Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken
54 minuter sedan, skrev berlitz:

1250 bht för 12 tabletter a 6 mg.

Tack för infot. Blir ca 30kr per tablett. Vore kul att veta vad dom två första sprutorna kostar: Någon som vet

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

John Khonken
51 minuter sedan, skrev Baa:

Och som helt kostnadsfri bonus blir du av med mask i magen, now you talking economy.

Som du vet har jag långa maskar. Men ingen mask

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
41 minuter sedan, skrev John Khonken:

Tack för infot. Blir ca 30kr per tablett. Vore kul att veta vad dom två första sprutorna kostar: Någon som vet

AZ kostar 3$ per dos. Alltså 6$

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minutes ago, ArneMorales said:

https://www.lazada.co.th/catalog/?q=ivermectin

Det går att köpa Ivermectin på Lazada

 

 

Följer man din länk kommer man till en sida på Lazada där det säljs Ivermectin för hundar, höns, grisar och annan boskap.  Kanske ska man vara lite försiktig med doseringen när man handlat enligt din rekommendation.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev spooncreek:

Följer man din länk kommer man till en sida på Lazada där det säljs Ivermectin för hundar, höns, grisar och annan boskap.  Kanske ska man vara lite försiktig med doseringen när man handlat enligt din rekommendation.

Man får väl lägga dosen någonstans mellan hund och gris.

Hur svårt kan de va? :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev spooncreek:

Följer man din länk kommer man till en sida på Lazada där det säljs Ivermectin för hundar, höns, grisar och annan boskap.  Kanske ska man vara lite försiktig med doseringen när man handlat enligt din rekommendation.

Ja risken är ju att du förvandlas till en åsna 🙃

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Eller ännu större risk att ni dör om ni inte tar ivermectin eller HCQ om ni smittas av Covid. Ert val

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 minut sedan, skrev John Khonken:

Eller ännu större risk att ni dör om ni inte tar ivermectin eller HCQ om ni smittas av Covid. Ert val

Synd att jag inte visste det, då hade jag säkert varit vid liv idag. 
Du verkar ju vara rädd för de flesta ting här i världen. Är det säkert att du skulle ha lust att faktiskt överleva?

Hela universum konspirerar ju emot dig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Rädd är jag absolut inte. Frågan kvarstår. Dom som tar vaccinet utan att veta vad som kan hända , Är dom smarta tycker du. Alla får självklart göra som dom vill. Men att söka fakta första kanske inte är så dumt. Innan man bestämmer sig. 

Fakta är

Att vaccinet inte är till fullo testat. Människor som tar drogen är försöksdjuren.

Mask hjälper inte ett skit.

Biovapnet råkade komma ut från ett lab i Wuhan.

Vaccinet skyddar inte mot mutationer. Då måste ni ta mera jabbar.

PS JAG HOPPAS ALLT GÅR BRA MED VACCINET. Men det ser inte så ut.  

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales
19 minuter sedan, skrev berlitz:

Inte för människor då gäller apoteket 

Jag tänker beställa för mina hundar. Har du ingen hund eller katt?

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
16 minuter sedan, skrev John Khonken:

Rädd är jag absolut inte. Frågan kvarstår. Dom som tar vaccinet utan att veta vad som kan hända , Är dom smarta tycker du. Alla får självklart göra som dom vill. Men att söka fakta första kanske inte är så dumt. Innan man bestämmer sig. 

Fakta är

Att vaccinet inte är till fullo testat. Människor som tar drogen är försöksdjuren.

Mask hjälper inte ett skit.

Biovapnet råkade komma ut från ett lab i Wuhan.

Vaccinet skyddar inte mot mutationer. Då måste ni ta mera jabbar.

PS JAG HOPPAS ALLT GÅR BRA MED VACCINET. Men det ser inte så ut.  

Frågan kvarstår, dom som inte tar ett vaccin, som är testat på flera hundra miljoner människor, utan att veta vad som kan hända. Är dom smarta tycker du?

Alla får självklart göra som dom vill. Men att söka fakta först kanske inte är så dumt, innan man bestämmer sig. 

Fakta är att vaccinen fungerar.

PS, hoppas att allt går bra utan vaccin, men det ser inte så ut. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales
54 minuter sedan, skrev spooncreek:

 Lazada där det säljs Ivermectin för hundar, höns, grisar och annan boskap.  Kanske ska man vara lite försiktig med doseringen när man handlat enligt din rekommendation.

Det var ingen rekommendation, endat ett tips för dem som vill köpa till sina husdjur.

