Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

Guest Fredman
5 timmar sedan, skrev LTD:

Visst hans skrift är inte klockren Svenska men om du inte förstår vad han menar så ring en vän eller fråga Matilda 8 år, någon av dem kan nog förklara för dig. 

 

Håller inte med om allt JK skriver men att argumentera mot någon genom att ge sig på vederbörandes stavning är bara patetiskt. Typ sånt man tar till när argumenten tryter. 

Bättre kan du eller?.. 

Det finns många som är långt värre än Kånken. Jag har aldrig anmärkt något på någon av dem men då skriver de inte att andra på forumet är dumma i huvudet, inte förstår engelska mm. 
Sticker man ut hakan så är det alltid någon som svingar. Att du missar så grovt beror nog på att du inte uppfattade den infallsvinkeln i mitt inlägg. Bättre tur nästa gång. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

John Khonken

Det handlar om Botemedel mot Covid. Jag gör ett undantag här idag. 

 

Man får väl ge Fredman cred för hans stavningskunskaper. Sakfrågor är bara skit eller hur.

 

Våran kära klan börjar mer och mer inse att jag har rätt . Har haft det över ett år. Klanen skyller över sina egna dumma beslut genom härskarteknik och fulspel. Klanen kommer aldrig att erkänna sin egna dumhet. 

 

Fakta och sanning är inget som man ska bry sig om. Utan kränkt-värdegrund och tycka synd om varandra. Och framför allt klanen undsätter varandra. För ensam är man svag. Medans tillsammans tror man att man har rätt 

Fördelen att ni får tycka vad ni vill. Frågan kvarstår då. Varför här? Starten en grupp för rätt stavning. För det är du/ni bra  på. 

GLAD OCH REGNIG MIDSOMMAR

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
36 minuter sedan, skrev John Khonken:

Det handlar om Botemedel mot Covid. Jag gör ett undantag här idag. 

 

Man får väl ge Fredman cred för hans stavningskunskaper. Sakfrågor är bara skit eller hur.

 

Våran kära klan börjar mer och mer inse att jag har rätt . Har haft det över ett år. Klanen skyller över sina egna dumma beslut genom härskarteknik och fulspel. Klanen kommer aldrig att erkänna sin egna dumhet. 

 

Fakta och sanning är inget som man ska bry sig om. Utan kränkt-värdegrund och tycka synd om varandra. Och framför allt klanen undsätter varandra. För ensam är man svag. Medans tillsammans tror man att man har rätt 

Fördelen att ni får tycka vad ni vill. Frågan kvarstår då. Varför här? Starten en grupp för rätt stavning. För det är du/ni bra  på. 

GLAD OCH REGNIG MIDSOMMAR

Du kan ju starta en kurs i det engelska språket, när vi ändå håller på med kurser här på MPR

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Tommy:

Noterar även att Israel, landet med den befolkning som har högst IQ i världen (gäller bara om man endast räknar in den Judiska delen av befolkningen), ligger nästan i topp på listan!

Borde inte Israeliterna känna till alla faror med vaccinet???

Tydligen känner de inte till alla farorna med vaccinet då över 63% av befolkningen var vaccinerade den 22 juni. Så de har förmodligen inte så hög IQ som en del vill göra gällande...

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev John Khonken:

Det handlar om Botemedel mot Covid. Jag gör ett undantag här idag. 

 

Man får väl ge Fredman cred för hans stavningskunskaper. Sakfrågor är bara skit eller hur.

 

Våran kära klan börjar mer och mer inse att jag har rätt . Har haft det över ett år. Klanen skyller över sina egna dumma beslut genom härskarteknik och fulspel. Klanen kommer aldrig att erkänna sin egna dumhet. 

