Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

18 minutes ago, John Khonken said:

Jag skrev ju att jag inte ville ha några korkskallar . Du svarar direkt

Helt korrekt John Khonken. Jag kommer att fortsätta med också, det är en sak du kan vara säker så länge du driver alla dina högerextrema foliehattsteorier på detta öppna forum. 

 

Korkskallen Spooncreek

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

John Khonken

Skönt att du tagit på dig att vara MPRs enda polis. Som vet och kan allt. Bra att veta. För doktorer med över 30 år jämförelse med dig är ju larvigt. Din värdegrund är allt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Som vet och kan allt

Självinsikt har du aldrig hört talas om eller ?

 

Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
22 minuter sedan, skrev John Khonken:

Ni som vill läsa om alternativ så finns allt här

 

https://c19hcq.com/

Jag kör ivermectin som flera forskare rekommenderar och flera länder har börjat med.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
5 hours ago, Surin P3 said:

Snart kommer apostlarna och meddelar att både Fox och Bitchute är "sajter" som far med osanning. Förmodligen med nån Wikipedialänk.

Hahaha, du kan ditt forum :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Stackars Fritte han har det jobbigt nu, Spamma sönder informationen för man är  osmart . 

 

PS Fritte hur går det med Ivermectin. Du har väl studerat studierna där forskningen finns att det fungerar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev John Khonken:

Verkar vara en massa piller man måste ta varje dag för att få i sig allt dom pratar om. Och i hur många år måste man hålla på? Samtidigt kommer livet för dessa vara fyllt med alla restriktioner för en lång tid framöver.

Men visst, skulle riskgrupper fått detta i början för att begränsa spridningen innan vaccinet var klart är det ett klart alternativ.

För dom pratar ju i nutid vad man borde gjort för över ett år sedan. Då är det självklart lättare.

 

 

5 timmar sedan, skrev Surin P3:

Snart kommer apostlarna och meddelar att både Fox och Bitchute är "sajter" som far med osanning. Förmodligen med nån Wikipedialänk.

Eller så blir det som konspirationsteoretikerna som bara slänger ur sig diverse galna saker, utan länk. Då skulle ju till exempel grejer som att vaccinet ändrar ens DNA kunna förekomma. Ja just det, det har redan varit uppe. 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev NiceBeaver:

Eller så blir det som konspirationsteoretikerna som bara slänger ur sig diverse galna saker, utan länk. Då skulle ju till exempel grejer som att vaccinet ändrar ens DNA kunna förekomma. Ja just det, det har redan varit uppe. 

Att folk har fel/hittar på/överdriver är nåt som förekommit ganska länge. 

Om man tillåter alla slags diskussioner öppet, så skulle vi bli bättre på att komma fram till sanningar och lösningar, genomskåda felaktigheter och tänka kritiskt på i princip allt.

 

Vi lever i en värld där man bör misstro.

Väldigt tråkigt och förhoppningsvis bara en fas i vår evolution.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg precis på tv att barfotalöpning är bra mot det mesta.

Kan vara något att testa för er vaccinskeptiker.

Kommer nog snart på Wikipedia.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Surin P3:

Att folk har fel/hittar på/överdriver är nåt som förekommit ganska länge. 

Om man tillåter alla slags diskussioner öppet, så skulle vi bli bättre på att komma fram till sanningar och lösningar, genomskåda felaktigheter och tänka kritiskt på i princip allt.

 

Vi lever i en värld där man bör misstro.

Väldigt tråkigt och förhoppningsvis bara en fas i vår evolution.

Men får man inte i dag diskutera allt öppet och till och med framföra vilka stolligheter som helst i yttrande- och tryckfrihetens namn?  Jag menar att man får det med undantagen att man inte får gå till personangrepp (kränka) eller uppmana till våldshandlingar. Inte ens på MPR får man ju vräka ur sig vad som helst utan att riskera att bli utvisad.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Fritz:

Men får man inte i dag diskutera allt öppet och till och med framföra vilka stolligheter som helst i yttrande- och tryckfrihetens namn?  Jag menar att man får det med undantagen att man inte får gå till personangrepp (kränka) eller uppmana till våldshandlingar. Inte ens på MPR får man ju vräka ur sig vad som helst utan att riskera att bli utvisad.

Jag pratar om åsikter, inte vilka otrevligheter som helst.

 

Och nej, det är en uppsjö av person som inte får prata om viktiga ting. På i princip alla de stora sociala nätverken har de verktyg för att tysta folk.

 

På Facebook får man till exempel inte prata om ens sanna negativa effekter av vaccin.

De kallar det vaccine hesitancy.

