egenskaper

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev John Khonken:

HH

 Nu vill jag att du talar om hur man får kalla ett vaccin för vaccin. Vad krävs det för att få göra det. Du påstår en massa nu får du chansen . 

Var inte feg nu visa dina kunskaper. Jag vill inte att någon annan kommer in och räddar HH här utan jag vill att han svarar med sina unika egenskaper

När myndigheterna världen över benämner ett vaccin för ett vaccin då är det ett vaccin. 

Var inte rädd och feg nu, visa dina kunskaper...nä förresten du har visat nog mycket okunskaper med din propaganda. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
31 minuter sedan, skrev John Khonken:

Ni som vet allt Hur får man fram att man har delta eller lambda varianten. Finns det något test ?????

Japp, bara beställ tid för provtagning. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fegis fegis. Du är en riktig skitsnackare som inte vet ett skit.  Fortsätt du och tro. Mej får du inga svar av. Men jag önskar dig lycka till och hoppas du mår bra

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
3 minuter sedan, skrev John Khonken:

Fegis fegis. Du är en riktig skitsnackare som inte vet ett skit.  Fortsätt du och tro. Mej får du inga svar av. Men jag önskar dig lycka till och hoppas du mår bra

Fegis fegis, du är en riktig skitsnackare som inte vet hur det är i den riktiga världen utanför din fantasivärld. Fortsätt du och tro på konspirationsteorier, fake news och alternativ fakta. Önskar dig lycka till och hoppas att du mår bra trots allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev John Khonken:

Om jag skriver hoppar alla över den . Ingen vill veta sanningen tråkigt nog. Men kan försöka . Inga problem. men allt handlar om att ta egna beslut inget annat. Är man nöjd med sitt beslut är det bra. Jag påvisar att det finns klara problem med ett gift /drog som inte testats fullt ut.

Inte för att vara den som är den. Men vem f*n i sitt sinnes fulla bruk klickar på främmande länkar?

Men vi är alla olika...

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Var snäll och publicera inte enbart en länk.

Detta av massor av olika anledningar.

Som nämnts så vill man ogärna klicka på något man inte riktigt vet vad det är.

Det blir intressantare om man innan kan läsa delar av innehållet som det länkas till. 

Kanske en bild från länkinnehållet.

En förklaring om vilka frågor som besvaras - eller vad som klargörs.

Och så vidare.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-08-01 at 17:20, skrev Dempa:

Källa på det fetade tack.

Du vet väl att de senaste studier som gjorts visar att mindre än 1% av de som haft viruset smittats en andra gång. De som smittats en andra gång får dessutom oftast väldigt lindriga symtom.

Då är min vän i Götlaborg ovanlig för hon fick covid 2 ggr. 

Hon jobbar iofs på Sahlgrenska så var väl utsatt för mycket smitta men 2a gången fick hon långtidscovid, fortfarande inte helt bra. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
9 timmar sedan, skrev frogfish:

Inte för att vara den som är den. Men vem f*n i sitt sinnes fulla bruk klickar på främmande länkar?

Men vi är alla olika...

Vad är främmande länkar för dig. Jag är helt klart villig att göra som du säger när du förklarar vad du menar. Om du tror jag försöker smitta hela internet eller???

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
9 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Var snäll och publicera inte enbart en länk.

Detta av massor av olika anledningar.

Som nämnts så vill man ogärna klicka på något man inte riktigt vet vad det är.

Det blir intressantare om man innan kan läsa delar av innehållet som det länkas till. 

Kanske en bild från länkinnehållet.

En förklaring om vilka frågor som besvaras - eller vad som klargörs.

Och så vidare.

 

 

Du har en poäng. Det har jag också gjort. Responsen har varit nada. Nu försökte jag igen . Vilka ämnen som diskuterades. Att skriva om allt som tas upp är inte hållbart. Men ska självklart försöka . Tack för feedbacken

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Vill ni veta er riskfaktor. Från CDC . kan ni se här. Ni som är lata kan se från ca 17 minuter. Har jag gjort rätt nu????

 

 

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Läsye nyss lite siffror från UK angående delta.

 

92000 i undersökningen. 117 döda totalt.

De under 50 år;

0 döda med covid av de vaccinerade.

6 döda med covid av de ovaccinerade.

 

Ser helt klart ut som delta varianten sprids mycket lättare, men är samtidigt mycket mindre dödlig. Precis som väntat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
3 hours ago, Surin P3 said:

Läsye nyss lite siffror från UK angående delta.

 

92000 i undersökningen. 117 döda totalt.

De under 50 år;

0 döda med covid av de vaccinerade.

6 döda med covid av de ovaccinerade.

 

Ser helt klart ut som delta varianten sprids mycket lättare, men är samtidigt mycket mindre dödlig. Precis som väntat.

Vet du om dom räknar likadant som i Sverige när dom skriver MED covid.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Mr atm:

Vet du om dom räknar likadant som i Sverige när dom skriver MED covid.

Jag vet inte hur någon av dem rent tekniskt räknar egentligen. Är det någon som vet?

 

Men med så låga siffror, så spelar det en mycket liten roll i sammanhanget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
5 minutes ago, Surin P3 said:

Jag vet inte hur någon av dem rent tekniskt räknar egentligen. Är det någon som vet?

 

Men med så låga siffror, så spelar det en mycket liten roll i sammanhanget.

Ok!

Om man tog bort ordet MED så kanske det t.o.m var 0 döda för dom ovaccinerade.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Mr atm:

Ok!

Om man tog bort ordet MED så kanske det t.o.m var 0 döda för dom ovaccinerade.

Enligt min mening så är det alltid en kombination av problem som gör att någon dör med covid.

 

Säkert kan man kontrollera i detalj vad t.ex dessa 6 personer avled av och få reda på om covid hade en mindre eller större påverkan. 
Men jag själv ser inte nyttan med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Surin P3:

Jag vet inte hur någon av dem rent tekniskt räknar egentligen. Är det någon som vet?

 

Men med så låga siffror, så spelar det en mycket liten roll i sammanhanget.

Tror de räknar de som dött inom 28 dagar efter ett positivt test som dödsfall med covid.

 

https://coronavirus.data.gov.uk/details/deaths

 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Surin P3:

Läsye nyss lite siffror från UK angående delta.

 

92000 i undersökningen. 117 döda totalt.

De under 50 år;

0 döda med covid av de vaccinerade.

6 döda med covid av de ovaccinerade.

 

Ser helt klart ut som delta varianten sprids mycket lättare, men är samtidigt mycket mindre dödlig. Precis som väntat.

Visst är det så, om man lyssnat på de riktiga experterna så sa de det redan tidigt när första varianterna dök upp.


Enligt många läkare ska vi vara glada för mutationerna för att detta kommer att innebära att covid-19 till slut kommer vara lika harmlös som en säsongsförkylning. Men istället för det matas vi med ovetenskapliga teorier där det låter som supervirus är på väg som kommer decimera världsbefolkningen ordentligt.

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...