 

Fakta och sanning är inget som man ska bry sig om. Utan kränkt-värdegrund och tycka synd om varandra. Och framför allt klanen undsätter varandra. För ensam är man svag. Medans tillsammans tror man att man har rätt 

Fördelen att ni får tycka vad ni vill. Frågan kvarstår då. Varför här? Starten en grupp för rätt stavning. För det är du/ni bra  på. 

GLAD OCH REGNIG MIDSOMMAR

Förstår inte hur du kan dra slutsatsen att det du kallar "våran kära klan" inser att du har rätt. Ingen som jag sett i denna tråd har blivit omvänd i sin tro av dina inlägg. Men kanske hjälper D-vitamin och andra mindre förespråkade botemedel endast i kombination med foliehatt, men det är bara min enkla teori.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Johan skillnaden du har en tro och förespråkar den. Ingen vet till hundra om något hjälper till 100%.

 

Vad man vet till hundra att D vitamin bostar imunförsvaret. 

 

Vad jag skrivit om i över ett år är att det finns andra botemedel som bevisligen fungerar.  Det finns studier här om du backar bandet här . Som du kan läsa själv om. Däremot giftet som vi nu kör in i folk . Det finns inga studier på vad Bio-Vapnet som många nu har fått . Ger för resultat på människor. Jag hör det ena skrämmande efter det andra. 

Men som vanligt UPP TOO YOU

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
10 minuter sedan, skrev John Khonken:

Johan skillnaden du har en tro och förespråkar den. Ingen vet till hundra om något hjälper till 100%.

 

Vad man vet till hundra att D vitamin bostar imunförsvaret. 

 

Vad jag skrivit om i över ett år är att det finns andra botemedel som bevisligen fungerar.  Det finns studier här om du backar bandet här . Som du kan läsa själv om. Däremot giftet som vi nu kör in i folk . Det finns inga studier på vad Bio-Vapnet som många nu har fått . Ger för resultat på människor. Jag hör det ena skrämmande efter det andra. 

Men som vanligt UPP TOO YOU

Hur var det med din engelska kurs? Blir det någonting av den?

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev John Khonken:

Johan skillnaden du har en tro och förespråkar den. Ingen vet till hundra om något hjälper till 100%.

 

Vad man vet till hundra att D vitamin bostar imunförsvaret. 

 

Vad jag skrivit om i över ett år är att det finns andra botemedel som bevisligen fungerar.  Det finns studier här om du backar bandet här . Som du kan läsa själv om. Däremot giftet som vi nu kör in i folk . Det finns inga studier på vad Bio-Vapnet som många nu har fått . Ger för resultat på människor. Jag hör det ena skrämmande efter det andra. 

Men som vanligt UPP TOO YOU

Märkligt resonemang att kalla vaccin för gift och bio-vapen. Men det är ju up to you.

Ändrades av JohanR
Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, John Khonken said:

Johan skillnaden du har en tro och förespråkar den. Ingen vet till hundra om något hjälper till 100%.

 

Vad man vet till hundra att D vitamin bostar imunförsvaret. 

 

Vad jag skrivit om i över ett år är att det finns andra botemedel som bevisligen fungerar.  Det finns studier här om du backar bandet här . Som du kan läsa själv om. Däremot giftet som vi nu kör in i folk . Det finns inga studier på vad Bio-Vapnet som många nu har fått . Ger för resultat på människor. Jag hör det ena skrämmande efter det andra. 

Men som vanligt UPP TOO YOU

Att D vitaminer stärker ditt immunförsvar och därför minskar risken för diverse virusangrepp, typ Covid, är allmänt känt och etablerat och jag tror mig inte sett något inlägg i någon av de 200 Covid-trådarna på MPR där någon förnekat det. Ett botemedel är det dock inte.