Trump är bannlyst till 2023.

Ivermectin är i princip ett bannlyst ord på flera plattformar.

Osv osv...

 

Har du missat det?

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Surin P3:

Jag pratar om åsikter, inte vilka otrevligheter som helst.

 

Och nej, det är en uppsjö av person som inte får prata om viktiga ting. På i princip alla de stora sociala nätverken har de verktyg för att tysta folk.

 

På Facebook får man till exempel inte prata om ens sanna negativa effekter av vaccin.

De kallar det vaccine hesitancy.

Trump är bannlyst till 2023.

Ivermectin är i princip ett bannlyst ord på flera plattformar.

Osv osv...

 

Har du missat det?

Ägarna till FB har väl rättigheter att själva sätta regler för vad som får och inte får skrivas på deras eget forum, inget konstigt med det tycker jag. Likadant som att du som ägare till detta forum sätter reglerna här. Jag antar det finns hur många andra ställen som helst man kan få framföra att tex ivermectin är fin-fina grejer om man nu tycker det.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Fritz:

Ägarna till FB har väl rättigheter att själva sätta regler för vad som får och inte får skrivas på deras eget forum, inget konstigt med det tycker jag. Likadant som att du som ägare till detta forum sätter reglerna här. Jag antar det finns hur många andra ställen som helst man kan få framföra att tex ivermectin är fin-fina grejer om man nu tycker det.

Det är din åsikt.

 

Min åsikt är att de stora sociala jättarna lägger sig i politik alldeles för mycket. Och det bör ses som missbruk av deras position. 

Det är ganska självklart att t.ex. en officiell politiker som inte får finnas på sociala media idag, inte finns alls.

 

Ser man till lagen, så lever de på Section 230, som i princip säger att de inte kan åtalas för t.ex. brott som planeras på deras sajter, precis som bl.a. mobiloperatörer.

Och då blir likheten att mobiloperatörerna också ska kunna bestämma vem som ska få använda sin mobil, vilket känns fel.

Lagen säger också att de (sociala jättarna) heller inte ska få moderera innehåll som de gör.

Antingen eller...

 

Samma lag gäller här på MPR egentligen.

Antingen har vi en ansvarig utgivare som är ansvarig och vi bestämmer själva vårt innehåll, eller så har vi inte det och innehållet är fritt för alla inom lagens ramar.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
37 minuter sedan, skrev Surin P3:

Jag pratar om åsikter, inte vilka otrevligheter som helst.

 

Och nej, det är en uppsjö av person som inte får prata om viktiga ting. På i princip alla de stora sociala nätverken har de verktyg för att tysta folk.

 

På Facebook får man till exempel inte prata om ens sanna negativa effekter av vaccin.

De kallar det vaccine hesitancy.

Trump är bannlyst till 2023.

Ivermectin är i princip ett bannlyst ord på flera plattformar.

Osv osv...

 

Har du missat det?

P3 

Våra åsiktspoliser tycker censur är bra. Min fråga blir alltid . Om SD får makten är det då OK att dom inskränker alla åsikter som sossar har. 

Jag anser det är totalt fel. Fri och öppen debatt är bäst. Du får ha vilken åsikt som helst utom olagliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Surin P3:

Det är ganska självklart att t.ex. en officiell politiker som inte får finnas på sociala media idag, inte finns alls

Om det är Trump du menar så stängdes han ju av från FB i två år för att han uppmuntrat pöbeln att storma Capitolium och inget annat. Då tycker jag att han kom billigt undan och får skylla sig själv.

https://www.dn.se/varlden/facebook-infor-hardare-regler-for-politiker/

 

Men nu lämnar jag detta för matintag och sen fotboll.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Fritz:

Om det är Trump du menar så stängdes han ju av från FB i två år för att han uppmuntrat pöbeln att storma Capitolium och inget annat. Då tycker jag att han kom billigt undan och får skylla sig själv.

https://www.dn.se/varlden/facebook-infor-hardare-regler-for-politiker/

 

Men nu lämnar jag detta för matintag och sen fotboll.

Jag kan tyvärr inte tolka det han sade som uppmaning till våld eller stormning.

Inte ordagrannt och inte med min halvtaskiga fantasi.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
16 minuter sedan, skrev Surin P3:

Jag kan tyvärr inte tolka det han sade som uppmaning till våld eller stormning.

Inte ordagrannt och inte med min halvtaskiga fantasi.

Nu har inte du tolkningsföreträde i denna fråga.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Nu har inte du tolkningsföreträde i denna fråga.

Hehe, nä, men jag får ha en åsikt. Det är ett forum ändå... :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...