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

Risken att dö av/med Covid om man är under 60 och hyfsat frisk är runt 0.01%, dvs 1 på 10,000. Det är därför inte konstigt att det dyker upp diverse husmoderskurer som ses som räddningen och botemedlet. Min mormor svor på att skållhet, färsk mjölk med ingefära botade förkylningar och min farmors lösning var hett te med honung och kanel. Och mycket riktigt; jag blev botad varje gång.

 

Här i Thailand går de flesta mediciner att köpa över disk och vill man vara beredd med malariamedicin eller Ivermectin så ska man givetvis vara det. Jag skulle aldrig argumentera mot någon som säger att de tänker ta Ivermectin, det är givetvis helt upp till dem. Det är när dessa personer säger att det finns bevis och att vi som inte tror på det är korkade som det kan finnas en anledning att argumentera. Det går runt diverse stories om olika esotera lösningar på thailändsk social media just nu och det senaste verkar vara något speciellt p-piller som ska vara bombsäkert; osäker på om det också gäller för män dock.

 

Som jag skrivit förr så tror jag inte det finns något botemedel mot Covid och det kommer nog aldrig finnas heller; precis som det inte finns mot den närbesläktade influensan trots att influensor har funnits i tusentals år. Det finns dock säkert mediciner som bidrar till att bekämpa vissa av symptomen och det kan ofta vara bra nog. Den låga dödligheten gör det dock svårt att bevisa vilka mediciner som verkligen hjälper då även 2 Chang och en påse Sourcreme hjälper i mer än 99.9% av fallen. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Rädd är jag absolut inte. Frågan kvarstår. Dom som tar vaccinet utan att veta vad som kan hända , Är dom smarta tycker du. Alla får självklart göra som dom vill. Men att söka fakta första kanske inte är så dumt. Innan man bestämmer sig. 

Fakta är

Att vaccinet inte är till fullo testat. Människor som tar drogen är försöksdjuren.

Mask hjälper inte ett skit.

Biovapnet råkade komma ut från ett lab i Wuhan.

Vaccinet skyddar inte mot mutationer. Då måste ni ta mera jabbar.

PS JAG HOPPAS ALLT GÅR BRA MED VACCINET. Men det ser inte så ut.  

Du är rädd för covid-19, du är rädd för vaccin, du är rädd för banken, du är rädd för konspirerande judar och det finns fler saker man kan räkna upp. 
 

En underjordisk bunker med enorma filter i tilluften hade varit perfekt. Passa dig bara för eventuell radon i bunkern. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, andrejsdenruskige said:

Du är rädd för covid-19, du är rädd för vaccin, du är rädd för banken, du är rädd för konspirerande judar och det finns fler saker man kan räkna upp. 
 

En underjordisk bunker med enorma filter i tilluften hade varit perfekt. Passa dig bara för eventuell radon i bunkern. 

Hmm, som om inte HCQ blandat med Ivermectin skulle hjälps mot radon.

 

Du som är en jävel på videos och annat, lägg upp en kort video på Bitchute om hur en 6:a Hallands Fläder med HCQ och Ivermectin räddade dig från långt gångna radonproblem, och inom en vecka har någon av MPRs alternativister letat rätt på den och postat den här. Ha gärna några Sydstatsflaggor i bakgrunden och bryt lite på polska.  

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Frågan kvarstår, dom som inte tar ett vaccin, som är testat på flera hundra miljoner människor, utan att veta vad som kan hända. Är dom smarta tycker du?

Alla får självklart göra som dom vill. Men att söka fakta först kanske inte är så dumt, innan man bestämmer sig. 

Fakta är att vaccinen fungerar.

PS, hoppas att allt går bra utan vaccin, men det ser inte så ut. 

Varför låta så arg. Du har sökt fakta och kommit fram till att det är bra för dig. FINE och grattis

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Atom:

Risken att dö av/med Covid om man är under 60 och hyfsat frisk är runt 0.01%, dvs 1 på 10,000. Det är därför inte konstigt att det dyker upp diverse husmoderskurer som ses som räddningen och botemedlet. Min mormor svor på att skållhet, färsk mjölk med ingefära botade förkylningar och min farmors lösning var hett te med honung och kanel. Och mycket riktigt; jag blev botad varje gång.

 

Här i Thailand går de flesta mediciner att köpa över disk och vill man vara beredd med malariamedicin eller Ivermectin så ska man givetvis vara det. Jag skulle aldrig argumentera mot någon som säger att de tänker ta Ivermectin, det är givetvis helt upp till dem. Det är när dessa personer säger att det finns bevis och att vi som inte tror på det är korkade som det kan finnas en anledning att argumentera. Det går runt diverse stories om olika esotera lösningar på thailändsk social media just nu och det senaste verkar vara något speciellt p-piller som ska vara bombsäkert; osäker på om det också gäller för män dock.