 

Mig veterligen finns det, än så länge, inget botemedel och det troligaste är nog att inget botemedel kommer hittas inte det hela brinner ut. Jag antar att du syftar på malariamedicinen och medicinen mot mask i magen som dina botemedel. Malariamedicinen har det gjorts tusentals undersökningar om och det är bara att inse, den har absolut noll verkan. Mitt gamla förslag om finska pinnar ger garanterat minst lika bra resultat. Medicinen mot mask i magen, som huvudsakligen används på djur i fattiga länder, är det väl bara några veterinärer och häxdoktorer i Indien som förordar. Jag säger inte att det är omöjligt men det är, mig veterligen, relativt ovanligt att en medicin mot parasiter fungerar sådär jättebra mot virus. Men det är ju inte det viktiga, det viktiga är att på klassiskt kommunistiskt maner hålla fanan högt och slåss mot kapitalismen, och då vetenskapen är kapitalismens och elitens verktyg så letar man halmstrån i det absurdas träskmarker. 

 

Visst kan det visa sig att en andel människor kommer få bieffekter av vaccinet. Som jag har skrivit ett dussin gånger; jag skulle själv inte ta vaccinet om det inte vore så att det krävs för mitt resande. Att påstå att det inte finns några studier är dock en kraftig överdrift. AZ vaccinet är ett klassiskt influensavaccin så där är nog risken helt minimal. mRNA vaccinen är inte heller särskilt nya eller oprövade; ofantligt mycket mer provade än ditt mask-i-magen botemedel i alla fall. Mängden vaccin man får i sig från dessa två shots är ingenting mot mängden vaccin och antibiotikarester man får i sig av några kycklingmåltider i Thailand; är man så rädd för vaccin så blir det tufft att leva här om man inte ska överleva helt på egenodlade tomater.   

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minutes ago, Atom said:

Mängden vaccin man får i sig från dessa två shots är ingenting mot mängden vaccin och antibiotikarester man får i sig av några kycklingmåltider i Thailand; är man så rädd för vaccin så blir det tufft att leva här om man inte ska överleva helt på egenodlade tomater.   

Där satt den, att ingen kommit på det tidigare är ju ett mysterium.

Ja jävlar amande, äntligen kom förklaringen till Thailands förhållandevis låga smittotal, att det dör sådär 30-40 om dagen beror såklart på att dom inte får kyckling på sjukhusen.

Du ligger fruktansvärt nära Thailands andra Nobelpris.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Baa said:

Där satt den, att ingen kommit på det tidigare är ju ett mysterium.

Ja jävlar amande, äntligen kom förklaringen till Thailands förhållandevis låga smittotal, att det dör sådär 30-40 om dagen beror såklart på att dom inte får kyckling på sjukhusen.

Du ligger fruktansvärt nära Thailands andra Nobelpris.

Jag tackar allra ödmjukast men jag är rädd att du nog överskattat min förmåga. Även om din KFC-burgare och Khaopadgai ger dig en jävla massa vaccin- och antibiotikarester så är problemet detsamma som för malariamedicinen och mask-i-magen-medicinen; det är rätt vaccin/medicin men för fel sjukdom.

 

Thailands relativt låga smitto- och dödstal ska nog istället tillskrivas 15 månaders nedstängning samt givetvis laokao, plaraa och luftföroreningar som gör att väldigt få personer blir så gamla att Covid är dödligt.  

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev Atom:

Att D vitaminer stärker ditt immunförsvar och därför minskar risken för diverse virusangrepp, typ Covid, är allmänt känt och etablerat och jag tror mig inte sett något inlägg i någon av de 200 Covid-trådarna på MPR där någon förnekat det. Ett botemedel är det dock inte.

 

Mig veterligen finns det, än så länge, inget botemedel och det troligaste är nog att inget botemedel kommer hittas inte det hela brinner ut. Jag antar att du syftar på malariamedicinen och medicinen mot mask i magen som dina botemedel. Malariamedicinen har det gjorts tusentals undersökningar om och det är bara att inse, den har absolut noll verkan. Mitt gamla förslag om finska pinnar ger garanterat minst lika bra resultat. Medicinen mot mask i magen, som huvudsakligen används på djur i fattiga länder, är det väl bara några veterinärer och häxdoktorer i Indien som förordar. Jag säger inte att det är omöjligt men det är, mig veterligen, relativt ovanligt att en medicin mot parasiter fungerar sådär jättebra mot virus. Men det är ju inte det viktiga, det viktiga är att på klassiskt kommunistiskt maner hålla fanan högt och slåss mot kapitalismen, och då vetenskapen är kapitalismens och elitens verktyg så letar man halmstrån i det absurdas träskmarker. 

 

Visst kan det visa sig att en andel människor kommer få bieffekter av vaccinet. Som jag har skrivit ett dussin gånger; jag skulle själv inte ta vaccinet om det inte vore så att det krävs för mitt resande. Att påstå att det inte finns några studier är dock en kraftig överdrift. AZ vaccinet är ett klassiskt influensavaccin så där är nog risken helt minimal. mRNA vaccinen är inte heller särskilt nya eller oprövade; ofantligt mycket mer provade än ditt mask-i-magen botemedel i alla fall. Mängden vaccin man får i sig från dessa två shots är ingenting mot mängden vaccin och antibiotikarester man får i sig av några kycklingmåltider i Thailand; är man så rädd för vaccin så blir det tufft att leva här om man inte ska överleva helt på egenodlade tomater.   

Som vanligt försöker du spela lite allan ballan. 

Till sakfrågan. jag har aldrig påstått att D-vitamin botar covid. Det vet du. Det ökar ditt imunförsvar. Punkt

 

svamlet i stycke 2 är bara larvigt

 

Att studier finns kan du läsa här om du vill. Klicka på mitt namn och dom kommer fram.  Att det finns biefekter av vacciner är helt klarlagt.  Frågan som jag ställer till dig . Är det ett en epidemi när det är tillverkat vaccin  i ett lab i Wuhan. 

När du talar om ivermectin och HCQ så har dom funnits i minst 50 år. Märkligt va. Vad jag vet så har biverkningarna varit väldigt få. 

Men du har såklart annan info som jag nu kommer att få del av

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minutes ago, John Khonken said:

Som vanligt försöker du spela lite allan ballan. 

Till sakfrågan. jag har aldrig påstått att D-vitamin botar covid. Det vet du. Det ökar ditt imunförsvar. Punkt

 

svamlet i stycke 2 är bara larvigt

 

Att studier finns kan du läsa här om du vill. Klicka på mitt namn och dom kommer fram.  Att det finns biefekter av vacciner är helt klarlagt.  Frågan som jag ställer till dig . Är det ett en epidemi när det är tillverkat vaccin  i ett lab i Wuhan. 

När du talar om ivermectin och HCQ så har dom funnits i minst 50 år. Märkligt va. Vad jag vet så har biverkningarna varit väldigt få. 

Men du har såklart annan info som jag nu kommer att få del av

Du får ursäkta mig men du skriver ofta så otydligt att jag ofta trott att du faktiskt menar att D vitamin är ett botemedel. Det gläder mig att du nu klargjort att så inte är fallet.

 

Jag har aldrig påstått att malariamedicin eller maskimagenmedicin skulle vara särskilt farligt; vad jag sagt är att de med all säkerhet är helt verkningslösa mot Covid. Vilket är helt naturligt då det vore en fantastisk slump om mediciner framtagna av din nemesis Big Pharma skulle fungera mot något de absolut inte var framtagna för. För varje rapport som påstår att malariamedicin fungerar mot Covid så finns 100 rapporter som visar på motsatsen; varför väljer du att tro på den udda fågeln? Är det din ständiga tro att samhället har en plan som bara går ut på att jävlas mot oss i allmänhet och dig i synnerhet?