 

Som jag skrivit förr så tror jag inte det finns något botemedel mot Covid och det kommer nog aldrig finnas heller; precis som det inte finns mot den närbesläktade influensan trots att influensor har funnits i tusentals år. Det finns dock säkert mediciner som bidrar till att bekämpa vissa av symptomen och det kan ofta vara bra nog. Den låga dödligheten gör det dock svårt att bevisa vilka mediciner som verkligen hjälper då även 2 Chang och en påse Sourcreme hjälper i mer än 99.9% av fallen. 

Du vill ha bevis hela tiden. Har du bevis på motsatsen? Jag skrev tydligt att gummans nu 11,a gemensamma och sammanträffande blivit positivt testade,den enda som klarade sig var gumman,efter 3 dagars ivermectin dosering.Å fan trot hon lever ännu.Kärnfrisk oxå nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
2 timmar sedan, skrev berlitz:

Du vill ha bevis hela tiden. Har du bevis på motsatsen? Jag skrev tydligt att gummans nu 11,a gemensamma och sammanträffande blivit positivt testade,den enda som klarade sig var gumman,efter 3 dagars ivermectin dosering.Å fan trot hon lever ännu.Kärnfrisk oxå nu.

Frun blev frisk efter 1 dag. 
Hon har någon konstig förkärlek till glassen Tip Top. 
Jag gissar att det var chokladfyllningen i botten av struten som gjorde att hon bara hade symptom i en dag. 
Själv är jag ingen glassätare och gick således lite hängig i en veckas tid. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige:

Själv är jag ingen glassätare och gick således lite hängig i en veckas tid. 

Din jävla amatör, det var ju chokladen i botten på struten som gjorde susen. Ge själva glassfan till nån jävla hejhejare utanför butiken medans du själv inmundigar det heligaste på strutfan...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe...

Ja, det är väldigt höga beviskrav på ena sidan och i princip inga krav på andra.

 

Sen har vi ju sett att det inte är själva bevisen som är viktiga, utan mest vilken sajt som råkar ha de inom sina ramar.

 

Om t.ex Bitchute har en video med en matematiker som säger att 3x3 är 9, så är det per automatik en osanning.

Och på andra sidan har vi Wikipedia, skriver de att 3x3 är 13, så tas det som sanning.

 

:D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligt hur polariserade alla debatter blir nu för tiden men det ligger väl i tidens gång. Det är väl troligen även därför som L har så låga siffror, dom har hamnat i ingenmansland. Antingen är man för eller emot, nåt mellanting finns inte.

 

Vaccin is da shit och all alternativ medicin är bs.

 

eller

 

Alternativ medicin is da shit och vaccin är totalt verkningslöst och skapat av Big Pharma och en massa andra skumma figurer för att kontrollera massan och tjäna pengar.

 

Kanske någon av alternativmedicinerna funkar, kanske inte. Tron kan försätta berg ibland sägs det ju. Beprövade vaccin i största allmänhet är ju bra även om det finns företag som tjänar pengar på det. Men är dom framtagna mot covid så bra? Verkar vara lite spridda skurar där men en del verkar ju bromsa förloppet iaf.

 

Så varför låsa in sig i ett hörn och kategoriskt förneka att dom som har en annan åsikt faktiskt kan ha lite rätt dom med. Observera att foliehattar inte finns med i någon av grupperna.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, Surin P3 said:

Hehe...

Ja, det är väldigt höga beviskrav på ena sidan och i princip inga krav på andra.

 

Sen har vi ju sett att det inte är själva bevisen som är viktiga, utan mest vilken sajt som råkar ha de inom sina ramar.

 

Om t.ex Bitchute har en video med en matematiker som säger att 3x3 är 9, så är det per automatik en osanning.

Och på andra sidan har vi Wikipedia, skriver de att 3x3 är 13, så tas det som sanning.

 

:D 

Bitchute är mest skräp och det är fortsatt märkligt för mig att du använder dig av den källan för att föra dina teser i olika ämnen här på MPR i bevis.

 

Artikeln om Ivermectin i Nature som du också länkande till häromdagen var däremot intressant. Jag är dock fortsatt inte övertygad och artikelförfattaren var ju också lite försiktig i sin slutsats:

image.png.bbce32ad84a46579fb482dc13c98e95f.png

 

Fler studier på ingång vad jag förstått, liksom invändningar mot studien ovan. Blir intressant att följa.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...