 

Det är högst sannolikt att viruset modifierats och läckts från labbet i Wuhan men vad har det att göra med huruvida det är en epidemi/pandemi att göra? En tsunami är en tsunami oavsett om den orsakas av en jordbävning eller en atombomb. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
10 hours ago, MaiChai said:

Tydligen känner de inte till alla farorna med vaccinet då över 63% av befolkningen var vaccinerade den 22 juni. Så de har förmodligen inte så hög IQ som en del vill göra gällande...

Dom tog bort tvånget för ett tag sen att använda munblöja i Israel. 

Nu kommer tvånget tillbaka, att alla i Israel måste använda munblöja i allmänna utrymmen. 

Får nog köra några rundor till med vacciner, nedstängningar och övertala dom med pizza, donuts och lotter igen.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

On 6/24/2021 at 10:00 AM, Surin P3 said:

Anledningen till att 2016 är starten, är för att få statistiken att se bättre ut.

Ett vanligt knep är att starta det år som passar ens agenda.

 

För att få så rättvis statistik som möjligt, så visar de som är ärliga, så långt tillbaka i tiden som möjligt.

1967 är självklart bättre än 2016.

Sen om man nu vill se det på det sättet. Då måste man ju även ta höjd för befolkningsökning. 1968 hade Sverige ca 8 miljoner medborgare. 2020 hade vi ca 10.3 miljoner invånare. Det är en ökning med ca 30% således borde dödligheten öka i samma takt. Sen har ju säkerheten höjts under tiden. Vilket rimligtvis borde minskat dödligheten. Så hur du än vänder och vrider så blir statistiken inte helt jämförbar. Eftersom förutsättningarna förändras mer ju längre tid man ser på. 

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
22 timmar sedan, skrev Atom:

Du får ursäkta mig men du skriver ofta så otydligt att jag ofta trott att du faktiskt menar att D vitamin är ett botemedel. Det gläder mig att du nu klargjort att så inte är fallet.

 

Jag har aldrig påstått att malariamedicin eller maskimagenmedicin skulle vara särskilt farligt; vad jag sagt är att de med all säkerhet är helt verkningslösa mot Covid. Vilket är helt naturligt då det vore en fantastisk slump om mediciner framtagna av din nemesis Big Pharma skulle fungera mot något de absolut inte var framtagna för. För varje rapport som påstår att malariamedicin fungerar mot Covid så finns 100 rapporter som visar på motsatsen; varför väljer du att tro på den udda fågeln? Är det din ständiga tro att samhället har en plan som bara går ut på att jävlas mot oss i allmänhet och dig i synnerhet?

Första stycket. 

Det är högst sannolikt att viruset modifierats och läckts från labbet i Wuhan men vad har det att göra med huruvida det är en epidemi/pandemi att göra? En tsunami är en tsunami oavsett om den orsakas av en jordbävning eller en atombomb. 

Första stycket. Då är vi överens

Stycke 2 Det finns hur mycket studier som helst att läsa. Att mediciner hittar nya användningsområden är känt. Jag la in ett antal studier här bara att backa bandet och läsa själv. Du har all rätt att vara skeptisk mot vad jag påstår. Inget fel på det.

Det är därför jag skriver botemedel mot Covid. Min uppfattning är att det finns flera alternativa behandlingar som visat sig fungera. Alltså faller dom framtagna vaccinerna. För dom är inte godkända.

Stycke 3

Det har allt. Att skapa att bio-vapen mot  en naturlig influensa. Det är så jävla hemskt när man med ett skapat virus tagit livet av miljoner människor. Vad är det världens forskare håller på med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev janne_h:

Sen om man nu vill se det på det sättet. Då måste man ju även ta höjd för befolkningsökning. 1968 hade Sverige ca 8 miljoner medborgare. 2020 hade vi ca 10.3 miljoner invånare. Det är en ökning med ca 30% således borde dödligheten öka i samma takt. Sen har ju säkerheten höjts under tiden. Vilket rimligtvis borde minskat dödligheten. Så hur du än vänder och vrider så blir statistiken inte helt jämförbar. Eftersom förutsättningarna förändras mer ju längre tid man ser på. 

Så är det.

Precis vad jag skriver.

Det finns dålig statistik och det finns bra statistik. 

 

Att inte ta hänsyn till befolkningsmängd är väl ingen som gör i sån här statistik, det skulle vara sämre än dåligt. Hahaa...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Surin P3:

Så är det.

Precis vad jag skriver.

Det finns dålig statistik och det finns bra statistik. 

 

Att inte ta hänsyn till befolkningsmängd är väl ingen som gör i sån här statistik, det skulle vara sämre än dåligt. Hahaa...

Och i Sveriges fall så är det ju väldigt tydligt att befolkningssammansättningen spelar stor roll. Så hur ska man lägga in det i statistiken?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Esspe:

Och i Sveriges fall så är det ju väldigt tydligt att befolkningssammansättningen spelar stor roll. Så hur ska man lägga in det i statistiken?

Jag tycker det verkar som att de inte vill göra det.

Men så detaljerad statistik som möjligt är självklart att föredra.

Finns väl ingen utan agenda som motsätter sig det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu måste jag skriva ett kort och koncist inlägg.

 

Med vad man sett de senaste dagarna i form av riktig data vad gäller ivermectin, så är det ofattbart hur någon kan vara emot molekylen/medicinen.

 

Eller rättare sagt så får man självklart vara emot den, men får då acceptera att man är oinformerad eller totalt ointresserad av att få ett slut på denna parodi av en pandemi.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minutes ago, Surin P3 said:

Nu måste jag skriva ett kort och koncist inlägg.

 

Med vad man sett de senaste dagarna i form av riktig data vad gäller ivermectin, så är det ofattbart hur någon kan vara emot molekylen/medicinen.

 

Eller rättare sagt så får man självklart vara emot den, men får då acceptera att man är oinformerad eller totalt ointresserad av att få ett slut på denna parodi av en pandemi.

Du påstår på fullt allvar att det är Ivermectin som kan se till att "få ett slut" på den så kallade pandemin? Vidare att vi som inte håller med dig i denna slutsats är ointresserade eller oinformerade? Intressanta slutledningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev spooncreek:

Du påstår på fullt allvar att det är Ivermectin som kan se till att "få ett slut" på den så kallade pandemin? Vidare att vi som inte håller med dig i denna slutsats är ointresserade eller oinformerade? Intressanta slutledningar.

Det är ju inte jag personligen som kommit fram till detta genom tester, nä. 

Men ny data pekar på att så är fallet.

 

Och jag är bara den som påpekar vad denna nya data visar.

Vill man inte läsa/höra/se den, så är man per definition oinformerad och/eller ointresserad.

Man kan självklart välja att överhuvudtaget inte tro på vad de kommit fram till och då hamnar man i en annan kategori. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

P3

Du tar fram en fråga som jag ställt många gånger här. Man väljer att stoppa huvudet i sanden istället för att kolla fakta. Sedan informera nära och kära för att rädda liv.

Om man inte fått sin spruta och blir dålig vad gör ni som inte tror. Det skulle jag vilja veta. Själv skulle jag göra allt för att min doktor skulle skriva ut Ivermectin eller HCQ för att rädda nära och kära.

Men var och en tar sina egna beslut. 

HÖGMOD GÅR FÖRE FALL

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Man väljer att stoppa huvudet i sanden istället för att kolla fakta.

HÖGMOD GÅR FÖRE FALL

Japp, helt riktigt. Det är därför de absolut flesta människor inte tror på konsperationsteorier, alternativ fakta och fake news samt propaganda. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Själv skulle jag göra allt för att min doktor skulle skriva ut Ivermectin eller HCQ för att rädda nära och kära

Antar att du också berättar för din doktor vilken styrka och dosering som doktorn ska skriva ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...